top of page
Happy Place To Work Logo
Aytemiz
Aytemiz

Sektör:

Akaryakıt Dağıtım

Çalışan Sayısı:

368

Kuruluş:

2009

HAKKINDA

1963 yılında kurulduğundan bugüne akaryakıt sektöründe kesintisiz bir şekilde faaliyetlerini sürdüren Aytemiz Akaryakıt A.Ş, 2009 yılından itibaren Aytemiz markası ile hizmet vermektedir. Sektörde önemli bir konuma ve marka değerine sahip olan Aytemiz, Nisan 2023 tarihi itibariyle Tataristan merkezli, Rusya Federasyonu içerisindeki en büyük petrol ve gaz şirketlerinden olan TATNEFT’ in bünyesine katılmıştır. Aytemiz markası, Nisan 2023 itibari ile faaliyetlerine global enerji piyasasında 80 yılı aşkın bir deneyime sahip olan TATNEFT Grup çatısı altında devam etmektedir. Güçlü ikmal ve depolama kapasitesi ile sektörde öne çıkan Aytemiz’in, Türkiye’nin farklı bölgelerinde 10 ikmal noktası, Mersin, İzmit, Kırıkkale, Trabzon ve Alanya’da da 250 bin metreküp kapasiteli depolama ve dolum terminalleri bulunmaktadır. Akaryakıt sektörünün genç ve dinamik markası olan Aytemiz, şaşırtan hizmetleri, teknolojik altyapısı ve yüksek müşteri memnuniyeti ile en çok tercih edilen markalar arasında yer almaktadır. Aytemiz, istasyonlarını bir akaryakıt satış noktası olmanın ötesine taşıyarak sektöründe pek çok ilke ve başarılı projeye imza atmıştır. 2017 yılında yarattığı ‘Motorcu Dostu İstasyon’ konsepti, 2019 yılında sektörüne öncülük ederek müşterilerine sunduğu Self Servis hizmeti, 2020 yılında hayata geçirdiği ve istasyona gelmeden akaryakıt satın alma imkanı sunan yenilikçi Aytemiz Vaay uygulaması ile teknolojik ve ilham veren projelerin yaratıcısı olmuştur. Aytemiz markası bugün itibari ile 77 ilde 590 akaryakıt istasyonuyla ayda 6 milyondan fazla sürücüyü, sürekli müşteri memnuniyeti ilkesi ile ağırlamaktadır. Aytemiz, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği Fortune 500 araştırmasına göre 2022 yılında 50. sırada yer almaktadır. #BiKereAytemizHepAytemiz

Ahmet Eke - Genel Müdür

Happy Place to Work ödülü, sadece bir başarı değil, aynı zamanda Aytemiz çalışanlarının memnuniyetini ve mutluluğunu şeffaf bir şekilde tescillediğimizi gösteren ve aynı zamanda her bir çalışanımızın Aytemiz’e olan katkısını da kutlayan bir ödül. Happy Place to Work süreçleri, aslında çalışma ortamımızı daha mutlu ve iş yaşamlarını destekleyici hale getirmek için gösterdiğimiz çabaların karşılığını aldığımızı gösteriyor. Kazandığımız bu ödül bizim için sadece bir başarı değil, aynı zamanda her bir çalışanımızın mutluluğuna verdiğimiz değerin de bir ifadesi.
Ahmet Eke - Genel Müdür

KÜLTÜR

İşbirliği ve Dayanışma

Şeffaf Yönetim

Tanıma & Takdir

ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Etik Davranış

Performansa Dayalı Ödüllendirme

Sosyal Etkinlikler

Kültür

+21

OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Kariyer Planlama ve Danışmanlık

Staj Programları

Gelişim Saatleri

Profesyonel Gelişim İmkanları

+14

Yerinde Fitness Merkezi

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Açık Ofis Planı

Ofis Olanakları

+12

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Komiteleri

İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik

Çeşitlilik

+9

Şirket Kredi Kartı

Yer Değiştirme Yardımı

Esnek Harcama Hesabı

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

+2

Tele-sağlık Hizmetleri

Yerinde Fitness Merkezi

Ergonomik Çalışma Alanı

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

+1

Bebek Bakım Paketi

İşe Dönüş Programları

Emzirme Odaları

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

+70

Mazeret İzni

Vefat İzni

+70

Tatil ve İzin

ÇALIŞAN DENEYİMİ

Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

98%

Yaptığım iş ve elde ettiğim sonuçlar benim için özel bir anlam taşımaktadır.

92%

Başkalarına çalıştığım işyerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

91%

İş ortamında kendim olabilirim bir şeyler gizlememe gerek yok.

88%

Q.

Add a Title

Add a Title

Add a Title

Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.

