top of page
Happy Place To Work Logo
Autorola
Autorola

Sektör:

Otomotiv Bilgi Teknolojileri

Çalışan Sayısı:

94

Kuruluş:

2013

HAKKINDA

Autorola Türkiye, 1996 yılında Danimarka’da kurulan, ikinci el araç ve filo yönetiminde “Online Yeniden Pazarlama” ve “Otomotiv Bilgi Teknolojileri” alanlarında 24 ülkede lider konumda bulunan Autorola Grup’un bir parçasıdır.

2013 yılında Türkiye’de faaliyetlerine başlayan Autorola Türkiye çatısı altında dört marka bulunmaktadır;

AUTOROLA Marketplace: Tüm kurumlara bağımsız olarak hizmet veren, 500’den fazla tedarikçisinin araçlarının 10.000’den fazla alıcısına sunulduğu Türkiye’nin lider online araç açık artırma platformudur. 7/24 düzenlenen online ihalelerle araçlar yerinden hareket ettirilmeden, ek bir maliyet oluşturmadan, hızlı şekilde pazarlanmaktadır.

AUTOROLA Solutions: OEM’ler, yetkili satıcılar ve bayi grupları, bankalar ve araç kiralama şirketlerinin araç filolarını en verimli şekilde yönetmeleri, faaliyetlerini tek noktadan planlamaları ve kontrol edebilmeleri için özel çözümler sunulan platformdur. Filo yönetim ekranları ikinci el araç süreç yönetimini dijitalleştirerek uçtan uca çözümler sunmaktadır.

INDICATA: Yapay zekâ, makine öğrenimi ve büyük verinin birleşmesiyle Türkiye ikinci el online pazarında satışa sunulan 40.000’den fazla kurumun ikinci el araçlarının hareketlerini izleyerek anlık pazar analizi, güncel ikinci el araç değerlemesi sunan, Autorola Grup’un en yenilikçi yeni nesil yazılımıdır. 13 Avrupa ülkesinde 15 yıldan fazla süredir kullanılan Indicata, Türkiye otomotiv pazarına 2017 yılından beri hizmet vermektedir.

AUTOCOM: Autorola Grup’un “Car Selling Service” iş modelinden yola çıkarak bireysel müşterilere hizmet sunacak şekilde tasarlanan, hızlı ve güvenli ortamda aracını en doğru ve en güncel fiyata satmak ya da ikinci el araç almak isteyenlerin platformudur. Autocom; deneyimli kadrosu ile yapılan ekspertiz işleminden sonra, müşteri ile fiyatta mutabık kalınması durumunda, saatler içerisinde araç bedelini müşteri hesabına aktarıp, eş zamanlı olarak devir tescil işlemlerini gerçekleştirmektedir.

Oğuzhan Saygı - Genel Müdür

Türkiye’de faaliyetlerimize 2013 yılında başlamış olsak da biz 1996 yılında Danimarka’da kurulan Autorola Grubu’na bağlı bir şirketiz. Bildiğiniz gibi Danimarka dünyanın en mutlu insanlarının yaşadığı ülke olduğu kabul edilir. Danimarkalılara göre bu mutluluğun sırrı tek bir sözcükte saklıdır: “Hygee”. Biz de Autorola Türkiye olarak bu kültürü benimseyerek 10 yılı aşkın süredir mutlu çalışanlarımızla hedeflerimize ulaşmaya, sektörümüze, iş ortaklarımıza hizmet vermeye gayret gösteriyoruz. Verimliliğimizin ve başarımızın anahtarı “Mutlu Çalışanlarımız” sayesinde Happy Place to Work sertifikası alarak bunu taçlandırmak bizim için çok anlamlı.

Oğuzhan Saygı - Genel Müdür

Neden Autorola?

25 yılı aşan global tecrübesiyle, sektöründe lider bir firma olarak, girişimci, yenilikçi ve dinamik çalışma anlayışı benimser. Tüm çalışanlarına bireysel hedeflerine ulaşabilmeleri ve kariyerlerini geliştirebilmeleri için ideal bir çalışma ortamı sunar. İş ve özel yaşam dengesine büyük saygı duyar ve özen gösterir. Açık ve dürüst iletişim, saygı ve güven temelli bir çalışma ortamı, geniş kariyer geliştirme fırsatları ve yan hakların yanında esnek çalışma imkanları tanır. Autorola Türkiye'de çalışmak, sektöründe fark yaratmak, yenilikçi birçok projeye imza atmak, kişisel ve profesyonel olarak gelişmek isteyen çalışanlar ve adaylar için eşsiz bir kariyer fırsatıdır.

