
HAKKINDA


Neden Johnson & Johnson MedTech Türkiye?
KÜLTÜR
Credo(Andımız) Bağlılık
İnsan Odaklılık
Liderlik Gereklilikleri
ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Rahat Kıyafet Politikası

Hata Yapma Hakkı

Çapraz Fonksiyonel Eğitim
Kültür
+19
OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Mentorluk ve Ters Mentorluk Programları

Staj Programları
Profesyonel Gelişim İmkanları
+14

Çalışan İndirimleri

Köpek Dostu Ofis

Ulaşım Faydaları
Ofis Olanakları
+15

İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik

Dil ve Kültür Programları

Çeşitlilik Elçileri
Çeşitlilik
+10

Hisse Senedi Opsiyonları veya Şirket Hissesi

Yer Değiştirme Yardımı

Referans Programı
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik
+4

Çalışan Yardım Programı

Kilo Kaybı Programları

Yerinde Fitness Merkezi
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası
+9

Aile Sağlık İzni

Emzirme Odaları

Psikolojik Danışmanlık
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları
+2

Gönüllü Hizmet İzni

Evlilik İzni

Yıllık İzin
+4
Tatil ve İzin
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Başkalarına çalıştığım iş yerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

97%
Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

91%
Yaptığım iş ve elde ettiğim sonuçlar benim için özel bir anlam taşımaktadır.

90%
Çalışma arkadaşlarımla iş birliğine dayanan güçlü ilişkilerimiz var.

88%
Q.
Add a Title

Add a Title
Add a Title
Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.
A.
Nasıl Kutladılar
Kültür


Rahat Kıyafet Politikası
Johnson & Johnson, çalışan konforunu önceliklendirerek rahat kıyafet politikası uygular. Bu politika, profesyonellik ve uygunluğu dengelerken, saha ekiplerinin kurumsal imaja uygun giyinmesini gerektirir. Saha görevi olan çalışanlara giyim yardımı yapılır.

Hata Yapma Hakkı
Johnson & Johnson'da liderlik gereklilikleri doğrultusunda hataları öğrenme fırsatı olarak gören bir yaklaşım bulunur. Çalışanlar, yenilikleri cesaretle dener, test eder ve hatalarından öğrenir.

Çapraz Fonksiyonel Eğitim
GROW Gig, Gelişim Akademisi

Performansa Dayalı Ödüllendirme
Yıllık Performans Primi, Inspire Ödülleri (Takdir & Teşekkür sistemi)

Çalışan Kaynak Grupları
Çalışan destek programı,HBA(Healthcare Business Women’s Association), WLI

Yenilikçilik Zamanı
GELİŞİM AKADEMİSİ: Proje yönetimi, stratejik düşünme, iletişim teknikleri, geri bildirim yöntemleri gibi uçtan uca gelişim bakış açısıyla tasarlanmış bir programdır. GROW SÜRECİ: Mevcut görev tanımı üzerine belirli süreli ek görevlendirme alma. Hem yurtiçi hem yurtdışı fırsatlar ya da farklı fonksiyon deneyimlerini yaşayabilmek için çok iyi bir fırsattır. Her Cuma, öğleden sonra, kendimi yenilerim saatleri: bireysel gelişim ve zaman planı için yaratılan toplantısız saatler ile yenilikçilik zamanları yaratılır.

Şirket Gezileri
Yıl sonu toplantısı – kick off

Sosyal Etkinlikler
Genel büyük katılımlı toplantı zamanlarına ve/veya özel günlere göre ofis içinde yapılmaktadır.

Şirket İçi İntranet
home.jnj.com

Düzenli Geri Bildirim
5’li görüşmeler olarak geçen düzenli değerlendirmelerin/görüşmelerin yapıldığı sürecimiz.

Çıkış Mülakatı
Çıkış mülakatı yapılıp, raporlanmaktadır.

Şeffaf Yönetim
Townhall – Soru Cevap

Kültürlerarası Farkındalık
HBA (Healthcare Business Women’s Association): Sağlık sektöründe cinsiyet çeşitliliğini teşvik etmek ve kadınların kariyerlerinde ilerlemelerine yardımcı olmaktır. HBA, üyelerine ağ oluşturma, mentorluk, eğitim ve liderlik geliştirme fırsatları sunar.

