
HAKKINDA
2007 yılında SEM olarak performans pazarlama sektöründe faaliyete başladık. Nisan 2018 yılında Facebook Marketing Partner’ı olduk. Kasım 2019 yılında da Google Cloud Partner’ı olarak devam ettik. 2021 yılında EMEA bölgesinde her kategoride sadece 5 finalistin açıklandığı yarışmada “Online Sales ve App Growth” kategorilerinde finale kalan tek Türk firması ve Online Sales ödülünü alan ilk Türk firması olduk. Haziran 2022 yılında SabancıDX BV satın almasıyla birlikte yolumuza devam etmekteyiz.
SEM'de, çalışma arkadaşlarımıza genç ve dinamik bir çalışma ortamı sunmaktayız. Çalışma kültürü; işbirliği ve takım ruhuna dayalıdır. Çalışanların fikirlerine değer verilir ve şirket içi iletişim oldukça aktiftir. Bu sayede, yaratıcı düşünceleri paylaşabildiğimiz ve projelerde birlikte çalışarak başarıya ulaşabildiğimiz gibi şirket içi etkinlikler ve kutlamalar düzenleyerek motivasyonumuzu artırmaya önem veriyoruz.
Neler Yapıyoruz, Hizmetlerimiz Neler?
Google, Adobe, Adjust, IBM ve Optimizely sahip tek ajans olarak hizmet vermekteyiz.
SEO, performans, medya planlama, ileri veri analitiği veya marka bilinirliğini artırmak isteyen markalara/müşterilerimize uzman olduğumuz alanlarda danışmanlık veriyoruz. Müşterilerimiz için arama motoru reklamcılığı, yeniden pazarlama ve programlı satın alma teknolojileri kullanılarak, fırsat yaratma ve satış odaklı pazarlama stratejiler oluşturuyoruz. Sosyal medya, video ve görsel reklamlar kullanılarak bilinirlik ve erişim odaklı pazarlama stratejileri oluşturuyoruz. Teknik, içerik ve halkla ilişkiler konu başlıkları altında doğal trafiği artırıcı stratejiler geliştiriyoruz. Tüm online pazarlama verilerinin takip ederek, bu verilerin CRM veritabanı bilgileri ile eşleştirilerek gerçek müşteri segmentlerinin oluşturulmasını sağlamak ve bu sayede harekete geçirilebilir içgörüler üreterek müşteri sadakatini ve memnuniyetini sağlayacak stratejiler geliştiriyoruz. Müşterilerimizin odaklanacağı alanları belirlemelerine yardımcı olmak için çevrimiçi ve çevrimdışı müşteri verilerinin içgörülerini paylaşarak bir yol haritası geliştiriyoruz. Firmaların analitik olgunluğunu değerlendirmek için şirketin CRM veritabanı ve yönetim çerçevesinde genel bir analitik strateji geliştiriyoruz.
İhsan Ceyhan Solak - CEO


Neden SEM?
SEM, dinamik ve yenilikçi bir çalışma ortamı sunar. Çalışanlar, kendilerini sürekli geliştirebilecekleri ve yaratıcı fikirlerini hayata geçirebilecekleri bir ortam bulurlar. Ayrıca, şirketin sunduğu çeşitli kariyer fırsatları ve eğitim imkanları sayesinde her zaman ilerleme ve büyüme potansiyeline sahiptirler. Takım çalışmasını ön planda tutar ve her bir çalışanın değerli katkılarını takdir eder. Şirketin genç ve dinamik bir ekibe sahip olması, çalışma ortamını daha da canlı ve motive edici kılar. Müşteri portföyü geniş ve çeşitlidir, bu da çalışanların farklı sektörlerde deneyim kazanma fırsatı bulmalarını sağlar.
KÜLTÜR
Geri Bildirim Kültürü
Tanıma ve Takdir
Profesyonel Gelişim
ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Programları

Hata Yapma Hakkı
Kültür
+25
OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Uzaktan Eğitim Olanakları

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Yetenek Geliştirme Programları
Profesyonel Gelişim İmkanları
+14