KÜLTÜR

İşbirliği ve Dayanışma

Şeffaf Yönetim

Açık Kapı Politikası

ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Mehmet Gökhan Aydaş

Mehmet Gökhan Aydaş

Satış Müdürü

Mehmet Yunus Güçlü

Mehmet Yunus Güçlü

Satış Yöneticisi

Mehmet Kılıçarslan

Mehmet Kılıçarslan

Açık Artırma Bayi Yönetim Müdürü

Emre Güneşcan

Emre Güneşcan

RV ve Filo Değerleme Müdürü

Dilek Akgün

Dilek Akgün

Kurumsal Müşteri Müdürü

Şeffaf Yönetim

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim

Kültür

+25

OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Staj Programları

Mentorluk Programları

Araştırma ve Geliştirme Destekleri

Profesyonel Gelişim İmkanları

+15

Çalışan İndirimleri

Esnek Çalışma Programı

Gündelik Kıyafet Kodu

Ofis Olanakları

+11

Çeşitlilik

+70

Esnek Harcama Hesabı

Bonus Programı

Ulaşım Avantajları

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

+1

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

+70

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

+70

Mazeret İzni

Vefat İzni

+70

Tatil ve İzin

ÇALIŞAN DENEYİMİ

Başkalarına çalıştığım işyerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

89%

Yaptığım işin sonuçlarını ve sağladığım katkıyı görebiliyorum.

88%

Çalışma arkadaşlarımla işbirliğine dayanan güçlü ilişkilerimiz var.

85%

Yaptığım iş ve elde ettiğim sonuçlar benim için özel bir anlam taşımaktadır.

81%

Q.

Global çalışma ortamına sahip olmanın size katkıları nedir?

Merdan Sinan Erdoğan

Satış Müdürü

Autorola Türkiye'nin global bir çalışma ortamı, farklı kültürlerden ve milletlerden gelen insanları bir araya getirmektedir. Bu da , farklı bakış açılarına, deneyimlere ve çözüm önerilerine erişimemi sağlamaktadır. Global çalışma ortamı, dil becerilerimi geliştirme fırsatı sunmaktadır. Farklı dillerde iletişim kurmamı ve çalışmamı, sağladığı için iletişim becerilerimi artırmaktadır ve küresel perspektif kazanmamı sağlamaktadır. Bu çalışma ortamı, farklı ülkelerden insanlarla bağlantı kurma ve profesyonel ağımı genişletme fırsatı sunmaktadır. Ayrıca değişen iş gereksinimlerine ve kültürel farklılıklara uyum sağlama becerimi geliştirmektedir. Farklı ülkelerdeki insanlarla birlikte çalışmak, küresel ekonomi, politika ve kültürel dinamikler hakkında daha derin bir anlayış geliştirmeme yardımcı olmakta ve bu da stratejik düşünmemi teşvik ederken ve daha kapsamlı bir bakış açısı kazanmamı sağlamaktadır.

A.

"İYİ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Nasıl Kutladılar

Kültür

Şeffaf Yönetim

Şirket kararlarının hangi amaç için yapıldığı karara göre toplantılarda ve duyurularla çalışanlarla paylaşılır.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Hem bireylerin kendi sınırlarına saygı göstermeleri hem de başkalarının sınırlarını tanımaları önemlidir. İş arkadaşlarının veya yöneticilerin kişisel alanlarına ve gereksinimlerine saygı göstererek işyerinde sağlıklı bir çalışma ortamının korunmasını sağlıyoruz. Çalışma arkadaşlarımız ile iş saatleri içinde verimli çalışmayı ve işten ayrıldıktan sonra kişisel zamanlarımızı etkin bir şekilde değerlendirmeye çalışıyoruz.

