top of page
Happy Place To Work Logo
İşNet
İşNet

Sektör:

İnternet Hizmetleri

Çalışan Sayısı:

290

Kuruluş:

1999

HAKKINDA

Güçlü kurumsal yapısı, müşteri odaklı yaklaşımı, dinamik ve donanımlı ekipleriyle şirketlere dijital dönüşüm yolculuğunda eşlik etme vizyonunu benimseyerek faaliyetlerini sürdüren, Türkiye İş Bankası iştiraki İşNet, sektördeki 20 yılı aşkın tecrübesiyle bilgi teknolojileri alanında kaliteli ve güvenilir hizmetler sunmaktadır. İşNet, İstanbul ve Ankara’da, biri Tier 4 sertifikasına sahip olmak üzere, üç veri merkezi üzerinden hizmet sunmaktadır. İnternet, sanal ağ-vpn, uydu erişimi ve ses hizmetlerini güvenilir, esnek ve ekonomik koşullarda sunmanın yanı sıra, yenilikçi çözümlerle zenginleştirdiği veri merkezi, siber güvenlik, bulut ve e-dönüşüm hizmetlerini kurumlara bütünleşik olarak sağlayan öncü bilgi teknolojileri şirketidir. Teknolojinin sürekli gelişmesi ve uluslararası rekabet zorunluluğu neticesinde dijitalleşmeyi hedefleyen kurumların uçtan uca teknoloji kapsamındaki ihtiyaçlarını karşılamaktadır. e-Belge süreçlerinde ise, en başından bu yana sürekli yatırım yaparak geliştirdiği kolay, güvenilir ve esnek dijital çözümlerle kurumların işlerini kolaylaştırmaya yönelik çalışmalarına hızla devam etmektedir. e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye, e–Serbest Meslek Makbuzu (e-SMM) ve e-Müstahsil Makbuzu (e-MM) gibi tüm e-belgeler İşNet’in geliştirdiği NetteFatura Platformu ile oluşturulabilmekte; LucaNet, NetteArşiv, ÇIRAK, belge.app, NetteCap ve TreeWin uygulamaları ise muhasebe süreçlerini kolaylaştırmakta, kullanıcıların zamandan tasarruf etmesine olanak tanımaktadır. “İnsan İçin Teknoloji” yaklaşımıyla, çalışan, müşteri ve iş ortaklarının memnuniyetini merkezinde tutarak büyümesini sürdüren İşNet, ülke ekosistemine katkıda bulunmak üzere yaptığı yatırımlarla katma değeri yüksek çözümler geliştirmeye ve değer odaklı yaklaşımıyla rekabet ortamında müşterilerinin gücüne güç katmaya devam etmektedir

Mehmet Fahri Can - CEO

Şirket içinde yürüttüğümüz süreçleri analiz etme ve çalışanı duyma konusunda oldukça kapsamlı bir çalışmaydı. Kapsamlı ve özenle yürütülen bir çalışmanın parçası olduk. Süreç boyunca destekleyici bir ekip ile çalıştık. Sonucunda aldığımız ödül ise daha iyisi için bize motivasyon kaynağı oldu.
Mehmet Fahri Can - CEO

Neden İşNet?

İşNet, insan odaklı bir kültür benimseyerek çalışanların ihtiyaçlarını önemser ve bu doğrultuda faaliyetler hayata geçirir. Çalışanların mutluluğunu finansal, sosyal, zihinsel sağlık ve kişisel gelişim olmak üzere dört farklı temelde  destekleyerek "İşNet Mutlu" mottosuyla hareket eder. Bu kapsamda her ay yeni bir İşNet Mutlu projesi ile bu bilinci canlı tutar.


Tanımlanmış kariyer haritlarıyla çalışanların gelişim ve ilerlemelerine fırsat sunarken aynı zamanda hedeflerine ulaşmak için gerekli adımları planlamalarına yardımcı olur. Fırsat eşitliği ile tüm çalışanlarına yetenek ve performansa dayalı kariyer imkanı sunar.


Vizyonu, yeteneklerin kazanılması ve verimli performansın sürdürülebilir bir şekilde artırılmasıyla sektörde öncü bir konum elde etmektir. Bu doğrultuda, teknoloji alanında kariyer yapmak isteyen yeteneklere fırsatlar sunar.