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Otopark

Öğrenme ve Gelişim Alanları
Ofis Olanakları
+14

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları

İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik

Ayrımcılığa Karşı Politikalar
Çeşitlilik
+7

Emekli Aylığı Planı

Şirket Kredi Kartı

Referans Programı
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik
+3

Beslenme Danışmanlığı

Hayat Sigortası

Mental Sağlık Faydaları
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası
+4

Aile Sağlık İzni

Psikolojik Danışmanlık

İşe Dönüş Programları
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları
+3

Sınırsız Tatil Politikası

Vefat İzni

Mazeret İzni
+4
Tatil ve İzin
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

89%
Yaptığım iş ve elde ettiğim sonuçlar benim için özel bir anlam taşımaktadır.

87%
Çalışma arkadaşlarım elde ettiğim başarıları gönülden kutlarlar.

86%
İş ortamında kendim olabilirim bir şeyler gizlememe gerek yok.

86%
Q.
Add a Title

Add a Title
Add a Title
Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.
A.
Nasıl Kutladılar




Kültür


Çapraz Fonksiyonel Eğitim
Şirket içindeki Eğitim departmanı ile birlikte ihtiyaç olan eğitimler tespit edilerek departmanlar arası eğitimler planlanır. Aynı zamanda işe başlanan ilk gün tüm departmanların süreçlerinin anlatıldığı eğitimler de bulunmaktadır. Böylelikle çalışanın şirkete daha hızlı adapte olmasını da desteklemiş olmaktayız.

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Programları
Farklı kültür, cinsiyet veya yaş gruplarından çalışanların bir araya gelerek fikir alışverişinde bulunduğu bir çalışma ortamımız mevcut.

Hata Yapma Hakkı
Şirket içinde her departman ve her çalışan için geçerli olan hata yapma hakkı bulunmaktadır. Hatanın analiz edilip nasıl düzeltileceği üzerinde çalışılarak geçmişe dönük değil, ileriye dönük bir aksiyon planı gerçekleştirilir.

Performansa Dayalı Ödüllendirme
Şirket içinde yarı yıllık değerlendirilen ödül-takdir sistemi bulunmaktadır. Ödül kriterlerinin gerçekleştirilmesi halinde puan toplanır ve toplanan puanlar karşılığı ödül hak edişleri gerçekleştirilir.

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim
Hem İnsan Kaynakları hem departman yöneticileri, çalışanları ile düzenli veya ihtiyaca göre anlık birebir görüşmeleri gerçekleştirerek gelişimlerine katkıda bulunurlar.

Günlük Toplantılar
Hem departman içi, hem de farklı departmanlarla yapılan haftalık bazlı takip toplantıları bulunmaktadır.

Çalışan Kaynak Grupları
Social Hub isimli şirket içi kulüplerimizin bağlı olduğu bir yapı bulunuyor. Çalışanlar ilgi alanlarının olduğu kulüplere kayıt olabiliyorlar. Burada kulüp içi etkinlikler planlayıp, sosyalleşme ve diğer departmanlarda bulunan arkadaşları ile daha fazla vakit geçirebilme şansını elde ediyorlar.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması
Şirket olarak çalışanlarımızın iş-özel hayat dengesine son derece önem veriyor; mesai saatleri dışında ve hafta sonu e-postalara cevap verilmemesi için tüm ekip yöneticileri ekiplerini bilgilendiriyor.

Sosyal Etkinlikler
Ayda 2 kez ofisimizin bahçesinde waffle, dondurma, pamuk şeker, patlamış mısır standları vb. etkinliklerle sosyalleşebileceğimiz ortamlar planlıyoruz. Aynı zamanda yaza merhaba partisi etkinliğimiz de bulunuyor, bu etkinliğimize sadece çalışanlarımız değil, müşterilerimiz de katılım sağlayabiliyorlar.

Şirket İçi İntranet
Şirket içinde kullanılan “Oppy” adında özel bir ağ sistemi bulunuyor. Bu sistem çalışanların birbiri ile iletişim kurmasını sağlamakla birlikte, şirketle ilgili her duyuruyu paylaşabildiğimiz bir ortam sağlıyor.