Kurum İçi Çalışan Anketleri
Yıllık – CREDO(Tüm Yılı Değerlendirme için) Anketi

Rekabet Yerine İşbirliği
GROW Gig, Gelişim Akademisi

360 derece performans değerlendirme
Yıl boyunca devam eden “5’li görüşmeler” performans sistemimiz mevcut. Yıl içerisinde devamlı gerçekleştirilen görüşmeler çalışanların performansları hakkında geribildirim almaları ve kendilerine koçluk sağlanmaları açısından önem taşımaktadır. Performans ve Gelişim Planlama, Yarıyıl Performans Değerlendirme, Kariyer Planlama, Yılsonu Performans Değerlendirme, Yılsonu Ücret Planlama

Günlük/Haftalık/Aylık Toplantılar
Townhall

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması
Cuma Günleri, öğleden sonra Kendimi Yenilerim/Toplantısız Saatler uygulamamız bulunuyor.

Açık Kapı Politikası
Açık kapı politikası, veri gizliliği, kültür çalışmaları sayesinde Çalışanlar, sorularını, endişelerini ve fikirlerini doğrudan yönetime iletebilirler;bu da şeffaflığı ve güveni artırır, dahiliyet, aidiyet ve kapsayıcılığı güçlendirir.

Etik Davranış

İç Kariyer Fırsatları

Takım Oluşturma Etkinlikleri
Profesyonel Gelişim İmkanları


Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği
GROW GIG Süreci: GROW Gig, uygulamalı deneyimler aracılığıyla kariyer gelişimini ve beceri oluşturmayı destekleyen kısa süreli bir görevdir. GROW Gig, çalışanlara mevcut işlerini, unvanlarını ve tazminatlarını korurken yeni beceriler edinmek için farklı ekiplerde, işlevlerde ve işletmelerde rol alma olanağı sunar.

Mentorluk ve Ters Mentorluk Programları
“Birbirinden öğrenen organizasyon” felsefesi ile kurguladığımız Mentor – Mentee programımız bulunuyor.

Staj Programları
Stajyer kadroları için farklı imkanlar bulunmaktadır. Early in Career (EIC) adı altında global olarak süreç yürütülmektedir.

Eğitim ve Kurs Desteği
Yabancı Dil Desteği: pozisyondaki işi gereği yada kariyer planları doğrultusunda yabancı dil bilmesi gereken çalışanlar için geçerlidir ve bu kişileri kapsamaktadır. Şirket politikası gereği, bahsedilen yabancı dil esas olarak İngilizce’dir. Bunun haricindeki yabancı dil ihtiyacı ayrıca Üst Yönetim onayı gerektirir. Lisansüstü/Doktora Programları İndirimi

Gelişim Saatleri
Kesintisiz çalışma süresi sağlayarak odaklanmış ve verimli çalışmayı artırmayı, ayrıca çalışanlarımızın eğitim, öğrenme ve kendini geliştirme gibi kişisel gelişim faaliyetlerine daha fazla zaman ayırabilmelerini ve iş-yaşam dengesi açısından daha fazla esneklik sunmayı hedeflemektedir.

Konferans ve Seminere Katılım
Görev tanımına göre çalışanlar yurtiçi ya da yurtdışı teknik kongre/seminerlere katılım sağlar.

Uzaktan Eğitim Olanakları
Learn platformumuzla entegre birçok eğitim,kursa ücretsiz erişim sağlanabiliyor.

Kütüphane ve Eğitim Materyalleri
Learn platformumuzla entegre birçok eğitim,kursa ücretsiz erişim sağlanabiliyor.

Yükseköğrenim Desteği
Lisansüstü/Doktora Programları İndirimi

Öğrenme & Gelişim Programları
Gelişim Akademisi, Teknik Ürün Eğitimleri, Ülke için yapılan çeşitli katalog eğitimleri (Dışardan Danışman ile çalışılır. )

Liderlik Eğitimi
Ekip yönetim sorumluluğu olan kişilere People Leader tanımlaması kullanılır. J&J'de Liderlik Eden İnsanlar (Leading People in JnJ : LPJJ), J&J'de kritik bir rol olan insan liderliğine geçiş yaparken insan liderlerinin temel becerilerini geliştirmelerine destek olmak için tasarlanmış karma bir öğrenme deneyimidir.

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları
Görev tanımına göre çalışanlar yurtiçi ya da yurtdışı teknik kongre/seminerlere katılım sağlar. Şirketin genel hizmetler ortak lokasyonu olan /hub) Prag’ta çok sayıda eğitim düzenlenmektedir.

