top of page
Happy Place To Work Logo
Softtech
Softtech

Sektör:

Bilgi Teknolojileri

Çalışan Sayısı:

1719

Kuruluş:

2006

HAKKINDA

Softtech, 2006 yılından bu yana 1.600’den fazla çalışanıyla faaliyette olan, Türkiye’nin öncü teknoloji şirketlerinden biridir. Silikon Vadisi’ndeki iştirak şirketi Maxitech aracılığıyla dünyadaki teknoloji trendlerini yerinde takip edip bankacılık ve finans sektöründeki tecrübeleriyle, farklı alanlarda da faaliyet gösteren iş ortaklarını dijitalleştirerek müşteri odaklı çözümler geliştiriyor. Yapay zekâya dayalı maksimum otomasyon yaklaşımını benimseyen Softtech, bu çalışmalara ek olarak, inovasyon ve kurum içi girişimciliği de ana stratejisine dahil ederek yaratıcı ve sürdürülebilir çözümler üretiyor. Softtech'in düşük kodlu ve yapay zekâ odaklı yazılım geliştirme platformu Plateau, müşterilere ön yüz ve süreç geliştirme, güvenlik, mikroservis geliştirme ve devops çözümleri sunuyor. Yapay zekâ ve iş zekâsı kazanımlarını artırmak için Softtech Intelligence Platform, mAistro ve Visualyze adlı iki güçlü modülden oluşuyor. Akıllı bir Yapay Zekâ Asistanı olan mAistro, etkileşimleri güçlendirip süreçleri optimize ediyor. Visualyze ise kolay görsel arayüzler üreterek veri analizi süreçlerini optimize ediyor. Ürün portföyünde faktoring süreçlerini otomatikleştiren Faktoring Platformu ve tarım sektöründeki kuruluşların süreçlerini yöneten Tarım Platformu da bulunuyor. Softtech; İş Süreci Yönetimi, Kurumsal Servis Yönetimi, Delivery Hub, Dönüşüm Atölyesi, Robotik Süreç Otomasyonu (RPA), Çok Kanallı Müşteri İletişim Merkezleri, DevOps, Mobil Uygulamalar ve Deneyim Tasarımı gibi hizmetlerle dijital dönüşüme yön veriyor.

M. Bülent Özçengel - Genel Müdür

M. Bülent Özçengel - Genel Müdür

Neden Softtech?

Softtech, ülke ekonomisinde tarihi bir misyona sahip olan İş Bankası’nın köklü bir iştirakidir. Şirket içinde çok güçlü bir arkadaşlık ve dostluk bağı var. Çalışmalarımızda birbirine danışarak çözüm üretiriz. Takımlar arasındaki iş birliği ve takım çalışması özelliği çok güçlüdür. Çalışanlarımız yönetim vizyonu ile de asla yalnız bırakılmaz. Çalışan Bağlılığı araştırması, İnsan Kaynakları Kariyer Yönetimi ekibinde görev alan HRBP’lerin çalışanlarla yaptığı rutin İzlenim Paylaşım Görüşmeleri ve çalışanlarla konular özelinde yapılan odak grup çalışmalarıyla sürekli geri bildirim toplar ve dile getirilen problemleri çözmeye çalışırız. Şirketimizi ve çalışanlarımızı sürekli geliştirmeye önem veririz. “Birlikte Gelişelim” (Let’s Develop Together) çalışan değer önermemiz de bu vizyonla ortaya çıkmıştır.

KÜLTÜR

Yenilik

Güvenilirlik

Samimiyet

ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Ezgi Sönmez

Ezgi Sönmez

Ürün Yöneticisi

Vedat Karaağaç

Vedat Karaağaç

Takım Lideri

Fatih Köse

Fatih Köse

Direktör

Melis Çekmer Tek

Melis Çekmer Tek

Employee Experience & Employer Brand Management

İç Kariyer Fırsatları

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Kültürlerarası Farkındalık

Kültür

+21

OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Kariyer Planlama ve Danışmanlık

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Yetenek Geliştirme Programları

Profesyonel Gelişim İmkanları

+17

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar

Esnek Çalışma Programı

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Ofis Olanakları

+14

Çeşitlilik Raporlama ve İzleme

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Dil ve Kültür Programları

Çeşitlilik

+10

Bireysel Emeklilik Katkı Payı

Bonus Programı

Emekli Aylığı Planı

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

+2

Hayat Sigortası

Beslenme Danışmanlığı

Kilo Kaybı Programları

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

+8

Çocuk Bakımı İndirimleri

İşe Dönüş Programları

Çocuk Sağlığı Danışmanlığı

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

+7

Vefat İzni

Sınırsız Tatil Politikası

Hastalık İzni

+5

Tatil ve İzin

ÇALIŞAN DENEYİMİ

Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

91%

Çalışma arkadaşlarımla iş birliğine dayanan güçlü ilişkilerimiz var.

