HAKKINDA
"2000 yılında Türkiye’nin sahibinden.com’u olmak için yola çıktık...." Türkiye’nin ilan ve alışverişte ilk adresi sahibinden.com, 2000 yılında Aksoy Group bünyesinde hayata geçirildi. Bir e-ticaret sitesi olmanın ötesinde, ülkemizde e-ticaretin doğuşundan bugüne olan sürecin de temsilcisi olan sahibinden.com, Türkiye’nin en büyük elektronik ticaret ve ilan platformlarından birisi olma özelliğini taşıyor. Emlak, Vasıta, İkinci El ve Sıfır Alışveriş, İş Makineleri & Sanayi, Yedek Parça-Aksesuar-Donanım & Tuning, Hizmetler, İş İlanları, Hayvanlar Âlemi, Özel Ders Verenler ve Yardımcı Arayanlar olmak üzere toplam 10 kategoride hizmet veren sahibinden.com, kullanıcılarının hayatını kolaylaştıracak ürün ve servisleriyle de ulusal ve uluslararası arenada çok sayıda ödülün sahibi oldu. sahibinden.com güçlü teknolojik altyapısı ve çağın şartlarına uygun olarak geliştirdiği iş modeli sayesinde ikinci el ürünlerin satış yoluyla tekrar kullanıma kazandırılmasına aracılık ederek çevresel sürdürülebilirliğe katkı sağlıyor. sahibinden.com, 2021 yılından bu yana açıkladığı İkinci Elin Sürdürülebilirliğe Katkısı raporu ile de kullanıcılarının ikinci el ürünleri tercih ederek sağladığı katkıyı paylaşıyor. Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri'nin - WEPs imzacıları arasında yer alan ve Yeşil Ofis Sertifikası almaya hak kazanan ilk e-ticaret şirketi olan sahibinden.com; uzun yıllardır enerji tasarrufu, yenilenebilir kaynaklar ve doğal kaynakların bilinçli kullanımı konusunda kurum içi çalışmalar gerçekleştiriyor. Teknoloji endüstrisini karbon-nötr hale getirmeyi hedefleyen LFCA (Leaders for Climate Action) üyeliği bulunan şirketin çalışanları da birer sürdürülebilirlik elçisi olarak çalışmalarına aralıksız devam ediyor. İşine tutkuyla bağlı profesyonel insan kaynağı, güçlü teknolojik altyapısı ve müşteri odaklı hizmet anlayışı ile sahibinden.com, kullanıcılarının hayatlarına dokunarak değer yaratmak, hayallerine ulaşmalarına aracılık etmek ve en iyi deneyimleri yaşatmak için tüm gücüyle çalışmaya devam ediyor.


KÜLTÜR
Harika Ofis
Tanıma ve Takdir
Wellness Programları
ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Şirket Gezileri

Açık Kapı Politikası

Günlük Toplantılar
Kültür
+23
OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Eğitim ve Kurs Desteği

Yetenek Geliştirme Programları

Kişiye Özel Gelişim Planları
Profesyonel Gelişim İmkanları
+17

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği

Yemekhane

Yerinde Fitness Merkezi
Ofis Olanakları
+17

Erişilebilirlik İnisiyatifleri

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları

Ayrımcılığa Karşı Politikalar
Çeşitlilik
+8

Bonus Programı

Referans Programı

Yer Değiştirme Yardımı
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik
+5

Mental Sağlık Faydaları

Sağlık ve İyi Olma Programları

Masaj Terapisi
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası
+9

Bebek Bakım Paketi

Psikolojik Danışmanlık

İşe Dönüş Programları
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları
+9

Gönüllü Hizmet İzni

Vefat İzni

Mazeret İzni
+2
Tatil ve İzin
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Başkalarına çalıştığım işyerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

87%
Çalışma arkadaşlarımla işbirliğine dayanan güçlü ilişkilerimiz var.

77%
Yaptığım işin sonuçlarını ve sağladığım katkıyı görebiliyorum.

76%
Bağlı olduğum yönetici başarılarımı görür ve takdir eder.

74%
Q.
Add a Title

Add a Title
Add a Title
Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.
A.

