top of page
Hopi
Hopi

Sektör:

Alışveriş Kartı

Çalışan Sayısı:

98

Kuruluş:

2015

sahip olduğu müşteri iç görüsünün mobil teknoloji ile birleşiminden doğdu. “Paracık” isimli ödül sistemiyle kullanıcılarına üye markalardan yaptıkları alışverişlerde Paracık kazandırma ve kazandıkları Paracık’ları 3, 5, 10, 50 kat daha değerli harcama fırsatı sunan Hopi bu özelliği ile “orantısız kazanç” sağlıyor. 12.6 milyonu aşkın üyesi ve giyimden teknolojiye, seyahatten gıdaya birçok farklı sektörden 250’den fazla markası ile Hopi; doğru müşteriye doğru zamanda doğru kampanyayı sunuyor; üye markalara trafik, yeni müşteri, sepet ortalaması, ciro ve ikinci alışveriş artışı getiriyor. Büyük veri ve CRM altyapısıyla kullanıcılarını 360 derece tanıyan ve bu özelliği ile rakiplerinden tamamen ayrışan Hopi, sürekli akıllanan teknolojisi gereği müşterilerin tercihlerini, beklentilerini ve yaşam tarzlarını anlayıp onlara kişiselleştirilmiş kampanya ve teklifler sunuyor.
Hiper kişiselleştirme özelliği ile kişiselleştirilmiş alışveriş anlayışını bir adım daha ileriye taşıyan Hopi, üyelerinin alışveriş izlerini takip ederek, aldıkları ürünün yenisine ne zaman ihtiyaç duyacaklarını hesaplıyor, benzer ürünler öneriyor ve kampanya kurgusunu buna göre şekillendiriyor. Hopi tüm bu özellikleri ile yapay zekanın açtığı yolda şekillenen bir yaşam asistanı olma hedefine adım adım yaklaşıyor.

HAKKINDA

Hopi, kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi sunan bir mobil uygulamadır.
Kullanıcılarına, hayat tarzlarına, zevklerine ve ihtiyaçlarına uygun kampanyaları iletir ve kullanıldıkça alışveriş deneyimini zenginleştirerek alışveriş konusunda ihtiyaç duyulabilecek rehberliği sunar.
Giyimden teknolojiye, seyahatten gıdaya birçok farklı sektörden markalarla işbirliği yaparak kullanıcılarına ve iş ortaklarına ”Koşulsuz Müşteri Mutluluğu” ilkesiyle hizmet verir.
Türkiye’nin halka açık en büyük gıda ve elektronik dışı perakende grubu olan Boyner Grup tarafından 2015 yılında hayata geçirilen Hopi, Boyner Grup şirketi BNR Teknoloji A.Ş. tarafından yönetilmektedir.
Dünyada ve Türkiye’de bir ilk olan Hopi, 2015 yılında Boyner Grup’un “koşulsuz müşteri mutluluğu” yaklaşımı, perakendedeki deneyimi ve...

HAKKINDA

Hopi, kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi sunan bir mobil uygulamadır.
Kullanıcılarına, hayat tarzlarına, zevklerine ve ihtiyaçlarına uygun kampanyaları iletir ve kullanıldıkça alışveriş deneyimini zenginleştirerek alışveriş konusunda ihtiyaç duyulabilecek rehberliği sunar.

Giyimden teknolojiye, seyahatten gıdaya birçok farklı sektörden markalarla işbirliği yaparak kullanıcılarına ve iş ortaklarına ”Koşulsuz Müşteri Mutluluğu” ilkesiyle hizmet verir.

Türkiye’nin halka açık en büyük gıda ve elektronik dışı perakende grubu olan Boyner Grup tarafından 2015 yılında hayata geçirilen Hopi, Boyner Grup şirketi BNR Teknoloji A.Ş. tarafından yönetilmektedir.

Dünyada ve Türkiye’de bir ilk olan Hopi, 2015 yılında Boyner Grup’un “koşulsuz müşteri mutluluğu” yaklaşımı, perakendedeki deneyimi ve sahip olduğu müşteri iç görüsünün mobil teknoloji ile birleşiminden doğdu. “Paracık” isimli ödül sistemiyle kullanıcılarına üye markalardan yaptıkları alışverişlerde Paracık kazandırma ve kazandıkları Paracık’ları 3, 5, 10, 50 kat daha değerli harcama fırsatı sunan Hopi bu özelliği ile “orantısız kazanç” sağlıyor. 12.6 milyonu aşkın üyesi ve giyimden teknolojiye, seyahatten gıdaya birçok farklı sektörden 250’den fazla markası ile Hopi; doğru müşteriye doğru zamanda doğru kampanyayı sunuyor; üye markalara trafik, yeni müşteri, sepet ortalaması, ciro ve ikinci alışveriş artışı getiriyor. Büyük veri ve CRM altyapısıyla kullanıcılarını 360 derece tanıyan ve bu özelliği ile rakiplerinden tamamen ayrışan Hopi, sürekli akıllanan teknolojisi gereği müşterilerin tercihlerini, beklentilerini ve yaşam tarzlarını anlayıp onlara kişiselleştirilmiş kampanya ve teklifler sunuyor.

Hiper kişiselleştirme özelliği ile kişiselleştirilmiş alışveriş anlayışını bir adım daha ileriye taşıyan Hopi, üyelerinin alışveriş izlerini takip ederek, aldıkları ürünün yenisine ne zaman ihtiyaç duyacaklarını hesaplıyor, benzer ürünler öneriyor ve kampanya kurgusunu buna göre şekillendiriyor. Hopi tüm bu özellikleri ile yapay zekanın açtığı yolda şekillenen bir yaşam asistanı olma hedefine adım adım yaklaşıyor.

KÜLTÜR

ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Kültür

+70

OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Profesyonel Gelişim İmkanları

+70

Ofis Olanakları

+70

Çeşitlilik

+70

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

+70

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

+70

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

+70

+70

Tatil ve İzin

ÇALIŞAN DENEYİMİ

Q.

Add a Title

Add a Title

Add a Title

Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.

A.

"undefined" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

İŞ İLANLARINI GÖRÜN

Nasıl Kutladılar