87%

Başkalarına çalıştığım iş yerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

85%

Yaptığım işin sonuçlarını ve sağladığım katkıyı görebiliyorum.

83%

Q.

Add a Title

Add a Title

Add a Title

Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.

A.

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Nasıl Kutladılar

Kültür

İç Kariyer Fırsatları

Süreçleri belirlenmiş terfi uygulaması ve iç ilan duyuruları aracılığıyla çalışanlarımıza kariyerlerinde ilerleme ve rotasyon imkanı sağlanmaktadır.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Esnek ve uzaktan çalışma imkanları olması, eğitime zaman ayrılarak izin kullanımının desteklenmesi için “her Cuma öğleden sonra toplansız saatler” her hafta belirli gün “Time to Learn” ve yıllık izin kullanımının 10 gün blok şekilde desteklendiği blok izin uygulamalarımız mevcut.

Kültürlerarası Farkındalık

Yurt içi ve yurt dışından kişilerle temas imkânı sunan seminerler ve ziyaretlerle kültürler arası bilgi paylaşımını desteklemeye çalışıyoruz.

Etik Davranış

“Etik Kurallar ve Çalışma İlkeleri” dokümanımızla müşterilerimize karşı olan sorumluluklarımızı kurumsal değerlerimizin ışığında en doğru şekilde yerine getirmek adına gerekli etik kuralları belirlemiş durumdayız ve kültürümüzde yaşatıyoruz.

360 derece performans değerlendirme

Geri bildirim alışverişinin gücüne inanan bir şirketiz. Bu kapsamda geliştirdiğimiz in-house uygulama üzerinden tüm çalışanların 360° değerlendirilmesini sağlayarak gelişimleri için faydalanmalarını hedefliyoruz.

Rekabet Yerine İşbirliği

“Let’s Develop Together” Çalışan Değer Önermemiz, Çalışan Bağlılığı Anketi sonuçlarımız, “Birliktelik” değerimiz ile ‘rekabet yerine işbirilği’ özellikle güçlü olduğumuz bir yönümüzdür diyebiliriz.

Öneri Sistemi

Tüm çalışanların önerilerini iletmelerine yönelik online bir yapılandırılmış platform bulunmamakla birlikte, önerilerini farklı kanallardan rahatça paylaşabilecekleri aldıkları onayla birlikte proje geliştirip sorumluluk alabildikleri bir çalışma ortamı vardır. Önümüzdeki dönemde yapılandırılmış bir ortam oluşturulması planı da vardır.

Kurum İçi Çalışan Anketleri

Rutin ve rutin dışı anketlerle sürekli geri bildirim alarak ve aldığımız sonuçlara odaklanarak karar alıyor, beklenen performans doğrultusunda süreçlerimizi güçlendirmeyi hedefliyoruz.

Şirket İçi İntranet

Softetch Portal ve Lokum uygulaması üzerinden anlık iletişim sağlıyoruz.

Takım Oluşturma Etkinlikleri

Takım oluşturma, iş birliğini güçlendirme ve takım halinde problem çözme gibi konularda Agile Koç’lar tarafından birlikte çalıştıkları ekiplere atölyeler düzenlenerek etkinlikler kurgulanır.

Özgün Olma Özgürlüğü

Şirketimizde uygulanan serbest kıyafet uygulamasıyla çalışanlarımız kendini yansıtan imajlarıyla çalışmalarını sürdürebilmektedir.

Açık Kapı Politikası

Çalışanların soru ve önerilerini her seviyede yöneticiyle ve İK departmanıyla rahatça paylaşabildiği gibi kendilerinin sürekli şekilde kararların içinde tutulduğu bir çalışma ortamı vardır.

Şeffaf Yönetim

Şeffaf ve her konunun herkesle konuşulabildiği bir çalışma kültürümüz var ve unvan bağımsız iletişim yapımız buna oldukça uygun bir ortam sağlıyor.