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?
Nasıl Kutladılar

Kültür


Şirket Gezileri
Yaza merhaba partisi, update (3 gün otel konaklamalı) ünlü sanatçıların geldiği her yıl farklı konseptlerle tüm çalışanlar bir araya geliyor. Ayrıca departmanlara verilen awayday bütçesiyle çalışanlar ekip arkadaşlarında 1 gün boyunca işten uzak etkinlik düzenleyebiliyorlar. Örneğin, yemek yapma atölyeleri, ATV ile safari, bağ evi şarap deneyimi, kayak vs.

Açık Kapı Politikası
Bilgilendirme ve iletişim yönetim kültürümüzün temelini oluşturur. Tüm yöneticilerimiz açık kapı politikasını benimsemiştir ve takım üyeleri ile düzenli haftalık toplantılar ile bir araya gelir. Tüm çalışanlarımız açık ofiste çalışmaktadır. Şirketimizde kullanılan iletişim ve bilgilendirme kanalları tanımlıdır.

Günlük Toplantılar
Ekipler kendi aralarında her Pazartesi günü bir araya geliyor ve haftalık işlerini konuşuyor. Aylık olarak KPI toplantıları yapılıyor. OKR takımında yer alan ekipler ise 2 haftada bir check-in toplantıları yaparak projelerin hedeflerin ilerlemelerini kaydediyorlar. 3 ayda 1 OKR sponsprları OKR ilerlemeleri hakkında tüm şirket bilgilendiriyor. Aylık birlikteyiz toplantılarında ise CEO’muz şirket hakkında genel durumu anlatıyor.

Çalışan Kaynak Grupları
Sosyal sorumluluk projeleri yapmak isteyen çalışanlardan oluşturduğumuz “Dünyayı Kurtaranlar” adı altında kurguladığımız bir grubumuz var. Bu ekip proje bazında ilgi ve/veya yeteneklerine göre küçük ekiplere bölünüp gruplar oluşturabiliyorlar. Örneğin Hayvanlara destek, yaşlılar, engelliler vb. gruplara yardımcı olmak için gruplar kuruyorlar. sahibinden.com’da çalışanların işbirliğini artırarak sosyalleşmelerini sağlamak konusunda başrol çalışanlara verilir.Çalışanlarımız tarafından kurulan SahiClub ile her ay sinema gösterileri, PES turnuvası, masa tenisi turnuvası veya Corporate Games gibi sosyal aktivitelerle çalışanları bir araya getirerek iş dışında da birlikte vakit geçirmelerini sağlıyoruz.

Takım Oluşturma Etkinlikleri
Her yıl çalışanlarının katılımı ile “Kod Adı: Takım Çalışması” eğitim etkinliği düzenliyoruz. Takım olmayı sonuna kadar hissettiğimiz bu program çıktılarından en önemlileri birbirini pek tanımayan çalışanların bir arada bir takım olarak başarıya ulaşmak için kol kola mücadele etmeleri ve birbirlerini tanıma, anlama, gözlemleme ve birlikte eğlenme fırsatı oluyor. Bu etkinlikle Takım Olmanın ve Birlikte Başarmanın
önemi vurgulanmaktadır. Dizayn ettiğimiz organizasyonlardan biri de“Denizde Takım Çalışması”dır. sahibinden.com yelkenlimiz üzerinde hem temel yelken eğitimi alıyoruz hem de yelken sporunun olmazsa olmazı “takım çalışması”nı sahibinden.com Yelken Takımımız’ın kaptanından işbirliğinin inceliklerini dinliyoruz.

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim
3 ayrı platformda geri bildirim sürecimizi yürütüyoruz. Intranet platformumuz üzerinden yapılan geri bildirimler herkes tarafından görülüyor. OKR toolumuz WOKR üzerinden yapılan geri bildirimler sadece geri bildirim alan ve veren arasında kalıyor. Yöneticiler de çalışanları için geri bildirim isteyebiliyor. Özlük programımızda yapılan geri bildirimleri bağlı yöneticileri de görebiliyor.