A.

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Nasıl Kutladılar

Kültür

Etik Davranış

Şirketimiz, etik davranışın temel bir unsur olduğuna inanmaktadır. Şirket içi politikalarımız, bu değerleri yansıtan net etik kuralları içermektedir. Mevcut prosedürümüz, etik davranışın önemini vurgulayarak, şirketin temel değerlerini yansıtarak iş kararlarını ve ilişkilerini yönlendirmeye yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Etik davranış, sadece hukuki gerekliliklere uygun hareket etmekle kalmayıp, aynı zamanda şeffaf, dürüst ve adil bir iş kültürü oluşturmanın bir parçasıdır.

Performansa Dayalı Ödüllendirme

Yönetim değerlendirmesi ve performans sonuçlarına göre performans prim ödüllendirmesi yapılır. Ayrıca istisnai sonuçlar ve katkılar için ise Yönetim takdirinde yönetim özel ödüllendirmesi sistemi vardır. Örneğin Sahanın Yıldızları uygulamasında hediye çeki ödüllendirmesi gibi.

Sosyal Etkinlikler

Şirketimizde gerçekleşen sosyal etkinlikler, çalışanlarımızın bir araya gelerek etkileşimde bulundukları ve birbirleriyle sosyal bağlar kurdukları keyifli aktiviteler olarak değerlendirir. Bu etkinlikler, şirket kültürümüzü destekleyen, eğlenceli ve kültürel amaçlı organizasyonlardan oluşur. Aylık olarak düzenlediğimiz tatlı molalar ve mutlu saat etkinlikleri gibi organizasyonlarımız, çalışanlarımızın bir araya gelmelerini teşvik eder ve iş arkadaşlarıyla samimi ilişkiler kurmalarına olanak tanır. Örneğin; tatlı bir mola, mutlu bir saat, aylık doğum günü partileri ve tadım günleri gibi organizasyonlarımız bulunmaktadır.

Rekabet Yerine İşbirliği

Şirketimiz, iş birliğini teşvik eden bir kültürü benimsemekte ve bu doğrultuda hareket etmektedir. Ortak hedeflere odaklandığımız, etkili iletişimi güçlendirdiğimiz ve takım çalışmasını teşvik ettiğimiz bir iş ortamı oluşturarak, rekabet yerine iş birliğine dayalı bir yaklaşımı destekliyoruz. İş birliği kültürümüz, çalışanlarımızın bireysel ve takım başarılarına odaklanmayı sağlarken, aynı zamanda şirket genelinde birlik ve uyumun artmasını amaçlamaktadır. Birbirimizle etkili bir şekilde iletişim kurarak, farklı birimler arasında iş birliğini kolaylaştırıyoruz. Bu sayede, birbirimizden öğrenmeye ve birlikte daha güçlü sonuçlar elde etmeye odaklanıyoruz. Ortak başarılar elde etmek adına sürekli olarak birbirimize destek olmayı, bilgi ve deneyim paylaşımını teşvik etmeyi sürdürüyoruz.

Departmanlar arası gerçekleşen işbirliğine örnek olarak; pazarlama departmanı, satış departmanı ve istasyonlarımız ile gerçekleşen iş birliğinde sektörde ilk olan uygulamamız Vaay uygulaması hizmete sunulmuştur. Hem sektöre hemde şirketimize katkı sağlayan başarılı bir projedir.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Kültürümüz iş özel yaşam dengesini destekler. İşin gerekliğini göz önünde bulundurarak kişisel hayatlarına ve ihtiyaçlarına zaman ayırmalarını, aileleriyle, hobileriyle ve diğer kişisel faaliyetleriyle ilgilenmelerini önemsiyoruz. İşe bağlı olarak nöbet sistemiyle çalışma yapılması durumunda fazla mesai ücreti ve serbest zaman dilimi uygulamasıyla çalışmalarını destekliyoruz.

Öneri Sistemi

Aytemiz olarak İşbirliğine Açığız değerimizden yola çıkarak; şirket içindeki iletişimi güçlendirmeyi, ekip çalışmasını teşvik etmeyi, çalışanların birbirleriyle daha etkili bir şekilde etkileşimde bulunmalarını, çalışan bağlılığını arttırmayı ve verimlilik artışını amaçlamaktayız. Öneri kutusu sistemiyle şirketimiz hakkında geliştirmeye açık olduğumuz yanlarımız hakkında öneri alıp, şirket etkinlikleri hakkında online olarak anket çalışması paylaşıp beklentilerini, fikirlerini, iş akışı, çalışma ortamı, beklentilerini ve değiştirmek istedikleri durumları içeren sistemler hakkında görüşlerini alıp, sürekli gelişimi ve yenilikleri destekliyoruz.