Hata Yapma Hakkı

Softtech’de cesareti ve girişim ruhunu önemsiyor, sosyal yetkinlik setimizde ve değerlerimizde de bu konuları benimsiyoruz. Bu yetkinliklerimizi, “360° Yetkinlik Değerlendirmesi” sürecinde ölçümleyip yıl boyu eğitimlerle de destekliyoruz.

Performansa Dayalı Ödüllendirme

Performansa dayalı prim sistemimiz mevcuttur.

Sosyal Etkinlikler

İnsan Kaynaklarının ve ekip yöneticilerinin liderliğinde düzenlenen farklı konseptlerde etkinlikler düzenlenir.

Yenilikçilik Zamanı

Şirketimizde bu kapsamda yürütülen çalışmalara özel bir direktörlük bulunmakta olup çalışanlarımızın fikirleri desteklenir ve hayata geçirilir. Pupilica, Cinsiyetsiz Sözlük projesi, şirketleşen kurum içi girişimlerden Livewell ve GullsEye bunlara örnek gösterilebilir.

Çıkış Mülakatı

Çıkış mülakatlarını çalışan deneyimini gözlemlemek adına önemli bir kaynak olarak görürüz.

Günlük/Haftalık/Aylık Toplantılar

Her takımın kendi iş dinamikleri kapsamında bir araya geldiği rutin dijital toplantıları ve Şirketin genel uygulamaları kapsamında yüz yüze birliktelik sağladığı buluşmaları mevcuttur.

Düzenli Geri Bildirim

Geri bildirim kültürünün yerleşmesi adına yapılan rutin uygulamalarımız mevcuttur. Diğer yandan daha da geliştirilmesi için çalışmalara da bir yandan devam ediyoruz.

Rahat Kıyafet Politikası

Şirketimizde genel olarak iş hayatına uygun özende serbest kıyafet uygulaması bulunmakla birlikte, gerekli durumlarda resmi kıyafet de kullanılabilmektedir.

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

Çalışanlarımızın kendi deneyim alanları dışındaki konularda ve günün gerektirdiği teknolojilerde kendilerini sürekli geliştirerek Şirkete ve kendilerine değer katmaları, her zaman desteklediğimiz ve bu konuda imkan tanıdığımız bir konudur.

Çalışan Kaynak Grupları

Softtech’te çalışanlar, sosyal ihtiyaçları doğrultusunda kendi gruplarını kurmak ve geliştirmek konusunda özgürdürler. Çalışan deneyimi insiyatifi ile kurulan kulüpler dışında kendilerinin kurdukları grup ve takımlara da yönetmelikler çerçevesinde destek sağlanır. Anneler Kulübü, Bisiklet Kulübü, Basketbol Kulübü, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Kulübü gibi pek çok alanda kulübümüz bulunuyor.

Şirket Gezileri

Çalışanlarımızın fiziki olarak buluşmaları, Şirketimizdeki ve sektördeki güncel gelişmeleri takip etmelerini sağlayan etkinlikleri yıla yaygın olarak düzenleyerek iletişimin güçlü kalmasını önemsiyoruz.

Profesyonel Gelişim İmkanları

Kariyer Planlama ve Danışmanlık

Çalışanlarla birebir ilgilenen HRPB sistemi bulunmaktadır.

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Çalışanların gelişime ilişkin etkinliklerinin tamamını mesai saatleri içerisinde planlamakla beraber buna ek olarak her hafta 1 saati de ajandalarında Time to Learn uygulaması kapsamında gelişim için kapatıyoruz.

Yetenek Geliştirme Programları

Yeni mezun işe alım programı ya da şirket içerisinde yönetici kademeleri/anahtar rollere geçişlerde uygulanan özel eğitim programları sunuyoruz.

Staj Programları

Çalışanlara yönelik bir staj programımız yoktur. Üniversite öğrencilerine yönelik “Road to Tech” Staj Programımız mevcuttur.

Araştırma ve Geliştirme Destekleri

Şirketimizde bu amaçla faaliyet gösteren İnovasyon Direktörlüğü bulunuyor.

Mentorluk ve Ters Mentorluk Programları

Yeni mezun işe alım programı kapsamında göreve başlayan çalışanların şirkete ve işe adaptasyonunu desteklemek amaçlı yapılandırılmış bir mentorluk programı sunuyoruz.