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Programları
Z'den Dinliyoruz projesi ile Üst yönetim ile Z kuşağından 14 sahibinden. com’lunun bir araya getirildiği toplantılar düzenledik. Gündem olan konulara göre Z kuşağı çalışanları üst yönetime görüş ve fikirlerini paylaşıyor. Üst yönetimin sorular sorduğu Z Kuşağı çalışanların soruları yanıtladığı bir ortam oluşturup gerekli konularda aksiyon aldık. İsteyen yöneticilerimize sosyal medya ve yapay zeka mentorluğu veriyorlar.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması
“Hayatın Sahibi Sensin” alt işveren markamız altında sosyalleşme ve iş&özel yaşam dengesi uygulamalarımızı konumlandırdık. Meslek ve özel hayatı dengeleyebilmek, daha stressiz bir iş ortamında çalışabilmeyi vurgulamak, iş yerinde mola saatlerini daha keyifli kullanabilmeyi sağlamak amacıyla şirket içinde tam donanımlı bir spor salonu, masa tenisi, yürüyüş parkuru, basket sahası ve playstation odası gibi farklı ilgi alanlarına hitap eden ve çalışan mutluluğu düşünülerek dizayn edilmiş alanlar bulunuyor.

Rekabet Yerine İşbirliği
Hedeflerin belirlenmesi için Objectives and Key Results (OKR) metodolojisi kullanılmaktadır. OKR metodolojisi performans değerlendirme sürecinden bağımsız olarak da takip edilmektedir. Orta derece yöneticilerimiz üst yönetim ile bir araya gelip şirketin OKR’larını belirliyorlar ve tüm şirket çalışanları OKR platformumuzda bu OKR’ları istedikleri zaman görebiliyorlar. Her OKR için bir GMY sponsor oluyor. Sponsor bu OKR’ların gerçekleşmesi için takımlarını kuruyor. Bu takımlar her departmandan konu hakkında uzman kişilerden oluşabileceği gibi konu hakkında meraklı olan kişiler de dahil olabiliyor. Herhangi bir departmanda çalışan uzman yardımcısı ile CEO aynı takımda yer alabiliyor.

Rahat Kıyafet Politikası
Müşteri etkileşimi gerektiren bölümlerde profesyonellik korunurken, diğer alanlarda daha serbest bir tutum sergiliyoruz. Her gün tüm birimlerin tişört, kot ve spor ayakkabı gibi rahat kıyafetler giymelerine izin veriyoruz.

Yenilikçilik Zamanı
Günde 2 saate kadar izin veriyoruz.

Düzenli Geri Bildirim
Bünyemizde, “Birlikteyiz”, “Sahanın Sesi”, “Mutluluk Elçileri Toplantıları”, “Yıldızlar Ligi” Yolculuk Toplantısı, “Update” gibi paylaşım ortamlarının yanı sıra çalışanların yöneticilerine geri bildirim verebilmesini sağlayan, bir performans sistemi bulunmaktadır. Performans sisteminde hem çalışanlar hem de yöneticiler birbirlerine doğru rotada ilerleyebilmek için beklentilerinin neler olduğunu şeffaflıkla ifade edebilmekte ve hedeflerine giden yolda destek olabilmektedir.

Özgün Olma Özgürlüğü
Ofislerimizde çalışanlarımızın giyimleri ile ilgili olumsuz geri bildirim veren bir kültürümüz yok. Kıyafet konusunda tamamen serbest bırakıyoruz. Örneğin şalvar, parmak arası terlik, tesettür, rastalı saç, mavi renk saç, dövme vs. ile ofisimizde rahatsız olmadan çalışabilirler.

Öneri Sistemi
sahibinden.com’da çalışanların fikir ve önerilerini paylaşabilmesi ve karar alma mekanizmalarına dahil olabilmesi için oluşturulan katılım sürecini, “Değerlerin Sahibi Sensin” çalışan vaadi ile uygulamaya geçirmekteyiz.

Ters Mentorluk
Z'den Dinliyoruz projesi ile Üst yönetim ile Z kuşağından 14 sahibinden. com’lunun bir araya getirildiği toplantılar düzenledik. Gündem olan konulara göre Z kuşağı çalışanları üst yönetime görüş ve fikirlerini paylaşıyor. Üst yönetimin sorular sorduğu Z Kuşağı çalışanların soruları yanıtladığı bir ortam oluşturup gerekli konularda aksiyon aldık. İsteyen yöneticilerimize sosyal medya ve yapay zeka mentorluğu veriyorlar.

