top of page
Happy Place To Work Logo
Özdilek Holding
Özdilek Holding

Sektör:

Holding

Çalışan Sayısı:

7500

Kuruluş:

1971

HAKKINDA

Özdilek Faaliyetlerini 1967 yılında perakende sektörüyle başlatmış, 1971 yılında tekstil sanayisine yapmış olduğu yatırımla sürdürmüştür. Perakende sektöründe 193 noktada hizmetlerini sürdürür. Kiralanabilir konseptte 3 alışveriş merkezi, kendi konseptinde ise 11 alışveriş merkezi bulunur. Her Avm’sinde kendisine ait mağazasıyla ve marketiyle hizmet verir. Konsept Avm’lerinde mağaza ve marketin yanı sıra tüm satış operasyonlarını kendisi yürütür. Ayrıca rakiplerinden farklı olarak her noktasındaki hizmet operasyonlarını da kendisi yürütür. Bunlar dışında, 10 hipermarketi, 10 departman mağazası, 159 ev tekstili mağazası bulunur. Avm’lerinde bulunan diğer hizmet alanları: Eğlence merkezi, sinema ve kafe & restorandır. Ev tekstili sanayisinde, banyo grubunda havlu ve bornoz, yatak odası grubunda ise pike takımı ve nevresim takımı üretir. Modern teknolojiye sahip tam entegre tesislerindeki banyo grubu ürünlere yönelik üretim potansiyeliyle dünyanın sayılı üreticileri arasında yer alır. Yatak odası grubunda ise Türkiye’nin önde gelen markaları arasındadır. Etkin olduğu alanlar: Alışveriş merkezi, Ar-Ge, eğlence merkezi, enerji, ev tekstili, e-commerce, gıda, inşaat, iş merkezi, ithalat & ihracat, kafe & restoran, sağlıklı yaşam merkezi, perakende, sigorta, sinema, turizm, ziraat ve besi çiftliği.

Neden Özdilek Holding?

Özdilek Holding, güçlü işveren markası ve değerleriyle fark yaratan, insana ve kaliteye verdiği değer ile çalışan ve misafir mutluluğunu temel alan bir yaklaşıma sahiptir.
Geleneksel bakış açısını, modern uygulamalarla harmanlayan Özdilek Holding, çalışanlarına sürdürülebilir bir gelecek sunuyor. Güçlü firma kültürü, etik değerlere bağlılığı ve sürekli uyum anlayışıyla çalışanlarına güç veren bir çalışma ortamı sunuyor.

KÜLTÜR

ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

İlknur Hanım

İlknur Hanım

Satın Alım Müdür Yardımcısı

Menekşe Hanım

Menekşe Hanım

Bulaşıkhane Personeli

Nisa Hanım

Nisa Hanım

İç Denetim Direktörü

İç Kariyer Fırsatları

Öneri Sistemi

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Kültür

+19

OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Liderlik Eğitimi

Kişiye Özel Gelişim Planları

Uzaktan Eğitim Olanakları

Profesyonel Gelişim İmkanları

+16

Yemek Kartı

Yemekhane

Açık Ofis Planı

Ofis Olanakları

+6

Çeşitlilik

+70

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

+70

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

+70

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

+70

+70

Tatil ve İzin

ÇALIŞAN DENEYİMİ

Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

95%

Yaptığım işin sonuçlarını ve sağladığım katkıyı görebiliyorum.

89%

Başkalarına çalıştığım işyerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

89%

Yaptığım iş ve elde ettiğim sonuçlar benim için özel bir anlam taşımaktadır.

87%

Q.

Add a Title

Add a Title

Add a Title

Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.

A.

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Nasıl Kutladılar

Kültür

İç Kariyer Fırsatları

Yönetici adayı programımız ile yöneticilerimiz kendi içimizden yetiştirilmektedir.

Öneri Sistemi

Çalışan dinlenme ve mola alanlarında yer alan öneri kutuları üzerinden ve kurum içi portalımızdan online olarak öneriler iletilmektedir.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Firmamızda haftalık 45 saat yerine 40 saat çalışma esası benimsenerek, çalışanlarımızın kişisel gelişimleri için daha fazla vakit ayırmaları sağlanmaktadır.

Yenilikçilik Zamanı

Tüm çalışanlarımızın da katılabileceği çalıştaylar planlıyoruz. Bu çalıştaylarda birimler birlikte çalışmakta, proje ve fikirleri geliştirmektedir.

Sosyal Etkinlikler

Tüm departmanlarımıza sosyal etkinlikler hakkında hedefler verilerek hedeflere ulaşım durumu takip edilmektedir.

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

Oluşturduğumuz çalıştay gruplarında her birimden farklı görevde kişiler yer almakta ve birbirilerini görevlerini öğrenerek farklı pozisyonlar hakkında bilgi sahibi olmaktadır.