Rahat Kıyafet Politikası
Müşteri etkileşimi gerektiren günler/toplantılarda casual kıyafeti desteklerken, sadece Cuma günü değil haftanın 5 günü tüm çalışanlarımızın serbest kıyafet giymesini destekliyoruz.

Şirket Gezileri
Şirket olarak çalışanlarımıza dinlenme ve eğlenme amaçlı geziler planlıyoruz. Geçmiş yıllarda şirket çalışanları ile birlikte Eskişehir’e, Bodrum’a,dinlenme ve eğlenme amaçlı geziler düzenlendi. Aynı zamanda Bodrum’da da ofisimiz bulunmakta.

Şeffaf Yönetim
Her ayın ilk haftası yaptığımız ve tüm çalışanlarımızın dahil olduğu toplantılarımızda güncel gelişmeler ve uygulamalar paylaşılmaktadır. Aynı zamanda 6 ayda 1 veya yıllık toplantılılarımızda da şirketimizin hedef ve gerçekleşen finansal durumları da çalışanlarımızla şeffaf bir şekilde paylaşılmaktadır.

Ters Mentorluk
Sürekli gelişen ve yenilikleri takip ettiğimiz bir sektörde bulunduğumuz için yeni mezun bir çalışan, öğrendiği yenilikleri ve gelişmeleri ekibiyle paylaştığı gibi yöneticileri ve üst yönetimle de paylaşmaktadır.

Düzenli Geri Bildirim
Şirketimizde yarı yıllık performans değerlendirmeleri gerçekleştirilmektedir. Yetkinlik ve performans bazında değerlendirmelerin gerçekleştirilmesiyle birlikte yönetici ve çalışanlar birebir görüşmelerini tamamlayarak karşılıklı geribildirimleri gerçekleştirir ve planların üzerinden geçerler.

Etik Davranış
Her yıl, yılda 1 kez tüm çalışanlarımız “Etik Değerlerimiz” üzerine eğitim almaktadır.

Çalışan Tanıma Programları
Şirket içinde yarı yıllık değerlendirilen ödül-takdir sistemi bulunmaktadır. Ödül kriterlerinin gerçekleştirilmesi halinde puan toplanır ve toplanan puanlar karşılığı ödül hak edişleri gerçekleştirilir.

Kurum İçi Çalışan Anketleri
Düzenli olarak her yıl çalışan bağlılığı anketi gerçekleştirilir ve sonuçlar değerlendirilerek aksiyon planı oluşturulur.

Takım Oluşturma Etkinlikleri
Şirket içinde Social Hub adını verdiğimiz 22 farklı kulüp bulunuyor. Spor faaliyetleri başta olmak üzere sosyal aktivitelerin gerçekleştirilebileceği alanlar sağlanıyor.

Öneri Sistemi
Şirket içinde kurduğumuz 10 kişilik bir “CulturAll” ekibi bulunuyor. Her departmandan gönüllü çalışma arkadaşlarımızın ve İnsan Kaynakları departmanının da dahil olduğu, her ay gerçekleşen toplantı planlanıyor ve şirketle ilgili; kültürü, yan hakları, çalışma şartları, iş süreçleri, ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi hakkında önerilerde bulunuyorlar.

Mentorluk
Şirketimizde işe başlayanlar için oryantasyon programı uygulanmaktadır. Bu programda, yeni başlayan çalışanlar her departman hakkında bilgi alırlar ve bu bilgileri departman yöneticileri aktarır. Aynı zamanda üst yönetim ile birlikte tanışma toplantıları düzenlenerek ilk gün itibariyle rehberlik şirkete adım attığında başlamış olur. Çalışma hayatı boyunca yöneticisiyle birebirde çalışma imkanı olup, gelişiminin takip edilerek kariyer gelişimi konusunda destekleyen bir yapı bulunmaktadır.

Yenilikçilik Zamanı
Her ekipte ekip yöneticileri ile birlikte çalışanlarının gelişimlerine yönelik kaynaklar paylaşılır ve iş planına göre gelişimlerine yönelik bir zamanlama oluşturulur.