Mentorluk
Yeni Liderlere sahibinden kültürünü ve değerlerini anlatmak için mentorluk süreci kurgulanmış ve 18 lider bu süreçte mentorluk yapmış, 34 lider ise menti olarak süreçten faydalanmıştır. Mentor seçimlerini yapmaları için bir platform hazırladık. Bu platformda mentor olarak gönüllü olan deneyimli yöneticilerimizin özgeçmiş bilgileri yer almaktadır. Yeni yöneticiler bu platforma girerek kendi mentorlarını seçmişlerdir. Hem mentorlar hem de mentiler için keyifli bir seçim dönemi oldu.

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

Sosyal Etkinlikler

360 derece performans değerlendirme

Şirket İçi İntranet

Etik Davranış

Çıkış Mülakatı

Performansa Dayalı Ödüllendirme

Çalışan Tanıma Programları

İç Kariyer Fırsatları

Kurum İçi Çalışan Anketleri
Profesyonel Gelişim İmkanları


Eğitim ve Kurs Desteği
Yabancı dil ve Master programları ücretlerinin %50’si şirketimiz tarafından karşılanıyor. Anlaşma sağladığımız üniversite ve yabancı dil okullarında ise min %50 max %80 indirim sağlanıyor.

Yetenek Geliştirme Programları
Liderlik Keşif Programı, Yıldız Koçları Gelişim Programı, s-Team Gelişim Programı, Müşteri Deneyimi Liderleri-Bir Adım Önde Programı

Kişiye Özel Gelişim Planları
Teknik eğitimler tarafında; departman yöneticilerinin sene başında kişi bazlı ilettiği teknik gelişim ihtiyaçlarına uygun yol haritaları çıkarılarak, açık sınıflar, online sınıflar veya online yayınlar önerilmekte ve %100 karşılanmaktadır. Yetkinlik eğitimlerinde ise; kişinin veya belli bir hedef kitlenin ihtiyacına özel gelişim yolculukları planlanır. Örneğin; Yıldız Koçları Gelişim Programı, Mutluluk Elçileri Gelişim Programı, s-Team Gelişim Programı, Bir Adım Önde Programı gibi hedef kitle bazında bir kurgu çalışılır ve gruptaki kişilerin yetkinlik gelişim ihtiyaçları özelinde eğitimler şekillendirilerek, kişiye özel kılavuzlar hazırlanır ve 6 aylık veya 1 yıllık programlarla takip edilir.

Sertifikasyon ve Lisans Desteği
1 defaya sınav ücreti dahil mahsus tüm masraflarını karşılıyoruz. Sınavı kazanamazsa bile sınırsız eğitim ve materyal desteği sağlıyoruz.

Gelişim Saatleri
Tüm çalışanlara günlük 2 saate kadar izin veriliyor. ARGE çalışanlar ders saatlerinde ücretli izin alabiliyorlar.

Liderlik Eğitimi
Yeni Nesil Liderlik Gelişim Programı, Liderlik Keşif Programı, Yıldız Koçları Gelişim Programı, s-Team Gelişim Programı, Müşteri Deneyimi Liderleri-Bir Adım Önde Programı

Projeye Özgü Roller
OKR kapsamında çalışanlar istedikleri projelere katılabilirler. Katılmasalar bile OKR platformu üzerinden projeleri takip edebilirler.

Staj Programları
ARGE ve Pazarlama departmanlarımızda üniversite ya da yüksek lisansı bitene kadar part-time ya da full time çalışma imkanı veriyoruz. Stajyerinin şirket aidiyetini arttırmak için Uzman yardımcısı pozisyonuna konumlandırıyoruz ve bir şirket çalışanı gibi tüm haklardan yararlanıyor.

Mentorluk Programları
Liderlik Akademisi çatısı altında başlatılan "Yeni Nesil Liderlik Gelişim Programı" içinde yer alan eğitim ve uygulamalara toplam 12 lider katılmıştır. Bu program, e-learning eğitimler, grup koçlukları, yöneticilere özel hazırlanan gelişim programları, özel eğitim planları, mentorluklar ile desteklenmiştir. Yeni Liderlere sahibinden kültürünü ve değerlerini anlatmak için mentorluk süreci kurgulanmış ve 18 lider bu süreçte mentorluk yapmış, 34 lider ise menti olarak süreçten faydalanmıştır.