Hata Yapma Hakkı

Şirketimizde "insan hata yapabilir" prensibi temel alınarak kabul edilen bir kavramdır. Bu gerçeğin kabul edilmesi, çalışanlara daha anlayışlı bir ortam yaratmamızı sağlamakta olup yeni beceriler öğrenmek, gelişmek ve deneyim kazanmak için kaçınılmaz bir süreç olarak görmekteyiz. Hataların yapılması, çalışanların daha iyi bir performans göstermeleri için fırsat yaratır. Tüm yöneticilerimizin bakış açısını bu yönde yönlendiriyoruz.

Şirket Gezileri

Şirket Bağlılığı yetkinliğimizi güçlendirmek adına Aytemiz’de düzenlenen dinlenme ve eğlence etkinlikleri, çalışanlarımızın bir araya gelmesini ve ortak sinerji oluşturmayı hedefler. Bu organizasyonlar, çalışma ortamındaki dostlukları güçlendirmek, motivasyonu artırmak ve takım ruhunu desteklemek amacıyla düzenlenir. Örneğin; Bahara veya Yaza Merhaba, Yeni Yıl Partisi, Tataristan Petrol Bayramı, Ülke Ziyaretleri, İftar. Bu etkinlikler, ortak bir paylaşım ve dayanışma atmosferi yaratır. Bu organizasyonlar, şirket kültürümüzü güçlendirirken, çalışanlarımızın işbirliği ve motivasyonunu destekleyerek daha sağlıklı ve mutlu bir çalışma ortamı oluşturmamıza katkı sağlar.

Takım Oluşturma Etkinlikleri

Takım oluşturma etkinlikleri, çalışanlar arasındaki iletişimi güçlendirmek, ekip ruhunu artırmak, iş birliği becerilerini geliştirmek ve takım uyumunu sağlamak amacıyla düzenlenen özel aktivitelerdir. Firmamız, bu etkinlikleri sadece takım uyumunu güçlendirmekle kalmayıp aynı zamanda iş atmosferimizi daha olumlu ve dinamik bir hale getirmek için stratejik bir yaklaşımla planlar. Örneğin Paintball: Paintball etkinlikleri, çalışanlarımızın stratejik düşünme, iletişim ve takım koordinasyonu becerilerini geliştirmelerine olanak tanır. Futbol Organizasyonları: Futbol turnuvaları, çalışanlar arasındaki rekabeti ve işbirliğini destekler.

Mentorluk

Ters mentorlukta olduğu gibi mentorluk uygulamamızda da her iki tarafın da birbirinden öğrenebileceği bir öğrenme deneyimi sunmaktayız. Karşılıklı öğrenmeyi ve organizasyon içindeki farklı perspektiflerin anlaşılmasını teşvik etmeyi amaçlıyoruz. Ekibimize katılan tüm yeni çalışma arkadaşlarımıza birim yöneticileri tarafından sektörel ve teknik destek konusunda oryantasyon verilmekte olup sektör dinamikleri ve tecrübe aktarımı ile deneyimlerinden faydalanmasını önemsiyoruz.

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim

Aytemiz olarak yönetimsel rollerde beklediğimiz “Çalışan Gelişimi” yetkinliğine bağlı geri bildirim kültürü şirketimizde performans yönetimi, eğitim, proje yönetimi gibi uygulamalarda kullanılır ve yöneticiler bununla ilgili yönlendirilir. Gerçek zamanlı geri bildirim, çalışanlarımıza anında bilgi sağlama imkanı sunarak, hemen iyileşme sağlamalarına ve öğrenme süreçlerini daha etkili bir şekilde yönetmelerine olanak tanır. Şirketimiz, bu ilkeyi desteklemek adına düzenli olarak haftalık, aylık bire bir görüşmeler ve ekip toplantıları düzenlemektedir. Gerçek Zamanlı Geri Bildirim ilkesini benimseyerek, şirket kültürümüzde sürekli gelişim ve öğrenmeye odaklanmayı sürdürmekteyiz.

Ters Mentorluk

Mentorluk olduğu gibi ters mentorluk uygulamamızda da her iki tarafın da birbirinden öğrenebileceği bir öğrenme deneyimi sunmaktayız. Karşılıklı öğrenmeyi ve organizasyon içindeki farklı perspektiflerin anlaşılmasını teşvik etmeyi amaçlıyoruz. Örneğin yeni mezun veya stajyer çalışanlarımızın yeni teknolojik bilgiler vermesi, mevcut iş akışının teknoloji ve yeni dinamiklerle daha az eforla yapılması gibi önerileri benimsiyoruz.