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim

Haftalık aylık ve yıllık planlanan toplantılar planlayıp, feedbackler ile ilerletiyoruz.

Rahat Kıyafet Politikası

Çalışanlarımızın genel olarak işyerinde profesyonel görünmeleri ve iş fonksiyonlarına uygun kıyafetler seçmeleri bekleniyor, cuma günleri daha rahat kıyafetlerin kabul edildiği ancak müşteri ziyaretlerinin veya önemli toplantıların olduğu günlerde belirli bir kıyafet standardının korunması gerekmektedir.

Etik Davranış

Etik davranışlar sergilemeye, gizlilik, şeffaflık, saygı ve güvenirliliği ön planda tutup özen gösteriyoruz.

Hata Yapma Hakkı

Eleştirel yaklaşım ile yaklaşmayıp, hatayı düzeltip doğrusunu yapmaya teşvik ediyoruz. Hatadan alınan dersle çevik bir yaklaşımla süreçlerimizi yeniden gözden geçiriyoruz.

Mentorluk

Deneyimli ve yetenekli çalışanların daha az deneyime sahip veya yeni başlayan çalışanlara rehberlik ettiği bir süreç ilerletiyoruz.

Açık Kapı Politikası

Net iletişim kanallarına sahibiz, bu kanallar, fiziksel olarak yöneticinin ofisine gidilmesi, randevu alma sistemleri, e-posta veya diğer mesajlaşma araçlarıdır.

Şirket Gezileri

Yıl sonu şirket etkinlikleri, Yıl içerisinde planlanan tadım etkinlikleri, Yaza merhaba kutlaması, Motivasyon toplantıları, Ekip yemekleri

Özgün Olma Özgürlüğü

Açık iletişim kuruyoruz, düşüncelere ve fikirlere saygı duyuyoruz, kültür ve değerlere saygı gösteriyoruz.

Günlük Toplantılar

Yenilikçilik Zamanı

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

Ters Mentorluk

Çalışan Kaynak Grupları

Çıkış Mülakatı

Öneri Sistemi

Rekabet Yerine İşbirliği

Kültürlerarası Farkındalık

İç Kariyer Fırsatları

Düzenli Geri Bildirim

360 derece performans değerlendirme

Sosyal Etkinlikler

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Programları

Takım Oluşturma Etkinlikleri

Performansa Dayalı Ödüllendirme

Şirket İçi İntranet

Kurum İçi Çalışan Anketleri

Profesyonel Gelişim İmkanları

Staj Programları

Üniversitelerin farklı bölümlerin kısa ve uzun süreli staj programları gerçekleştiriyoruz. Başarılı olan ve devam etmek isteyen arkadaşlarımızı tam zamanlı çalışan olarak başlatıyoruz.

Mentorluk Programları

Yeni iş hayatına başlayan çalışana, yöneticisi ya da bir üst pozisyondaki bir çalışan ile mentorluk programı organize ediliyor.

Araştırma ve Geliştirme Destekleri

Gelişim Saatleri

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları

Yükseköğrenim Desteği

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Yetenek Geliştirme Programları

Eğitim ve Kurs Desteği

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Liderlik Eğitimi

Öğrenme & Gelişim Programları

Kişiye Özel Gelişim Planları

Projeye Özgü Roller

Konferans ve Seminere Katılım

Uzaktan Eğitim Olanakları

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları

Ofis Olanakları

Çalışan İndirimleri

Esnek Çalışma Programı

Gündelik Kıyafet Kodu

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları

Yemek Kartı

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar

Kahve Barları veya Baristalar

Merkezi Konum

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Açık Ofis Planı

Otopark

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Ulaşım Faydaları

Öğrenme ve Gelişim Alanları

Çeşitlilik

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Esnek Harcama Hesabı

Çalışanlar belirli şartlar doğrultusunda avans alabiliyorlar.