Yükseköğrenim Desteği
ARGE çalışanlarına yüksek lisans ve doktora mezuniyetleri sonunda maddi ödül veriyoruz. Mezun olan çalışanlarımızı tüm şirkete duyuruyoruz.

Kariyer Planlama ve Danışmanlık
Çalışanlara birebir koçluk HRBP çalışanlarımız tarafından verilmektedir. (HRBP çalışanlarımız koçluk eğitimini tamamlamış bulunup ara ara hatırlatma eğitimleri almaktadırlar.)

Öğrenme & Gelişim Programları
Eğitim planları, sahibinden.com stratejik öncelikleri doğrultusunda çalışanların gelişim ihtiyaçlarının karşılanması için İş Destek Departmanımız altında yer alan Eğitim ve Gelişim Bölümü liderliğinde yürütülmektedir. Eğitim ve Gelişim Bölümü; çalışanların mesleki yetkinlikleri, teknik bilgileri, liderlik ve yöneticilik becerilerini geliştirebilecekleri kapsamlı eğitim içeriklerinin planlanması ve uygulanmasını sağlamaktadır. E-öğrenme platformumuz sahikampüs de dahil olmak üzere şirket bünyemizde aşağıdaki eğitimler düzenlenmektedir:

Uzaktan Eğitim Olanakları

Kütüphane ve Eğitim Materyalleri

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Konferans ve Seminere Katılım

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları

Araştırma ve Geliştirme Destekleri

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları
Ofis Olanakları


Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği
Çalışanların evde bulundukları süre için Elektrik, su, doğalgaz ve internetlerini karşılayacakları aylık ödeme yapıyoruz. Sen nerede ofis orada adını verdiğimiz evde iş konforunu sağlamaları için (sandalye, masa vb alımları için) çalışanlara işe başladıklarında ödeme yapıyoruz.

Yemekhane
Merkez binamızda yemekhanemiz bulunuyor. Açık büfe şeklinde hizmet veren yemekhanemizden istedikleri kadar yemek ve içecek alma hakları bulunuyor.

Yerinde Fitness Merkezi
Profesyonel spor aletleri( Tv ekranlı koşu bantları, bisiklet, eliptik, bar ve dumble' lar vb) ve spor antranörü hizmeti, Yoga grupları, Basketbol sahası, Masa tenisi alanı, yoga ve pilates odası. Yoga ve pilates eğitmenleri eşliğinde grup dersleri, Sahiplex ofisin içerisinde yer alan tartan yürüyüş pisti

Oyun Odası
Meslek ve özel hayatı dengeleyebilmek, daha stressiz bir iş ortamında çalışabilmeyi vurgulamak, iş yerinde mola saatlerini daha keyifli kullanabilmeyi sağlamak amacıyla şirket içinde tam donanımlı bir spor salonu, masa tenisi, yürüyüş parkuru, basket sahası ve playstation odası gibi farklı ilgi alanlarına hitap eden ve çalışan mutluluğu düşünülerek dizayn edilmiş alanlar bulunuyor.

Ücretsiz Yemekler veya Hazır Öğle Yemekleri
Her katta içerisinde çeșitli ürünlerin olduğu atıștırmalık ve sağlıklı ürünlerin yer aldığı RoFOODS yer almaktır. Ofis çalışanlarına aylık olarak bakiye yükleniyor. Bunlarla beraber diledikleri zaman Starbucks Otomatları’ndan da kahvelerini alabiliyorlar.

Yemek Kartı
Tüm çalışanlarımıza günlük 300 Saha satış çalışanlarımıza ise günlük 360 TL yemek kartı yüklüyoruz. Yemek kartı ile alışveriş de yapabiliyorlar. Resmi tatil, yıllık izin, hastalık gibi durumlarda çalışılmayan günler için kesinti yapılmadan tam ay ödeme yapılıyor. Sürdürülebilirlik kapsamında yemek kartı fiziksel olarak teslim edilmiyor. Çalışanlarımız mobil üzerinden kartını kullanabiliyor.