Kişiye Özel Gelişim Planları

Şirketimizde “Öğrenme Yolculuğu Anketi” uygulaması ile her yıl çalışanların geliştirmek istedikleri becerileri ve tercih ettikleri öğrenme yöntemini belirledikleri bir çalışma yürütüyor ve kişiye özel gelişim planları oluşturuyoruz.

Eğitim ve Kurs Desteği

Şirketimizde hem bireysel yurt içi / yurt dışı açık eğitim, seminer vb katılım imkanı hem de yıllık belirlenen “Eğitim Limiti”ni serbest kullanım hakkı bulunmaktadır. Çalışanların yüksek lisans, doktora ve akademik yayınları Akademik Teşvik Prosedürü kapsamında desteklenir.

Uzaktan Eğitim Olanakları

Şirket içi kullanım için yapılandırılmış dijital platformun yanı sıra çeşitli dijital platformlar aracılığıyla da çalışanlarımızın dijital içeriklere erişimini destekliyoruz.

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Çalışanların işi ile bağlantılı uzmanlıklarını belgeleyen sertifikasyonları almalarını destekliyoruz.

Gelişim Saatleri

Her hafta 1 saatimizi gelişim için rezerve ettiğimiz “Time to Learn” uygulamamız bulunuyor. Aynı zamanda Akademik teşvik desteğinden faydalanan çalışanlarımızın da lisansüstü eğitim ve çalışmaları için haftalık 8 saate kadar kullanabilecekleri izinleri bulunmaktadır.

Projeye Özgü Roller

Geliştirilecek projenin ihtiyacına göre farklı ekiplerimiz birlikte çalışarak ortak bir çalışmayla projeyi sona erdirebilmektedir.

Konferans ve Seminere Katılım

Yurt içi ya da yurt dışı etkinliklere katılımı destekliyor, katılımcılarımızın etkinliğe katılımına ilişkin etkinlik ücreti, ulaşım, konaklama ve harcırah vb. masraflarını karşılıyoruz.

Kütüphane ve Eğitim Materyalleri

Tüm çalışanların kullanımına açık fiziksel ve dijital kütüphane imkanı sunuyoruz. Bununla birlikte içinde yüzlerce farklı dijital eğiitm ve kaynağın yer aldığı Softtech Akadem Gelişim Platformu ve çalışanların tercihlerine göre yıl boyunca erişimlerini sağladığımız MOOC Platformları (Udemy, Lİnkedin Learning vb) bulunuyor.

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları

Kurum ve ekiplerin hedefleri ile yetkinlik ihtiyaçları doğrultusunda ekibe, göreve özel eğitimler düzenliyoruz.

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları

Şirketimizde çalışanlar konularıyla ilgili yurt dışı seminer, konferans, kurs veya açık eğitimlere kurumun ücretini karşıladığı şekilde katılım gösterebiliyor. İhtiyaçlara göre belirli süreli olarak iştirakimiz Maxitech’de staj / çalışma imkanı da sunulabiliyor.

Liderlik Eğitimi

Liderlik eğitimlerimizi Liderlik Akademisi çatısı altında yönetiyoruz. Şirket stratejileri ve güncel liderlik trendlerinden beslenen kapsamlı ve kuruma özgü tasarlanmış farklı öğrenme yöntemlerini barındıran Liderlik Gelişim Programımız bulunuyor.

Yükseköğrenim Desteği

Akademik Kurul süreci kapsamında belirlenen prosedür doğrultusunda çalışanların başvurularını değerlendirip yüksek lisans ve doktora programlarına katılımlarını maddi olarak destekliyor ve haftalık izin imkanından faydalandırıyoruz. Ayrıca akademik yayınlar için de maddi teşvik imkanımız bulunuyor.

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Yayınlanan iç ilanlar vasıtasıyla ihtiyaç duyulan pozisyonların takibi ve ilgili rolün ihtiyaçları karşılanabiliyorsa rotasyon imkanı her zaman mümkündür.

Öğrenme & Gelişim Programları

Öğrenme ve gelişim faaliyetlerimizi hem şirketimizin strateji ve hedeflerine hem de çalışanların birer birey olarak kişisel ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde yapılandırdığımız Softtech Akademi çatısı altında 7 alt akademi aracılığıyla yönetiyoruz. Hem iç eğitmen hem de dış eğitmenler ve içerik sağlayıcılar ile oluşturduğumuz kapsamlı bir öğrenme ve gelişim sürecimiz bulunuyor. Aynı zamanda çalışanlarımızın gelişimini her an diledikleri yerden ulaşabilecekleri Softtech Akademi Gelişim Platformu ile ve pek çok farklı MOOC (Udemy, Linkedln Learning, Oreilly vb) kaynağı ile destekliyoruz.