Takım Oluşturma Etkinlikleri

Departmanlar arası çalıştay sonuçları, uygulanabilirliğine göre hayata geçirilmektedir.

Şirket Gezileri

Yurt içi ve yurtdışı gezileri, piknik, bovling, sinema gibi organizasyonlar yapılmaktadır.

Çıkış Mülakatı

Çıkış yapan çalışanlarımızla yüz yüze mülakatlar gerçekleştirilmektedir. Mülakat sonuçları analiz edilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır.

Rahat Kıyafet Politikası

Saha çalışanlarımızın dinamik bir işte çalışması sebebiyle spor ayakkabı ile çalışması sağlanmaktadır. Belirli pozisyonlarda kot pantolon ve sweatshirt ile çalışmaktadır. Ofis çalışanlarında kravat zorunluluğu bulunmamaktadır.

Çalışan Kaynak Grupları

Firmamızda İngilizce öğrenmek ya da mevcut seviyesini geliştirmek isteyen çalışanlarımız için kurum içi eğitimler düzenlenmektedir.

Kurum İçi Çalışan Anketleri

Her yıl online ortamda çalışan memnuniyet anketleri gerçekleştirilmektedir.

Performansa Dayalı Ödüllendirme

Ayın bireyi, yılın bireyi, yılın işletmesi gibi performansa dayalı ödül sistemimiz bulunmaktadır.

Şirket İçi İntranet

Online ortamda hem yedekleme amaçlı hem de etkin iletişim açısından değerli görülmektedir.

Etik Davranış

Etik kurallarımıza sıfır tolerans ile yaklaşılmakta, gerekli eğitim ve bilgilendirmeler yapılmaktadır. Hukuk Direktörlüğü ile işbirliği yapılarak bu alanda önleyici faaliyetler yapılmaktadır.

Günlük/Haftalık/Aylık Toplantılar

Konu içeriklerine göre periyotlar ve toplantı uzunlukları belirlenmektedir.

Şeffaf Yönetim

Organizasyonel değişiklikler, yeni uygulama şirket geneline bildirilmektedir.

Hata Yapma Hakkı

Yapılan hatanın kaynağına inilerek, analiz yapılmakta ve anlık geri bildirim verilmektedir.

Açık Kapı Politikası

Tüm çalışanlarımız hiyerarşi gözeterek tüm üst yöneticileriyle mail ya da telefon yoluyla iletişim kurulabilmektedir.

Rekabet Yerine İşbirliği

Tüm departmanlarımız birbirleriyle iletişim halinde süreç ve projeleri yürütmektedir. Departmanlar arasındaki iletişim, oluşturulan çalıştaylar ile daha etkin hale gelmektedir.

Özgün Olma Özgürlüğü

Şirket kültürümüz de gözetilerek, Cuma günleri serbest kıyafet uygulaması yapılmaktadır.

Düzenli Geri Bildirim

Yıllık performans değerlendirmelerimiz yapılmakta ve değerlendirme sonuçları ilgili çalışanlar ile paylaşılarak aksiyonlar planlanmaktadır.

Profesyonel Gelişim İmkanları

Liderlik Eğitimi

Yönetici adayları için “Bitirme Eğitimi Programları” düzenlenmektedir.

Kişiye Özel Gelişim Planları

Hem birim bazlı hem kişisel olarak iç ve dış eğitimler Özdilek Akademi bünyesinde planlanmaktadır.

Uzaktan Eğitim Olanakları

Online eğitim platformumuz sayesinde tüm lokasyonlardaki çalışanlarımız online eğitim programlarına katılım sağlanmaktadır.

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları

Alanında profesyonel kişiler ile eğitimler ve seminerler düzenlenmektedir.

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları

Yurt dışında düzenlenen fuar ve etkinliklere katılım sağlanmaktadır. Ayrıca işimize daha global bakabilmemizi sağlayan vizyon gezilerimiz yapılmaktadır.

Mentorluk ve Ters Mentorluk Programları

İşe yeni başlayan ve görevlendirilen her çalışanımıza özel uyumlama programları yapılmaktadır.

Projeye Özgü Roller

Departmanlar iş birliği içerisinde bir çok projeye imza atmaktadır.

Kütüphane ve Eğitim Materyalleri

Merkez holding bünyesinde ve tüm işletmelerimizde kütüphanelerimiz bulunmaktadır. Kütüphanemizde, kişisel gelişim, mesleki gelişim ve genel kültür kitapları yer almaktadır. Sektörel anlamda dergi üyeliklerimiz bulunmaktadır. E-learning portalımız ile tüm çalışanlarımıza, zaman ve mekandan bağımsız olarak online eğitim alma imkanı sağlanmaktadır.