Yerinde Kantin
Merkez binamızda kafeterya bulunuyor. Sabah kahvaltısı için omletten detox içeceklerine kadar ürünler olan kafeteryadan yiyecek ve içecek satın alabiliyorlar.

Esnek Çalışma Programı
Ortak çalışma kültürümüz gereği 10:00-17:00 arasında ortak çalışmalarımızı yapıyoruz. Bu saatler öncesinde ve sonrasında çalışanlar çalışmalarında esnektir. Ayrıca günde 2 saate kadar izin formu girmeden izin alabilmektedirler.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları
Hibrit çalışma düzenimiz vardır. Pozisyon ve departmanlara göre farklılık gösteriyor. Genel uygulama 3 gün ofis- 2 gün uzaktan şeklindedir. Çalışanlar Temmuz Ağustos aylarında 4 hafta tamamen uzaktan çalışabiliyor. Yıl içerisinde istedikleri 2 hafta ise tamamen uzaktan çalışabilirler.

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Otopark

Merkezi Konum

Uyku Odaları veya Sessiz Bölgeler

Kahve Barları veya Baristalar

Açık Ofis Planı

Ulaşım Faydaları

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Çalışan İndirimleri

Öğrenme ve Gelişim Alanları

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar
Çeşitlilik


Erişilebilirlik İnisiyatifleri
Sahiplex’te her katta ecza dolaplarımız bulunmaktadır. Özel çalıșanlarımız veya acil durumlarda kullanım için tekerlekli sandalyemiz bulunmaktadır. Otopark alanında özel çalıșanlarımız için ayrılmıș 4 adet park alanımız bulunmaktadır.

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları
Bu konuda somut hedefler belirlemenin pozitif ayrımcılığa sebebiyet verdiğini düşündüğümüzden işe alım, terfi, transfer, çeşitlilik yönetimi gibi tüm süreçler şeffaf süreçler tarafından yürütülmekte ve belirli KPI’larla izlenmemektedir. “geleceğin sahibi sensin” mottomuz cinsiyet ayrımı yapmaksızın geleceğini sahibinden.com’un bir parçası olarak gören ve bizlerle hayal ortaklığı yapan tüm çalışanlar içindir. Gerek içeriye açtığımız pozisyonlarda gerekse dışardan görüştüğümüz adaylarda hiçbir pozisyon için cinsiyet ayrımı yapmamız mümkün değildir. Sektörel olarak mühendis yoğun bir iş alanı olması ve henüz Türkiye’de bu iş alanda kadınların çok fazla bulunmaması sebebi ile genel anlamda kadın ve erkek çalışan oranımıza bakıldığında erkeklerin çoğunlukta olduğunu görsek de her pozisyonda ve departmanda kadın yöneticilerimiz bulundukları görevlerini başarı ile gerçekleştirmektedirler.

Ayrımcılığa Karşı Politikalar
Şirketimizde herhangi bir cinsiyet/ırk/dil/din ayrımı yoktur. Bu konu kültür kitapçığımız olan “Sarı Kitabımızda” tanımlıdır.

Farklı Kültürel Etkinlikler
Şirketimizde herhangi bir cinsiyet/ırk/dil/din ayrımı yoktur. Bu konu kültür kitapçığımız olan “Sarı Kitabımızda” tanımlı olup her dine mensup mensup çalışma arkadaşlarımız kendi dini bayramlarında ücretli tatil yapabilmektedirler. Aynı zamanda bi molalarda farklı kültürlerin özel yemekleri ikram olarak çalışanlara verilmektedir. Örneğin İtalya’ya özgü pizza günü.

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Ödülleri
Şirketimizde herhangi bir cinsiyet/ırk/dil/din ayrımı yoktur. Bu konu kültür kitapçığımız olan “Sarı Kitabımızda” tanımlı olup her dine mensup mensup çalışma arkadaşlarımız kendi dini bayramlarında ücretli tatil yapabilmektedirler. Ücretler pozisyonun derecesine göre belirlenir. Herhangi bir cinsiyet farklılığı yaratılamaz. İş görüşmelerinde etnik köken, milliyetler, dinler ve cinsel yönelimler konusunda soru sorulamaz. Tüm çalışanlarımızın yönetici yetiştirme programlarına katılımları kendi inisiyatiflerindedir. Biz kadın/erkek ayrımına inanmaz bu düşünceyi destekleyecek herhangi farklı pozitif/negatif ayrımcılık yaratmayız. Şirketimiz engeli çalışanların konforunu da düşünülerek tasarlanmıştır. Engelli ve engelsiz üniversiteli öğrencilerine ücretsiz liderlik programları organize eden Renkli Kampüs (http://www.renklikampus.org/ ) ekibine de mekan ve mentor olarak sponsorluk yapmaktayız.