Ofis Olanakları

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar

Kadıköy ofisimizde bu amaçla oluşturulmuş alanlarımız mevcuttur. Diğer lokasyonlarımızda ise tesis mimarileri kapsamında çokça alan mevcuttur ve ofis kullanımlarına açıktır.

Esnek Çalışma Programı

Esnek çalışma saati uygulaması mevcuttur.

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Tüm çalışanlarımıza sağlanan yol yardımı ödeneği ile TUTOM ve İş Kule ofislerimizde ücretsiz otopark imkanı mevcut.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği

Her ay ücrete eklenen “Esnek Uzaktan Çalışma Desteği” maddi yan hakkımız bulunuyor.

Yemekhane

Belirli lokasyonlarımızda yemekhane mevcuttur.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları

Çalışanlarımız Ar-Ge mevzuatı kapsamında düzenlenen hibrit çalışma modelinde uzaktan çalışabilirler.

Otopark

Tüm çalışanlarımıza sağlanan yol yardımı ödeneği ile TUTOM ve İş Kule ofislerimizde ücretsizz otopark imkanı mevcuttur.

Çalışan İndirimleri

Üniversitelerin lisansüstü programları ve çeşitli firmaların yabancı dil gelişim hizmetleri için Softtechliler’e özel indirim anlaşmaları bulunuyor.

Öğrenme ve Gelişim Alanları

Sadece Akademi’nin kullanımına özel eğitim sınıflarımız bulunuyor.

Açık Ofis Planı

Ofislerimiz açık ofis dizayn formatında ve modern tarz dekorasyondadır.

Yerinde Kantin

Şirketimizde bu anlamda sağlanan özel bir hizmet bulunmamaktadır. Ofislerimizde bulunan mutfaklarda içecek servisi sunulmaktadır.

Ulaşım Faydaları

Lokasyonlarımız arası ring servislerimiz ve günlük yol ödeneği uygulaması mevcut.

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Ofislerimizde bulunan mutfaklarda içecek servisi sunulmaktadır.

Kahve Barları

Ofislerimizde bulunan mutfak alanlarından çalışanlarımız hizmet alıyor.

Yemek Kartı

Günlük yemek ücretinin aylık olarak topluca yemek kartına yüklenmesi uygulaması mevcuttur.

Merkezi Konum

İstanbul lokasyonumuzda bulunan ofisler, bulunduğu bölgelerde merkezi ve kolay ulaşılabilir konumda yer almaktadır

Oyun Odası

Belirli lokasyonlarımızın ortak alanlarında mevcuttur, Şirketimizin bu konuda özel olarak sunduğu bir hizmet bulunmuyor.

Çeşitlilik

Çeşitlilik Raporlama ve İzleme

Çalışan verilerinin çeşitli detaylarda (cinsiyet vb) anlık ve güncel olarak izlenebilen dashboard / raporlarımız mevcuttur.

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Etik Kurallar ve Çalışma İlkeleri dokümanımızda bu konuya detaylıca yer verilmektedir.

Dil ve Kültür Programları

Çalışanları bu konuda destekleyici uygulamalar yapılmaktadır.

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları

Eğitim ve gelişim faaliyetlerimizin tamamı tüm çalışanlarımıza açık ve kapsayıcı şekilde gerçekleştirilmektedir.

Çeşitlilik Elçileri

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Projesi ekibimiz bulunmaktadır. Cinsiyetsiz Sözlük dahil bu konuya özel çalışmaları yürütmektedirler.

Farklı Kültürel Etkinlikler

Yıl içindeki dini ve resmi bayramlar ile özel günlerde çalışanlarımıza ve dış mecraya ayrı olarak kutlama mesajı yayınlanmakta ve günün anlamına uygun sembolik bir hediye de gönderilebilmektedir.

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası

Tüm İK süreçlerine yönelik kılavuzlar ve standartlar belirlenmiş olup Softtech Portal’da çalışanların erişimine açıktır. Etik Kurallar ve Çalışma İlkeleri dokümanında da bu konudaki hassasiyete özellikle yer verilmiştir.