KÜLTÜR

Müşteri Memnuniyeti

İyi Niyetli Yaklaşım

Etik Değer

ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim

Ters Mentorluk

Rekabet Yerine İşbirliği

Kültür

+21

OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Konferans ve Seminere Katılım

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları

Kütüphane ve Eğitim Materyalleri

Profesyonel Gelişim İmkanları

+17

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği

Oyun Odası

Köpek Dostu Ofis

Ofis Olanakları

+17

İş Ortaklıkları

Farkındalık Eğitimleri

Dil ve Kültür Programları

Çeşitlilik

+6

Şirket Kredi Kartı

Esnek Harcama Hesabı

Mali Planlama Yardımı

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

+2

Kilo Kaybı Programları

Sağlık ve İyi Olma Programları

Yerinde Fitness Merkezi

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

+5

Emzirme Odaları

Psikolojik Danışmanlık

Aile Sağlık İzni

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

+4

Vefat İzni

Hastalık İzni

Mazeret İzni

+70

Tatil ve İzin

ÇALIŞAN DENEYİMİ

Başkalarına çalıştığım işyerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

91%

Yaptığım işin sonuçlarını ve sağladığım katkıyı görebiliyorum.

84%

Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

83%

Çalışma arkadaşlarımla işbirliğine dayanan güçlü ilişkilerimiz var.

83%

Q.

Add a Title

Add a Title

Add a Title

Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.

A.

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Nasıl Kutladılar

Kültür

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim

Birinci yöneticiler çalışanları ile yakından çalışmaktadır. Bu sebeple olumlu veya olumsuz geri bildirimlerini davranış özelinde bir zaman beklemeden vermektedirler.

Ters Mentorluk

Genellikle yapılmaktadır.
Robatik süreçler ile dijitalleşme konusunda ilerleme sağlamak için yeni mühendislerin bakış açılarının üst yönetim tarafından kabul görmesi ve projelerde yeni mezunların da görev alması ayrıca sosyal medya paylaşımları için genç arkadaşlarımızın bakış açıları önemsenmektedir. Dönem dönem bu fikirleri desteklemek için dönemsel projeler geliştirilmektedir. Örneğin “Bir Fikrim Var” projesi.

Rekabet Yerine İşbirliği

İş birliklerini sağlamak adına farklı ekiplere ortak iş hedefleri verilmektedir.

Takım Oluşturma Etkinlikleri

Kürek, Gastronomi, Trekking, Fotoğrafçılık, Müzik ... gibi bir çok kulüp ile yapılmaktadır.

Hata Yapma Hakkı

Her hata bir deneyim olarak karşılanmaktadır. Tekrar edilmemesi için süreçsel önemler alınır.

Mentorluk

İşte Koçum uygulamamız ile işe girişlerde mentor uygulamamız mevcuttur. Ayrıca yöneticilerimiz çalışanlarımızı yakından takip etmekte ve gelişimleri ile yakından ilgilenmektedir. Aylık değerlendirmeler ile üst yönetime bilgi verilmektedir. Üst yönetim ile iş birliği yapılarak çalışanlarınızın gelişimi için yapılacak yatırımlar planlanmaktadır. Özellikle yeni mezun çalışanların gelişimleri için deneyimli çalışanlardan mentor atması yapılmaktadır.

360 derece performans değerlendirme

Performans değerlendirmemizde 360 derece yönetim kullanılmamaktadır.
Dengli karne yöntemi ile çalışanlarımızın hem yetkinlikleri hem de iş hedeflerinin değerlendirildiği bir yöntem kullanıyoruz. Bu değerlendirmede kişi kendini değerlendirir ve yöneticisi çalışanını değerlendirir. Sonrasında geri bildirimleri verilir.

Kurum İçi Çalışan Anketleri

İç müşteri anketi- (yıllık), etkinlik memnuniyet anketi- (organizasyon sıklığı ile ilgili), çalışan bağlılığı anketi(yıllık)

Çalışan Tanıma Programları

Çalışanlarımıza Flexogift ve Genel Müdür’den teşekkür mektubu verilmektedir.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Şirket geneli kültüründe çalışma saatleri dışında mesai kavramı yoktur. Vardiyası olmayan ekipler dışında saat 17:00 ‘da online çalışan bulunmamaktadır.

Rahat Kıyafet Politikası

Sosyal Etkinlikler

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Programları

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

İç Kariyer Fırsatları

Açık Kapı Politikası

Çıkış Mülakatı

Günlük Toplantılar

Özgün Olma Özgürlüğü

Etik Davranış

Şirket İçi İntranet

Öneri Sistemi

Şirket Gezileri

Düzenli Geri Bildirim

Profesyonel Gelişim İmkanları

Konferans ve Seminere Katılım

Çalışanların sektörel etkinliklere katılmaları için gerekli olan tüm masrafları şirket tarafından karışılanmaktadır.