Bonus Programı

Ulaşım Avantajları

Şirket Kredi Kartı

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

Tatil ve İzin

Mazeret İzni

Vefat İzni

"İYİ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Çalışan Görüşleri

Mehmet Gökhan Aydaş

“Autorola Türkiye, sadece müşteri memnuniyetine odaklanmakla kalmayıp aynı zamanda çalışanlarının mutluluğunu da ön planda tutarak fark yaratan bir şirket. Çalışanlarını değerli hissettiren ve destekleyici bir iş ortamı sunarak, her bir çalışanının potansiyelini en üst seviyede kullanmasına olanak tanıyor. Şirket kültürü, ekip ruhu ve iş birliğine dayanıyor bu da şirketin başarıya ulaşmasını sağlayan temel unsurlardan biri. ”

Mehmet Gökhan Aydaş

Satış Müdürü

Mehmet Yunus Güçlü

“Autorola’nın sektöründe öncü olmasının en büyük etkenlerinden biri de biz çalışanlarına verdiği değer ve güven. Arkamızdaki güçle işimize daha profesyonel bakıyor, sunulan imkanlarla daha verimli ve istekle çalışıyoruz. İşimizi geliştirmek için görüşlerimizi rahatça paylaşabiliyor ve gerçekleştirebiliyoruz. Tüm bunlar günün sonunda hedefleneni getiriyor; “BAŞARI”. ”

Mehmet Yunus Güçlü

Satış Yöneticisi

Mehmet Kılıçarslan

“Autorola 1996 yılında Danimarka’da kurulmuş ve 25 ülkede faaliyetlerine devam etmektedir. Autorola Türkiye faaliyetlerine ise 2013 yılında başladı ve pazar lideri olarak yolumuza devam ediyoruz. Bu heyecan verici serüvenin içerisinde olmak biz çalışanlar için de gurur verici. Autorola'nın kurumsal kültürü ve İK yaklaşımı, şirketin kuruluşundan bu yana gelişen ve sürekli iyileştirilen bir kültür ile şekillendirilmiş. Bu oluşumda,çalışan davranışları ve yüksek performans beklentileri gibi temel unsurlar yer alıyor. Biz çalışanlara da verilen değer ve sunulan huzurlu, mutlu iş ortamı sayesinde kendimizi güvende hissederek çalışmalarımızı sürdürmeye devam ediyoruz.”

Mehmet Kılıçarslan

Açık Artırma Bayi Yönetim Müdürü

Emre Güneşcan

“Burada çalışan olarak, her zaman ilham verici bir ortamda bulunuyorum. Ekip arkadaşlarımın profesyonellikleri ve iş birliği ruhu, her projede daha da ileri gitmemizi sağlıyor. Yöneticilerimizin açık iletişim tarzı ve destekleyici yaklaşımları, işimizi daha keyifli ve verimli hale getiriyor. Şirket kültürü, çalışanların fikirlerine ve katkılarına değer veriyor ve bu da herkesin kendini değerli hissetmesini sağlıyor. Burası sadece bir iş yeri değil, aynı zamanda kendimi geliştirdiğim, yeni şeyler öğrendiğim ve fark yaratabileceğim bir aile gibi. Autorola Türkiye'nin açık ve dürüst iletişim ortamı ve saygıya dayalı çalışma kültürü sayesinde kendimi rahat ve güvende hissediyorum.”

Emre Güneşcan

RV ve Filo Değerleme Müdürü

Dilek Akgün

“Autorola Türkiye'de çalışmak, şirketin yenilikçi yaklaşımı, öncü rol oynayan yapısı ve ileri görüşlülüğü sayesinde benim için büyük bir fırsat sunuyor. Sürekli gelişim ve iyileşmeye açık yapısı; uzun vadeli profesyonel planlarımı stratejik bir perspektifle şekillendirmeme olanak tanırken, bireysel yeteneklerimi ve potansiyelimi tam anlamıyla kullanabilmem için gereken destek ve kaynakları da sunuyor. Autorola Türkiye'nin sağladığı bu destekleyici ve teşvik edici iş kültürü, hem şahsi hem de profesyonel gelişimim için ideal bir zemin oluşturuyor ve beni sektördeki en yenilikçi çözümleri üretmeye ve uygulamaya teşvik ediyor.”

Dilek Akgün

Kurumsal Müşteri Müdürü

Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

KAI.png

Gelişim Odaklı Staj Programı

"İYİ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

Happy Work Place To Work Türkiye HPW Certified 2025 Excellent Employee Expreince

Teşekkürler, talebiniz alınmıştır.

bottom of page