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri

Cinsiyet ayrımının önüne geçecek uygulamaları hayata geçirmede hassassız ve cinsiyet ayrımına karşıyız. Bu konuda çeşitli inisiyatifleri devreye almaktan çekinmeyiz.

İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik

İşe alımlarda LinkedIn, gençlik platformları vb genel erişime açık platformlardan ilan verilerek ayrımsız herkese erişebilmek gözetiliyor.

Yaş Eşitliği Programları

Hem deneyimli çalışanlarımızın gençlere mentorluk ettiği, hem de “Tersine Mentorluk” diye adlandırılan gençlerin yöneticilerimizle deneyim ve görüşlerini paylaştığı programları zaman zaman Şirketimizde uyguluyoruz.

Farkındalık Eğitimleri

Çeşitlilik ve kapsayıcılık konusunda şirket genelinde dijital eğitimler yayınlıyor ve eğitimler gerçekleştiriyoruz. Cinsiyet eşitliği özelinde in-house geliştirilen Cinsiyetsiz Sözlük uygulamamız kullanımdadır.

İş Ortaklıkları

Çeşitliliği ve kapsayıcılığı destekleyen organizasyonlara destek verilmektedir.

Erişilebilirlik İnisiyatifleri

Ofislerimizin yer aldığı yerleşkeler genelinde bu kapsamda sağlanan uygulamalara şirketimiz de tabidir.

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Bireysel Emeklilik Katkı Payı

Çalışan ve İşveren Destekli BES uygulamamız vardır. Aynı zamanda çalışanlarımız Grup Hayat Sigortası güvencesi de altındadır.

Bonus Programı

Yılda bir kez performansa dayalı prim ve iş süreçlerindeki başarıları ödüllendirmeye yönelik uygulamalarımız vardır.

Emekli Aylığı Planı

Emekli olup Şirketimizde çalışmaya devam eden çalışanlarımız vardır. Bu kapsamda hem emekli aylığı hem de olağan çalışma ücreti almaya devam etmektedirler.

Şirket Kredi Kartı

İhtiyaç duyulan harcamalar için şirkete ait kredi kartı bulunmaktadır ve bütçe kapsamında ihtiyaç duyulan harcamalar için kullanma imkanı sağlanır.

Esnek Harcama Hesabı

Bu konuda belirlenmiş genel bir standart uygulama bulunmamakla birlikte; doğal afet, ağır hastalık gibi özellikli durumlarda istisnai olarak kişi özelinde karar alınarak destek olunur.

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Hayat Sigortası

Tüm çalışanlarımız sakatlık ve ölüm durumlarına karşın Grup Hayat Sigortası güvencesi altındadır.

Beslenme Danışmanlığı

Avita işbirliğimiz ile çalışanlarımız uzman diyetisyenlere ulaşarak sağlıklı beslenme hakkında destek alabiliyor, yılda 6 seansa kadar danışmanlık hizmetine erişebiliyor.

Kilo Kaybı Programları

Avita Çalışan Destek Programı kapsamında tüm çalışanlara yılda 6 seansa kadar diyetisyen desteği sunulur.

Wellness Programları

İşkule ve TUTOM lokasyonlarımızda spor salonu, ayrıca tüm çalışanlarımız için arzu ederlerse ücreti maaşlarından kesilmek üzere sağlanan MultiSport üyeliği imkanı sunulur.

Sağlık ve İyi Olma Programları

Periyodik düzende olmamakla birlikte yapılan seminerler ve farkındalık programları vardır.

Tele-sağlık Hizmetleri

Bu amaçla in-house geliştirilen Softtech Vitamin uygulaması kullanılıyor.

Spor Salonu Üyelik İndirimleri

Arzu eden çalışanlar için ücreti maaşından kesilmek üzere MultiSport spor üyeliği sağlanmaktadır. İş Grubu kapsamında bu anlamda sağlanan indirimlerden de faydalanılıyor.

Çalışan Yardım Programı

Çalışan Yardım Programı için Avita ile iş birliğimiz bulunuyor.

Sağlık Taramaları

Belirli çalışanlar için yıllık check-up sağlanması uygulamamız vardır.

Yerinde Fitness Merkezi

Tuzla ve İş Kule lokasyonlarında çalışanların ücretsiz faydalanabileceği spor salonlarımız mevcut.