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları

Çalışanların yurt dışında gerçekleştirilen eğitimlere, konferanslara katılmaları için gerekli olan tüm masrafları şirket tarafından karşılanmaktadır.

Kütüphane ve Eğitim Materyalleri

İhtiyaç duyulan dokümanlar satın alınarak İşNet Akademi’ye yüklenir. Böylece çalışanlarımız dokümanlara ulaşabilir.

Kişiye Özel Gelişim Planları

Her yıl mutlaka özel eğitim programları belirlenmektedir. Kişiye özel eğitim programları İK ve Teknik Yönetici ile oluşturulmaktadır. Yetenek Gözden Geçirme Programı çerçevesinde de takip edilmekte. Gelişim raporları izlenmektedir.

Uzaktan Eğitim Olanakları

İş Net Akademi-Teknik Eğitimler-Kişisel Gelişim Eğitimleri-Webinarlar-Yabancı Dil Öğrenme Platformları-Udemy Business

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Özellikle eğitimler çalışanlar için hafta içi mesai saatlerinde organize edilmektedir.

Gelişim Saatleri

Çalışanın talebine göre kendilerine esneklik sağlanmaktadır.

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Mentorluk Programları

Yetenek Geliştirme Programları

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları

Kariyer Planlama ve Danışmanlık

Staj Programları

Araştırma ve Geliştirme Destekleri

Öğrenme & Gelişim Programları

Liderlik Eğitimi

Yükseköğrenim Desteği

Projeye Özgü Roller

Eğitim ve Kurs Desteği

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Ofis Olanakları

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği

İnternet, Doğalgaz desteği (geçici süre ile), ofis malzemeleri

Oyun Odası

Masa tenisi, basketbol sahası vb.

Köpek Dostu Ofis

Merkezi Konum

Yerinde Kantin

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Esnek Çalışma Programı

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları

Ücretsiz Yemekler veya Hazır Öğle Yemekleri

Yemek Kartı

Otopark

Gündelik Kıyafet Kodu

Öğrenme ve Gelişim Alanları

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Yemekhane

Ulaşım Faydaları

Yerinde Fitness Merkezi

Açık Ofis Planı

Kahve Barları veya Baristalar

Çalışan İndirimleri

Çeşitlilik

İş Ortaklıkları

KAGİDER; LÖSEV, Tohum Otizm, Koruncuk vb.

Farkındalık Eğitimleri

Dil ve Kültür Programları

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri

Erişilebilirlik İnisiyatifleri

İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Şirket Kredi Kartı

Belirli kademedeki yöneticilerde bulunmaktadır.

Esnek Harcama Hesabı

Şirketin bir tane müşterek hesabı bulunmaktadır. İhtiyaç sahibi bir çalışan olduğu zaman (en son deprem bölgesinde olan çalışanlar için kullanıldı) bu hesapta para biriktirilerek çalışanlara aktarılmaktadır.

Mali Planlama Yardımı

Ulaşım Avantajları

Bireysel Emeklilik Katkı Payı

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Kilo Kaybı Programları

AVİTA çalışan destek programı üzerinden online diyetisyen görüşmeleri yapabiliyorlar.

Sağlık ve İyi Olma Programları

Haftada 2 gün çalışanların katılımı ile yüz yogası seansları gerçekleştirilmektedir.

Yerinde Fitness Merkezi

Kampüs içerisinde çalışanların her zaman kullanabileceği spor salonu bulunmaktadır.

Çalışan Yardım Programı

AVİTA çalışan destek programı kapsamında çalışanlar online olarak ya da telefon ile bir çok ihtiyacı ile ilgili danışmanlık alabilmektedir.

Beslenme Danışmanlığı

Ayda 1 defa sağlık webinarları yapılmaktadır.

Sağlık Taramaları

Wellness Programları

Hayat Sigortası

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

Emzirme Odaları

Psikolojik Danışmanlık

Aile Sağlık İzni

Çocuk Sağlığı Danışmanlığı

Uzatılmış Anne/Baba İzni

Ebeveyn için Spor ve Aktivite Desteği

Ücretli Ebeveyn İzni

Tatil ve İzin

Vefat İzni

Hastalık İzni

Mazeret İzni

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Çalışan Görüşleri

Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Mentorluk ve Sponsorluk Programları

Katılımcı Sayısı:

102 kadın çalışan


Başarı Hikayeleri:

Kadın çalışanlarımızın potansiyelini en üst düzeye çıkartarak ve kariyerlerini desteklemek amacıyla Eylül 2023’de başlattığımız Kadın Liderler Gelişim Akademisi projemiz kapsamında 31 farklı eğitim içeriğine 102 kadın çalışanımız katılım sağlamıştır. Program iş dünyasında öne çıkan Analitik Düşünme, Yaratıcı Düşünme, Sürekli Gelişim, Teknolojik Okur Yazarlık, İletişim ve Empati, Esneklik/Dayanıklılık/Çeviklik gibi yetkinlikleri kapsamıştır. Program sonunda kadın çalışanlarla yapılan röportajlarla programın kendilerine kattıkları üzerine geri bildirim alınmıştır.