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası
Stratejik öncelik olarak ele aldığımız ve kurumsal yapımızın önemli bir unsuru olan eşitlik ilkesini, tüm çalışanlarımız için hayata geçirmek amacıyla çalışmakta ve bunun için adil uygulamalar çerçevesinde gerekli prosedürleri oluşturmakta ve uygulamaktayız. İş Etiği ve Davranış Kuralları politikamızda da taahhüt ettiğimiz üzere, işe alım, terfi-transfer-rotasyon, ücretlendirme, eğitim vb. tüm süreçlerimiz ve çalışanlarımıza tanınan haklar adil, eşitlikçi ve liyakate dayalıdır.

Yaş Eşitliği Programları
Yeni Liderlere sahibinden kültürünü ve değerlerini anlatmak için mentorluk süreci kurgulanmış ve 18 lider bu süreçte mentorluk yapmış, 34 lider ise menti olarak süreçten faydalanmıştır.

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri
Toplumsal cinsiyet eşitliğine olan bağlılığımızı bütün iş süreçlerimize ve çalışan haklarına entegre eder, kadın sayısının düşük olduğu bölümlerde kadın çalışan sayısını artıracak İK stratejileri uygular, bağlılık ve bakım destek uygulamalarımızda toplumsal cinsiyet eşitliğini gözetiriz.Cumhuriyet’in 100. Yılında 1000 Kadın’ın güçlenmesi ve yetkinliklerini artırmasına destek olmak üzere planlanan “100. Yılda 1000 Kadın” projesi; iş hayatına çeşitli sebeplerle ara vermiş veya vermek zorunda kalmış eğitimli ve deneyimli kadınları yeniden iş hayatına hazırlayan Yeniden Biz projesine değer ortağı olduk. sahibinden.com olarak, iş dünyasında fırsat eşitliğinin yaygınlaşması için özel sektöre rehberlik eden Kadının Güçlenmesi Prensipleri (WEPs) imzacısı olduk.

Farkındalık Eğitimleri

Eşitsizliği Azaltma Eylem Planı

İş Ortaklıkları
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik


Bonus Programı
Primler aylık, yıllık ya da belirli bir döneme bağlı olmaksızın anlık olarak hesaplanabilir ve çalışana ödenir.
‘Aylık prim’ler, Kurumsal Satış Departmanında satış yapan ya da satış performansını arttırmak için çalışan personel, Reklam Satış Departmaındaki satış ekibi ve Müşteri İlişkileri Departmanındaki her personel için geçerlidir. sahibinden.com bünyesinde çalışıp aylık prime tabi olmayan çalışanlar ‘yıllık prim’e tabidir.
Belirli bir dönem için tanımlanmamış, anlık olarak personelin yaptığı başarılı bir iş / bitirdiği bir proje / getirdiği bi yenlik için yapılan primler ‘anlık prim’ olarak isimlendirilir ve ilgili departman Genel Müdür Yardımcısı (GMY) teklifi ve Genel Müdür (GM) onayı ile ödenir. Anlık primlendirme tüm çalışanlar için geçerli olabilir.

Referans Programı
Arkadaşını öner uygulamamız bulunuyor. Önerdiği arkadaşı 2 ay boyunca işte kalırsa 5000 TL ödüyoruz. 6 ay kalması durumunda ise 5000 TL daha veriyoruz.

Yer Değiştirme Yardımı
Yer değiştirme durumunda 3 gün izin ve 30000 TL taşınma yardımı veriyoruz.

Bireysel Emeklilik Katkı Payı
Direktör üstü pozisyonlarda maaşının %3 ü kadar bireysel emeklilik katkısı sağlanıyor.