Mental Sağlık Faydaları

Şirketimizde Avita iş birliği ile telefonla sınırsız psikolojik danışmanlık ve rehberlik hizmetine erişim, yılda 6 seansa kadar da ücretsiz online terapi alma imkânı bulunuyor.

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

Çocuk Bakımı İndirimleri

Belirli dönemlerde çeşitli kuruluşlarla indirim anlaşmaları sağlanarak çalışanlara duyurulmaktadır.

İşe Dönüş Programları

Bebeği 1 yaşına gelene kadar günde 2 saat emzirme izni kullanabilmekte, arzu eden çalışanlarımız yasa kapsamında sağlanan kısmi süreli çalışma hakkından faydalanabilmektedir.

Çocuk Sağlığı Danışmanlığı

İş birliği içinde olduğumuz Avita çalışan destek programı kapsamında çalışanlarımız yenidoğan bebekleriyle ilgili merak ettikleri konularda uzman hemşirelerden oluşan sağlık danışmanlarına ulaşabilir.

Uzatılmış Anne/Baba İzni

Doğum yapan çalışanlarımıza ayrıca talep ederse 6 aya kadar ücretsiz izin ve yasa kapsamında tanınan kısmi süreli çalışma hakları sağlanır.

Aile Sağlık İzni

Doğum ve askerlik halleri dışında İcra Kurulu kararı ile ücretsiz izin verilebilmektedir.

Ebeveyn Destek Grupları

Ebeveyn olan çalışanlara yönelik gelişim programlarımızı ve sunduğumuz kaynakları Aile Akademisi çatısı altında yönetiyoruz.

Emzirme Odaları

Ofislerimizde emzirme odası bulunur.

Ücretli Ebeveyn İzni

Anneler için ücretli doğum ve süt izni, babalar ve evlat edinen ebeveynler için ücretli izin uygulamalarımız vardır.

Bebek Bakım Paketi

Bebeği olan çalışanlarımıza, içinde anne ve bebek bakımına yönelik daha sembolik nitelikte ürünler bulunan bir hayırlı olsun hediye paketi gönderiliyor.

Psikolojik Danışmanlık

Avita destek paketi kapsamında psikolojik danışmanlık hizmeti sağlanıyor.

Tatil ve İzin

Vefat İzni

Vefat durumuna bağlı olarak 2 ile 10 iş günü arasında değişen vefat izni uygulamamız mevcut.

Sınırsız Tatil Politikası

Çalışanın yıllık izinlerini kullanmasını teşvik edici bir politika izlenir.

Hastalık İzni

Herhangi bir gün sınırlaması bulunmamakta olup doktor raporu kapsamında hastalık izni kullanılabilmektedir.

Babalık İzni

10 iş günü babalık izni vardır.

Evlilik İzni

Mutluluğa İlk Adım iznimiz vardır.

Doğum Günü İzni

İyi ki Doğdun iznimiz vardır.

Yıllık İzin

1 yılını tamamlaması halinde çalışan, aşağıda belirtilen sürelerde izin hakkına sahip olur. Henüz 1 yılını doldurmamış çalışanlar, avans izin kullanabilir.

Mazeret İzni

Yılda 16 saat olmak üzere idari izin hakkı sağlanır.

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Çalışan Görüşleri

Ezgi Sönmez

“Softtech, çalışan odaklı yaklaşımı ve inovasyonu teşvik eden kültürüyle benim için gerçekten bir Happy Place to Work. Alanında yetkin profesyonellerle birlikte inovasyon ekibinde çalışmak, sürekli yeni fikirler üretmeyi, farklı bakış açılarıyla çözümler geliştirmeyi ve yenilikçi projeler içinde yer almayı sağlıyor. Burada yaratıcılık destekleniyor, fikirlerime değer veriliyor ve gerçekten fark yaratabileceğim bir ortam sunuluyor. Açık iletişim, iş birliği ve güçlü bir takım ruhu sayesinde hem rahatça fikirlerimi paylaşabiliyor hem de birlikte başarmanın verdiği mutluluğu hissediyorum. Esnek çalışma düzeni sayesinde daha verimli çalışabiliyor ve iş-hayat dengesini rahatça kurabiliyorum. Geri bildirim ve takdir kültürü sayesinde sürekli gelişim fırsatı buluyor, yaptığım işin değer gördüğünü hissediyorum. Hem profesyonel hem de kişisel anlamda büyüyebildiğim, değerli arkadaşlıklar kurduğum bir yerde çalışmak benim için gerçekten büyük bir motivasyon kaynağı.”