Kariyer Planlama ve Danışmanlık
LEARN – KARİYER YOLCULUĞU Online platform üzerinden AI destekli bir araç mevcuttur. Bu araç üzerinden kariyer planlama süreci çalıştırılır. Çalışanlar ın kariyer hedeflerini ve becerilerini keşfetmelerine yardımcı olan, ardından bu hedeflere ulaşılabilmesi için kişiselleştirilmiş bir gelişim planı sunan güçlü bir kariyer gelişim aracımızdır.

Yetenek Geliştirme Programları
“Gelişim Akademi” katılımcıların güçlü yanlarına değer katmayı, gelişime açık alanları üzerinde çalışmayı, onları organizasyon içinde rol model olmaları için cesaretlendirmeyi ve performansı ve yüksek potansiyeli ödüllendirmeyi amaçlamaktadır.

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları
Yıllık olarak ekiplerin ihtiyaçlarına göre belirlenen katalog eğitimleri çalışanların kendi gelişimlerini desteklemeleri ve işlerine değer katabilmeleri için amaçlanmıştır.

Kişiye Özel Gelişim Planları

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı
Ofis Olanakları


Çalışan İndirimleri
J&J çalışanlarına özel indirim imkanları vardır, şirket içinde yapılan duyurular ile çalışanlar bilgilendirilir.

Köpek Dostu Ofis
Ofise köpek ya da başka bir evcil hayvan getirmeme kuralı yoktur. Eğer bir çalışan köpeğini getirmek isterse, getirebilir.

Ulaşım Faydaları
Pozisyon gereği şirket aracı hakkı, Şirket personel servisi, Şirket aracı olmayan, servis güzergahını kullanamayan çalışanlar için ek ulaşım yardımı.

Merkezi Konum
Otobüs durağına yakın bir lokasyondayız.

Yerinde Kantin
Saha çalışanı olan bir kişi ofise geldiğinde yemekhaneyi ücretsiz kullanabilir.

Yemekhane
Ofis çalışanları için bina içinde yemekhane mevcuttur.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği
Öğle Yemeği Ücreti, ergonomik çalışma sandalyesi, mouse, monitor. Pandemi döneminde IKEA çeki verilmiştir.

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği
Ofis binasında çalışanlara özel otopark alanı mevcuttur.

Ücretsiz Yemekler veya Hazır Öğle Yemekleri
Ofiste yemekhane mevcuttur.

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar
En üst kat ve -1.katta sigara içme için açık alan bulunmaktadır. Bu alandan sadece sigara içme alanı değil aynı zamanda sosyal alan olarak da değerlendirilmektedir.

Otopark
Otopark vardır.

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler
Ofiste, her katta çay, kahve, soğum meşrubat imkanı sınırsız olarak bulunur. Ofis yemekhanesinde meyve tatlı ve sağlıklı atıştırmalıklar yer alır.

Esnek Çalışma Programı
Esnek çalışma: her birimizin kendimiz için doğru üretkenliği ve kişisel dengeyi bulmamızı sağlar.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları
JNJ FLEX Uygulamamız mevcuttur. 3 Gün ofis 2 gün evden çalışma şeklindedir.

Yemek Kartı
Saha çalışanları için ticket kart uygulaması mevcuttur.

Kahve Barları
Her katta çay, kahve alınabilecek mutfak alanı bulunur.

Açık Ofis Planı
Açık ofis uygulaması bulunur. Ancak her çalışanın masası da belirlidir. Yine de tüm çalışanlar istediği alanı kullanabilir.

Öğrenme ve Gelişim Alanları
15+ toplantı odası mevcuttur, bu odalar eğitim organizasyonları için de kullanıma uygundur.
Çeşitlilik


İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik
Yerel hukuk düzenlemeleri doğrultusunda engelli istihdamı.

Dil ve Kültür Programları
Yabancı dil destek programı. LEARN platformu ile sınırsız online eğitim imkanları.

Çeşitlilik Elçileri
Çalışma grupları içinde yer alır.

Çeşitlilik Raporlama ve İzleme
Cinsiyete dayalı çalışan verileri takip edilir.

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Komiteleri
Vizyonumuz, her bireyin benzersiz deneyimlerini, yeteneklerini ve geçmişini kullanarak işletmelerimizin her düzeyinde TÜM kadınlar için toplumsal cinsiyet eşitliğini sağlamasını sağlamaktır. WLI (Women’s Leadership & Inclusion) HBA(Healthcare Business Women’s Association)

Farkındalık Eğitimleri

Yaş Eşitliği Programları

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Ödülleri

Erişilebilirlik İnisiyatifleri

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik


Hisse Senedi Opsiyonları veya Şirket Hissesi
LTI: Long term investment adı altındadır. Belirli bir pozisyon seviyesi üzerine standart hak olarak verilmektedir. Diğer pozisyon seviyelerine performans sonuçları ve de bütçe doğrultusunda verilmektedir.

