
HAKKINDA
Multinet Kurumsal Hizmetler A.Ş.’nin hisselerinin sahipliği; 2010 yılında Up Group’a geçmiş ve şirket çok uluslu bir yapının parçası haline gelmiştir.
Up Group sosyal inovasyon ve çevreye saygı kavramları ile bütünleştirdiği ekonomik gelişmesini 56 yıldır 34 ülkede sürdürmektedir: hizmet sunduğu müşterileri, çalışanları ve paydaşları için lokomotif güç olmayı ve performans sürekliliğini strateji olarak benimser.
Up Group bağımsız bir kuruluştur ve sosyal, kültürel ve hediye çözümleri sunan hizmet sektörü oyuncuları arasında dünya çapında 3. konumdadır. Müşterilerinin çevresel, sosyal ve ekonomik beklentilerini karşılamak için teknolojik gelişmeleri ve yeni davranış şekillerini önceden görerek gerekli aksiyonları alır. Bu sayede tüm müşteri beklentilerine gerçekçi ve insan merkezli yanıtlar sunar.
Up Group farklı uzmanlık alanlarını harmanlayarak sahip olduğu know-how’ı iştiraklerinin bulunduğu tüm ülkelerin kültürüne uyarlayarak paylaşır. Bugün 3 kıtada 19 ülkede varlığını sürdüren Up Group için uluslararası büyüme şirket stratejisinin ana eksenlerinden birini oluşturur. Firmanın yönetim modeli eşsiz ve tektir. Stratejik şeçimlerin her aşamasında insanlar ve çalışanlar şirket karar alım mekanizmasında katılımda bulunur. Bu model kararların doğru ve yerinde olmasını sağladığı gibi her çalışanın ortak başarıya katkıda bulunan bir oyuncu olmasına da imkân sağlar. Bu yapı organizasyondaki görevlerin, kaynakların ve zenginliklerin sürekliliğini sağlar.
Up Group iş dünyasında tamamen farklı bir girişim kavramıyla da ekonomik başarının mümkün olduğuna her gün tanıklık eder. Bu performans gücü kendini Grubun kurumsal sorumluluk politikasında da gösterir. Up Group 2010 yılında kendi pazarında kurumsal sorumluluk alanında değerlendirmeden geçirilen ilk sektör oyuncusudur.
Özgür Yeşilyurt Yüngül - Genel Müdür
Çalışanlarımızın memnuniyetini, motivasyonlarına katkıda bulunan unsurları, ihtiyaç duydukları çalışma koşullarını düzenli olarak yaptığımız anket çalışmalarıyla ve bağımsız kuruluşlara yaptırdığımız araştırmalarla ölçümlüyor ve etkili politikalar hayata geçiriyoruz. Happy Place to Work – Türkiye’nin En Mutlu İş Yerleri Araştırmasında Wellbeing Index’ten 91, HR Audit’ten 88 olmak üzere ortalama 89 puan alarak 3 Yıldız Happy Place to Work – Mutlu İş Yeri sertifikasıyla başarımız tescillenmiş oldu. Çalışan deneyimi stratejimize gelince, Multinet Up olarak şirketlerin çalışanlarına bağlı giderlerinin yönetimi için çözümler geliştiriyor, işverenlere maliyet avantajı ve operasyonel kolaylık sağlarken çözümlerimizin nihai kullanıcıları olan şirket çalışanlarına ise yeni nesil bir deneyim sunuyoruz. Örneğin yemek kartı çözümümüz MultiNet geçtiğimiz kasım ayında Pragma Araştırma’nın gerçekleştirdiği Yemek Kartları Araştırması’nda yüzde 77 memnuniyet skoruyla kullanıcı memnuniyeti en yüksek ve en çok tercih edilen yemek kartı markası çıktı. Benzer şekilde, kurumsal hediye ve sosyal yardım çözümümüz MultiGift’le çalışan bağlılığını ve motivasyonunu artırarak işveren markası alanında öne çıkmak isteyen kurumların çözüm ortağı oluyoruz. Temelde yaptığımız şey paydaşlarımızın ihtiyaçlarına odaklanmak ve bu ihtiyaçlara en inovatif çözümü sunarak onların hayatını nasıl kolaylaştırırız sorusunun peşinden gitmek. Organik sonuçlara ancak kendi çalışanımızın hayatını kolaylaştırdığımızda ulaşabileceğimizin bilinciyle hareket ediyor ve “Mükemmel çalışan deneyimi, mükemmel müşteri deneyiminin ön koşuludur” mottosuyla organize oluyoruz. Yani aslına bakarsanız, “Terzi kendi söküğünü dikemez” savının aksini ispatlıyoruz.
“Ekiplerimizi sürekli eğitim ve mesleki gelişim programlarıyla, performansa dayalı ödüllendirmeyle, esnek çalışma ortamıyla, yan hak uygulamalarıyla, motivasyonu ve verimliliği yüksek tutmaya hizmet eden iç iletişim uygulamalarıyla destekliyoruz. Birkaç ay önce yaptığımız bir anketin sonuçlarına göre çalışanlarımızın yüzde 95’i bu çalışmalardan memnun. Çalışanlarımızın takım içi memnuniyetini ölçen bir diğer ankette ise çalışanlarımızın yüzde 97’si takım arkadaşlarıyla birlikte çalışmaktan memnun olduğunu ifade ediyor. Çalışma hayatının pandemi sonrası süreçte geçirdiği dönüşümü de göz önünde bulundurarak bu oranların ifade ettiği başarının çok değerli olduğunu düşünüyoruz.”


KÜLTÜR
Şeffaf Yönetim
İş Özel Yaşam Dengesi
İşbirliği ve Dayanışma
ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ
Kültür
+70
OLANAKLAR / YAN HAKLAR
Profesyonel Gelişim İmkanları
+70
Ofis Olanakları
+70
Çeşitlilik
+70
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik
+70
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası
+70
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları
+70
+70
Tatil ve İzin
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Q.
Add a Title

Add a Title
Add a Title
Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.
A.

"undefined" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?
Nasıl Kutladılar








Kültür

Profesyonel Gelişim İmkanları

Ofis Olanakları

Çeşitlilik

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

Tatil ve İzin


"undefined" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?
Çalışan Görüşleri
Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

Gelişim Odaklı Staj Programı


"undefined" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?
Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?
İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!