Ezgi Sönmez

Ürün Yöneticisi

Vedat Karaağaç

“Softtech’in “Öncü Teknoloji” kültürü ile oluşturduğu, ekip içinde sürekli yenilikçiliği, öğrenmeyi ve herkesin sesinin duyulmasını sağlamak hedefiyle çalışıyorum. Mutluluk dolu bir iş ortamı yaratmak, sadece başarıya ulaşmak için değil, aynı zamanda bizim kişisel ve profesyonel gelişimlerimizi desteklemek için de hayati önem taşıyor. Teknolojik yeniliklere imza atmaya duyduğumuz tutku kadar, çalışanlarımızın işyerinde kendilerini değerli hissetmesi de bizim için büyük bir önem taşıyor. Açık iletişim ve iş birliği temeline dayanan bir çalışma kültürünü sürekli koruyan Softtech, bizdeki motivasyonu artırmakta ve ekip ruhunu pekiştirmektedir. Çalışanların görüşlerini almak ve bu geri bildirimleri değerlendirerek gelişim alanlarımızı belirlemek, iş yerindeki atmosferin iyileştirilmesine katkı sağlıyor. Türkiye’nin En Mutlu İşyerleri listesine aday olmak, Softtech’in yalnızca teknolojik yeniliklere imza atan bir firma değil, aynı zamanda çalışanların duygusal ve sosyal refahını ön planda tutan bir işyeri olduğunun altını çizmektedir. Teknolojimizin sağladığı bütünselliği hem kişisel hem de toplu başarıya dönüştürerek, Softtech'in en öncü ve katılımcı geleceğine birlikte yürümek konusunda kararlıyız.”

Vedat Karaağaç

Takım Lideri

Fatih Köse

“Softtech’te geçirdiğim yıllar, benim için sadece bir kariyer yolculuğu değil, büyüme, öğrenme ve birlikte başarma deneyimi oldu. Burada, samimiyetin çalışma kültürüne yön verdiğini, cesaretin yenilikçi çözümler sunduğunu ve tutkunun bizi ileri taşıdığını birebir yaşadım. Mobil uygulama geliştiricisi olarak başladığım bu yolculukta, bugün mobil uygulama ekiplerine liderlik ediyor, en iyi kullanıcı deneyimini sunan mobil uygulamalar geliştirmek için çalışıyorum. Yenilikçi ve insan odaklı yaklaşımımız sayesinde her gün keyifle üretiyor, teknolojiyle değer katıyor ve geleceği şekillendiriyoruz.”

Fatih Köse

Direktör

Melis Çekmer Tek

“Softtech benim için yıllardır üzerine çalıştığım İşveren Marka Yönetimi bilgilerimi hızlıca pratiğe dökebildiğim, oldukça destekçi üst yönetimin ve adanmış bir İK ekibinin etkisiyle çok hızlı sonuçları görebildiğim; en kısa hali ile teorinin pratiğe müthiş bir hızla dökülebildiği müthiş bir okul. Bunu sadece kendi alanımda değil şirketin varlık amacı olan teknoloji üretimini ilgilendiren her alanda gözlemleyebiliyorum. Yapmak istediklerinizi hayata geçirebildiğiniz ve kendinizi her adımda güvende hissettiğiniz müthiş bir okul...”

Melis Çekmer Tek

Employee Experience & Employer Brand Management

Profesyonel Gelişim

Çalışma Yüzeyi 1_2_4x.png

Harika Çalışma Alanı

Çalışma Yüzeyi 1_12_4x.png

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Çalışma Yüzeyi 1_6_4x.png

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Çalışma Yüzeyi 1_4_4x.png

Yönetimde Kadın

Çalışma Yüzeyi 1_8_4x.png

Ücret ve Yan Haklar

Çalışma Yüzeyi 1_18_4x.png

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

Çalışma Yüzeyi 1_4x.png

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışma Yüzeyi 1_10_4x.png

Çalışan Karbon Ayak İzi

Karbon.png

Gelişim Odaklı Staj Programı

Çalışma Yüzeyi 1_16_4x.png

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

Happy Work Place To Work Türkiye HPW Certified 2025 Excellent Employee Expreince

Teşekkürler, talebiniz alınmıştır.

bottom of page