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Mesai saatleri içerisinde eğitimlerimiz düzenlenmektedir.

Gelişim Saatleri

Haftalık 40 saat çalışma düzenimiz ile çalışanlarımızın gelişimine daha fazla vakit ayırması sağlanmaktadır. Şirket içi yüz yüze eğitimlerimiz ise mesai saatleri içerisinde planlanmaktadır.

Yetenek Geliştirme Programları

Farkındalık Atölyesi çalışmasıyla tüm çalışanlarımıza farkındalık üzerine çalışmalar yapılmaktadır.

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Çalışanlarımızın mesleki yeterlilikleri ile ilgili aldıkları belgeler ve sertifikalar hakkında destek sağlanmaktadır.

Öğrenme & Gelişim Programları

İhtiyaca göre iç ve dış eğitimler planlanmaktadır. Özdilek Akademi kapsamında göreve özel eğitimler düzenlenerek çalışanlarımızın mesleki ve kişisel gelişimlerine katkı sağlanmaktadır.

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Kurum ve birim içi terfi ve görevlendirme olanaklarımız bulunmaktadır.

Konferans ve Seminere Katılım

Eğitim, seminer ve zirvelere katılımlarda tüm katılım masrafları şirket tarafından karşılanmaktadır.

Staj Programları

Staj ve yetenek kazanım programlarımız bulunmaktadır.

Araştırma ve Geliştirme Destekleri

Şirket içerisinde çeşitli alanlarda konumlu öneri kutularımız ve şirket içi portalımız üzerinden çalışanlarımızın fikirlerini alınıp, geliştirmeye uygun fikirleri değerlendirerek çalıştaylar oluşturulmaktadır.

Kariyer Planlama ve Danışmanlık

Şirket içi Kariyer Planlama Kılavuzumuz ile çalışanlarımıza destek olunmaktadır.

Eğitim ve Kurs Desteği

Üniversite iş birlikleri ile ilgili çalışmalar yapılmaktadır. Çalışanlarımızın mesleki gelişim adına katıldıkları kurslar için masraflar firmamız tarafından karşılanmaktadır.

Ofis Olanakları

Yemek Kartı

Yemek kartı uygulamamız mevcuttur.

Yemekhane

Holding merkezimiz ve tüm işletmelerimizde yemekhanelerimiz mevcuttur.

Açık Ofis Planı

Firmamızda açık ofislerimiz bulunmaktadır.

Ücretsiz Yemekler veya Hazır Öğle Yemekleri

Çalışanlarımıza günlük taze meyve servisi yapılmaktadır.

Yerinde Kantin

Çalışanlarımız işletme marketlerimizden ve kafe restoranlarımızdan faydalanabilmektedir.

Kahve Barları

Her şube ve işletmemizde ikram görevlilerimiz bulunmaktadır. Online karekod sipariş portalımız üzerinden istenen tüm içeceklerin servisi yapılmaktadır.

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Her şube ve işletmemizde ikram görevlilerimiz bulunmaktadır. Online karekod sipariş portalımız üzerinden istenen tüm içeceklerin servisi yapılmaktadır.

Oyun Odası

Çalışan mola alanlarında masa tenisi, bilardo, masaj koltukları bulunmaktadır.

Merkezi Konum

Tüm işletmelerimiz merkez konumdadır.

Çeşitlilik

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

Tatil ve İzin

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Çalışan Görüşleri

İlknur Hanım

“Uzun yıllar güvenle çalıştığım şirketimde hiçbir baskı görmeden ve mobbinge maruz kalmadan çok severek çalıştım. Ekibimi de aynı güven ve sevgiyle yönetiyorum. Özdilekte çalıştığım için kendimi çok şanslı hissediyorum.”

İlknur Hanım

Satın Alım Müdür Yardımcısı

Menekşe Hanım

“Özdilek Holding gibi büyük ve kurumsal bir firmada çalıştığım için çok mutluyum. Tüm haklarımız eksiksiz bir şekilde veriliyor. Teşekkür ederiz.”

Menekşe Hanım

Bulaşıkhane Personeli

Nisa Hanım

“Çalıştığım süre boyunca her daim yöneticilerim tarafından takdir gördüm. Disiplinli çalışma ortamı ve güçlü kurum kültürü her zaman bana güven ve mutluluk verdi. Uzun yıllar çalışmaya devam edeceğim.”

Nisa Hanım

İç Denetim Direktörü

Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

KAI.png

Gelişim Odaklı Staj Programı

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

Happy Work Place To Work Türkiye HPW Certified 2025 Excellent Employee Expreince

Teşekkürler, talebiniz alınmıştır.

bottom of page