Açık Kapı Politikası

Açık kapı politikamızla şeffaflığı artırmayı, bilgi paylaşımını teşvik etmeyi, daha açık bir iletişim kurmayı amaçlamaktayız. Genel müdürümüz dahil yönetim ekibimiz ve birim yöneticileri her zaman ulaşılabilir ve iletişime açıktır. Yönetim kadrolarımızda dahil olmak üzere tüm çalışanlarımızın sorunlarını, sorularını ve önerileri dinleyerek çözüm odaklı davranırlar.

Günlük Toplantılar

Şirket İçi İntranet

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

Kurum İçi Çalışan Anketleri

Çalışan Tanıma Programları

Rahat Kıyafet Politikası

Kültürlerarası Farkındalık

İç Kariyer Fırsatları

Çıkış Mülakatı

Düzenli Geri Bildirim

Şeffaf Yönetim

Profesyonel Gelişim İmkanları

Kariyer Planlama ve Danışmanlık

Çalışanlarının kariyer gelişimine odaklanarak, bireysel potansiyellerini en üst düzeye çıkarmalarını hedeflemektedir. Bu bağlamda, kariyer planlama ve danışmanlık süreçlerini etkin bir şekilde yönetmekteyiz. Sürecin Ana Hatları: Yetkinlik Değerlendirme Toplantıları, Kariyer Planlama Görüşmeleri, Kişisel ve Mesleki Gelişim Planları ve Sürekli Geri Bildirim.

Staj Programları

Gelişim Saatleri

Kişiye Özel Gelişim Planları

Öğrenme & Gelişim Programları

Konferans ve Seminere Katılım

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları

Yükseköğrenim Desteği

Liderlik Eğitimi

Mentorluk Programları

Uzaktan Eğitim Olanakları

Eğitim ve Kurs Desteği

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Yetenek Geliştirme Programları

Projeye Özgü Roller

Ofis Olanakları

Yerinde Fitness Merkezi

Şirketimiz, çalışanlarımızın sağlıklı yaşam ve aktif bir yaşam tarzı sürmelerini desteklemek amacıyla yerinde bir spor salonu sağlamaktadır. Bu, çalışanlarımıza iş saatleri içinde ve dışında düzenli olarak egzersiz yapma imkanı sunan bir avantajdır. Çalışanlarımız sabah iş başı saati öncesi, öğle tatili çıkış saatleri ve hafta sonları spor yapma imkanına sahiptir.

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Açık Ofis Planı

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar

Ulaşım Faydaları

Yemekhane

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Otopark

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları

Kahve Barları veya Baristalar

Yemek Kartı

Çalışan İndirimleri

Gündelik Kıyafet Kodu

Ücretsiz Yemekler veya Hazır Öğle Yemekleri

Merkezi Konum

Çeşitlilik

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Komiteleri

İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik

Çeşitliliğe Özel Burs ve Staj Programları

Dil ve Kültür Programları

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri

Eşitsizliği Azaltma Eylem Planı

Yaş Eşitliği Programları

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası

Erişilebilirlik İnisiyatifleri

Farklı Kültürel Etkinlikler

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Şirket Kredi Kartı

Yer Değiştirme Yardımı

Esnek Harcama Hesabı

Bonus Programı

Ulaşım Avantajları

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Tele-sağlık Hizmetleri

Şirketimiz, çalışanlarımızın sağlıklarını desteklemek ve sağlık hizmetlerine kolay erişim sağlamak amacıyla Tele-sağlık hizmetlerini sunmaktadır. Bu hizmet, Acıbadem sigortası kapsamında çalışanlarımıza sunulan bir avantajdır ve sağlık sorunları konusunda şirket doktorumuzdan destek ve yönlendirme almayı içerir. Acıbadem sigortası çerçevesinde, çalışanlarımız, uzman sağlık profesyonelleri ile çeşitli sağlık konularında video görüşmeler yapabilirler. Bu, acil olmayan durumlarda bile uzaktan sağlık hizmeti alabilmelerini sağlar. Sağlık sorunlarıyla ilgili olarak, şirket doktorumuz çalışanlarımıza rehberlik eder ve gerekli yönlendirmeleri yapar. Bu, sağlık konularında şeffaf iletişimi ve hızlı çözümleri destekler.

Yerinde Fitness Merkezi

Ergonomik Çalışma Alanı

Sağlık Taramaları

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

Bebek Bakım Paketi

İşe Dönüş Programları

Emzirme Odaları

Tatil ve İzin

Mazeret İzni

Vefat İzni

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Çalışan Görüşleri

Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

KAI.png

Gelişim Odaklı Staj Programı

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

Happy Work Place To Work Türkiye HPW Certified 2025 Excellent Employee Expreince

Teşekkürler, talebiniz alınmıştır.

bottom of page