Şirket Kredi Kartı
Şirket kredi kartı üst düzey yöneticilerimizde bulunmaktadır. Diğer çalışanlarımıza masraf formu karşılığından önceden nakit ödeme yapabiliyoruz.

Mali Planlama Yardımı
Avita mali danışmanları; Vergiler, Emeklilik, Sosyal Güvenlik, Özel Sigortalar, Gayrimenkul alım satımı ve krediler vb. konulara ilişkin sorularımızı 7/24 online yanıtlıyor.

Ulaşım Avantajları

Esnek Harcama Hesabı
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası


Mental Sağlık Faydaları
Kaliteli Yaşam paketi kapsamında; Sağlıklı Beslenme ve Diyet, Aile Danışmanlığı, Anne ve Bebek Danışmanlığı, Çocuk ve Ergen Danışmanlığı, Yüz Yüze Psikolojik Danışma, 7/24 Telefon Psikolojik Danışma

Sağlık ve İyi Olma Programları
Kaliteli Yaşam paketi kapsamında 7/24, Uyku Sağlığı Danışmanlığı, Ergonomi Danışmanlığı, Kas / Eklem Rahatsızlıkları Tıbbi Değerlendirilmesi ve Danışmanlığı gibi alanlarda ücretsiz destek sağlanmaktadır. Diyetisyenimizden hafta içi bireysel ya da online görüşme planlayabilir. Her öğlen yoga derslerimize katılabilir.

Masaj Terapisi
S-Avantaj uygulamamız kapsamında farklı otel ve güzellik merkezlerinde %10-50 arasında indirim imkanı sunuyoruz.

Spor Salonu Üyelik İndirimleri
10 spor salonu ve klupte %20-80 arası indirimimiz bulunuyor.

Tele-sağlık Hizmetleri
Kaliteli Yaşam paketi kapsamında 7/24, Uyku Sağlığı Danışmanlığı, Ergonomi Danışmanlığı, Kas / Eklem Rahatsızlıkları Tıbbi Değerlendirilmesi ve Danışmanlığı gibi alanlarda ücretsiz destek sağlanmaktadır.

Hayat Sigortası
Şirket aracı kullanan çalışanlarımıza yapıyoruz.

Sağlık Taramaları

Kilo Kaybı Programları

Beslenme Danışmanlığı

Çalışan Yardım Programı

Yerinde Fitness Merkezi

Ergonomik Çalışma Alanı
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları


Bebek Bakım Paketi
Doğum yapan kadın çalışanlarımıza ofise dönüşte “hoş geldin anne” paketimizi veriyoruz.

Psikolojik Danışmanlık
Kaliteli yaşam paketimiz kapsamında online ve yüz yüze psikolojik danışmanlık hizmetimiz bulunuyor.

İşe Dönüş Programları
Doğum iznine ayrılan çalışanlarımıza ücretlerini kesintisiz olarak yatırmaya devam eder, doğum sonrasında yarı zamanlı çalışma hakkı tanırız. Doğum sonrası işe dönüş oranını azamide tutma hedefimize istinaden, sahibinden.com bünyesinde 2023 yılında işe dönüş oranı %100 olmuştur. Çeşitlilik ve Kapsayıcılık anlayışımız doğrultusunda, özel çalışma şartlarına veya desteğe ihtiyaç duyan çalışanlarımızın gereksinimlerine cevap vermeye önem gösteriyoruz.

Wellness Programları

Emzirme Odaları

Ücretli Ebeveyn İzni

Çocuk Bakımı Sübvansiyonları

Aile Sağlık İzni

Ebeveyn için Spor ve Aktivite Desteği

Çocuk Bakımı İndirimleri

Çocuk Sağlığı Danışmanlığı

Uzatılmış Anne/Baba İzni
Tatil ve İzin


Gönüllü Hizmet İzni
Doğal afet ve büyük felaket gibi durumlarda gönüllü olarak çalışmalarına imkan veriyoruz. Örneğin Hatay depreminde AFAD üyesi olan çalışanlarımıza bölgede bulundukları süre boyunca ücretli izin verdik.

Vefat İzni

Mazeret İzni

Hastalık İzni

Yenilenme İzni

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?
Çalışan Görüşleri
Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

Gelişim Odaklı Staj Programı


"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?
Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?
İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!