Yer Değiştirme Yardımı
Ülke içi şehir değişikliği yardımı yapılır. Ülkeler arası yapılan değişikliklerde ilgili ülkeye göre izin süreçleri ve ek ödeme süreçleri takip edilir.

Referans Programı
Referans programı vardır.

Emeklilik Planı
Şirket katkılı bes uygulaması mevcuttur.

Bireysel Emeklilik Katkı Payı
Şirket Katkılı BES: Çalışan katkısı %3, şirket katkısı %3.

Bonus Programı
Yıllık performans primi uygulaması mevcuttur.

Şirket Kredi Kartı
Şirket kredi kartı uygulaması vardır.
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası


Çalışan Yardım Programı
Çalışan Destek Programı

Kilo Kaybı Programları
Çalışan Sağlığı & Esenliği Programı

Yerinde Fitness Merkezi
Şirkette ücretsiz spor salonu hizmeti mevcuttur.

Beslenme Danışmanlığı
Çalışan Sağlığı & Esenliği Programı

Tele-sağlık Hizmetleri
Çalışan Destek Programı (Employee Assistance Programme-EAP) iş/özel yaşamla ilgili psikolojik rehberlik ve danışmanlık hizmeti alınabilen programdır. Programdan tüm J&J çalışanları ve aile üyeleri yararlanabilir. Programa 7/24 ulaşılabilir. Ücretsizdir. Paylaşılan bilgiler gizli tutulur. Program kapsamında; Yüz yüze & online danışmanlık seansı (Konu başına yılda altı seans), Telefon ile danışmanlık hizmeti alınabilir.

Sağlık ve İyi Olma Programları
Çalışan Sağlığı & Esenliği Programı. Şirkette bulunan Ücretsiz Spor Salonu Hizmeti

Sigarayı Bırakma Programları
Çalışan Destek Programı

Mental Sağlık Faydaları
Çalışan Destek Programı (Employee Assistance Programme-EAP) iş veya özel yaşamla ilgili psikolojik rehberlik ve danışmanlık hizmeti alınabilen programdır. Programdan tüm J&J çalışanları ve aile üyeleri yararlanabilir. Programa 7/24 ulaşılabilir. Ücretsizdir. Paylaşılan bilgiler gizli tutulur. Program kapsamında; Yüz yüze & online danışmanlık seansı (Konu başına yılda altı seans), Telefon ile danışmanlık hizmeti alınabilir.

Wellness Programları
EHW (Çalışan Sağlığı & Esenliği Programı)

Sağlık Taramaları
Mevcut ÖSS Kapsamında belirli sayıda belirli kişilere özel check up hizmeti bulunmaktadır.

Hayat Sigortası
Yıllık brüt maaş üzerinden hesaplanır.

Ergonomik Çalışma Alanı
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları


Aile Sağlık İzni
Caregiver adı altında izin türü mevcuttur.

Emzirme Odaları
Emzirme odası mevcuttur.

Psikolojik Danışmanlık
Çalışan Destek Programı

Ücretli Ebeveyn İzni
18 Hafta Doğum/Annelik İzni, 12 Hafta Babalık İzni, 12 Hafta Evlat Edinme İzni

Uzatılmış Anne/Baba İzni
Annelik/Doğum izni: 18 hafta ve sonrasında 6 ay kadar ücretsiz izin kullanabilirler. Babalık izni: Yıl boyunca kullanabileceği toplamda 12 hafta babalık izni hakkı bulunmaktadır.
Tatil ve İzin


Gönüllü Hizmet İzni
Gönüllü çalışmalara katılım için özel izin hakkı vardır.

Evlilik İzni
Kişinin evlenmesi durumunda 3 gün verilen izin.

Yıllık İzin
Çalışanın 1.senesini doldurması ile birlikte yıllık izin hakkı 15 gündür. Her sene 1 gün eklenerek 22 güne kadar devam eder.

Vefat İzni
Global vefat izni: 1.dereceden kayıpta yıl boyunca 30 gün; diğer aile üyeleri kaybında ise 5 gündür.

Babalık İzni
Yıl boyunca kullanabileceği toplamda 12 hafta babalık izni hakkı bulunmaktadır.

Mazeret İzni
Mazeret izni hakkı vardır. (30 gün)

Hastalık İzni
Çalışan Görüşleri
Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

Gelişim Odaklı Staj Programı

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?
İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!