Liderlik Rollerinde Cinsiyet Çeşitliliği

Kadınların Yönetim ve Yönetici Pozisyonlarındaki Yüzdesi:

Karar alma rollerindeki 14 yöneticiden 7’si kadın, =%50

Eşit Ücret ve Tazminat

Cinsiyet Ücret Farkı Analizi:

Ücret politikamız iş aileleri bazında çalışanın kademesine, çalışanın yaptığı işin profil koduna ve performans puanına göre belirlenir. Örneğin;

Teknik İş Ailesi’nde SOC1(Güvenlik Operasyon Merkezi Seviye 1) kodunda, 10. kademede (Giriş) olan 5 çalışandan 3’ü erkek , 2’si Kadın çalışandır.

Kadın çalışanların ortlama ücreti:39.400 TL’dir.

Erkek çalışanların ortalam ücreti 36.300 TL’dir.


Farklılıkları Giderme Yönünde Alınan Aksiyonlar:

Ücret çalışması aşamasında; Mezun olunan okul (Yüske lisans, Mühendislik, Lisans, Yüksek Okul), Tecrübe yılı, Teknik yeterlilik, Sahip olunan sertifikalar göz önünde bulundurularak cinsiyetten bağımsız bir değerlendirme yapılır.

Kapsayıcı İşe Alım Uygulamaları

İlanlarımızda herhangi bir cinsiyet krıteri bulunmamaktadır. Liderlik Pozisyonlarındaki Kadın Oranı: 14 yöneticiden 7’si kadın, =%50’dir.

Esnek Çalışma Düzenlemeleri

Hibrit çalışma düzeni ile devam edilmekte olup, ofise gelme günleri ve sayıları çalışanlar ve yöneticiler tarafından esnek bir şekilde düzenlenmektedir. Özellikle çocuklu çalışanlar için, mesai başlangıç ve bitiş saatlerinde esneklik sağlanarak çocuk bakımına destek olunmaktadır. Belirli süreli şehir dışı çalışmalara da esneklik tanınmaktadır. Ayrıca, çocuğu sağlık sorunu yaşayan çalışanlara uzun süreli (1 yıl gibi) ücretli idari izinler verilmektedir. Yan haklar ve ücret zamları konularında da herhangi bir ayrım gözetilmemektedir.

Kadınlara Özel Mesleki Gelişim Fırsatları

İşNet Akademi firmamızın online eğitim platformudur. Bu platformda kadınlara yönelik 11 farklı eğitime 272 katılım olmuştur. "Büyüme Zihniyeti Geliştirmek" programı en yüksek katılımı alarak (34 katılımcı) öne çıkarken, "Proaktif Yaklaşım" (26 katılımcı) ve "Yeni Dünya Düzeninde Sürekli Gelişim" (25 katılımcı) programları da yoğun ilgi görmüştür. "Müşteri Deneyimi: Peki Nedir Bu Müşteri Deneyimi?" ve "Kişisel Sorumluluk Çerçevesi Geliştirmek" programlarına 17’şer katılımcı, "Finansçı Olmayanlar İçin Finans" programına 16 katılımcı ve "Liderlikte Kadınlar: Liderlik için Alt Yapınızı Oluşturma" programına 14 katılımcı katılmıştır. "Müşteri Deneyimi: Eşsiz Bir Deneyim Yaşatmak" (10 katılımcı), "Ticari Odaklı Bakış Video Serisi" (9 katılımcı) ve "Veri Modelleme ile İşletme Verilerini Organize Etmek" (6 katılımcı) programları ise daha az katılım alırken, "Yönetimde Koçluk Yaklaşımı" programı en düşük katılımı (2 katılımcı) göstermiştir.

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

KAI.png

Gelişim Odaklı Staj Programı

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

Happy Work Place To Work Türkiye HPW Certified 2025 Excellent Employee Expreince

Teşekkürler, talebiniz alınmıştır.

bottom of page