Özgün Olma Özgürlüğü
Herkesin kendi tarzını yansıttığı kıyafetler giymesini rahat kıyafet anlayışımız ile destekliyoruz.

360 derece performans değerlendirme
Ekiplerimizde 360 derece performans değerlendirilmesi uygulanmaktadır. Hedef değerlendirilmelerinin dışında yetkinlikler, ilgili çalışanımızın yöneticisi, birlikte çalıştığı ekip arkadaşları ve müşteriler tarafından değerlendirilmektedir.

İç Kariyer Fırsatları
Şirket içinde mevcut çalışanlara öncelik verilerek uygun olması halinde yeni pozisyonlara atanma imkanı verildiği gibi, kariyer ilerlemesi farklı dikeyde devam ettirmek isteyen çalışanlarımız için uygun olması halinde rotasyonu destekleyen ve gerçekleştiren bir şirketiz.

Rekabet Yerine İşbirliği
Şirket içinde dikeyde uzmanlaşma yapılanması bulunuyor. Bu durum da departmanlar arası rekabet yerine işbirliği, birbirini geliştirme gibi ortamın bulunmasını sağlıyor. Yeni gelişmeler, tüm ekipler ile paylaşılıyor ve nasıl daha iyi geliştirebileceğimize yönelik beyin fırtınası yapılıyor.

Açık Kapı Politikası
C- Level ve üst düzey yöneticilerin kapıları her zaman açık olduğu gibi, departman yöneticilerinin açık ofis düzeninde ekipleriyle birlikte çalıştığı oturma düzeni de bulunmaktad ır. Çalışanlarımız diledikleri zaman gerek CEO, gerek üst düzey yöneticilerimize rahatlıkla ulaşabilmektedirler.

Çıkış Mülakatı
İşten ayrılan her çalışan için İnsan Kaynakları tarafından çıkış mülakatı gerçekleştirilir ve geri bildirimler alınır.
Profesyonel Gelişim İmkanları


Uzaktan Eğitim Olanakları
Anlaşmalı olduğumuz online platform ile gelişimi destekliyoruz. Departmanlara özel eğitim ihtiyaçları belirleyerek, anlaşmalı olduğumuz eğitim firmasından eğitimleri çalışanlar için atıyoruz.

Sertifikasyon ve Lisans Desteği
Uzmanlık için alınması gereken sertifikasyonlarda şirket olarak masrafların karşılanmakta ve çalışanlarımız teşvik edilmektedir. Aynı zamanda yüksek lisans veya doktora yapmak isteyen çalışanlarımız için anlaşmalı olduğumuz üniversitelerden indirim imkanı sunulmaktadır.

Yetenek Geliştirme Programları
Belirli yetenek ve beceriler üzerine online eğitimler verilmekte. Bunlara örnek Müzakere eğitimi, dijitalleşme eğitimi, telefonda iletişim eğitimi verilebilir. Hem de gerekli durumlarda workshoplar yapılmaktadır. Bu workshoplar hem departman içerisinde hem de departmanlar arası yapılabilmektedir.

Yükseköğrenim Desteği
Yüksek lisans ve doktora için 3 farklı üniversite ile anlaşmalıyız. Fakültelere göre değişkenlik gösteren indirim desteğiyle çalışanlarımıza yardımcı oluyoruz.

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları
Her yıl yurt dışındaki güncel sektör konferansları takip edilir. Yurtdışı konferanslarına katılan çalışanlarımızın ulaşım ve konaklama masrafları şirketimiz tarafından karşılanır.

Öğrenme & Gelişim Programları
İhtiyacımız olan eğitim konularında hem şirket içi hem şirket dışında aldığımız eğitim desteğiyle planlamalar gerçekleştiriyoruz. Son zamanlarda verilen eğitimler; data analytics, eğitimcinin eğitimi, insan kaynakları süreçleri gibi eğitimleri farklı alanlarda gerçekleştirmekteyiz.

Kütüphane ve Eğitim Materyalleri
Hem ofisimizin teras katında kitapların olduğu bir kitaplığımız mevcut olmakta birlikte aynı zamanda online sektörel kaynaklar da tüm çalışanlarımız ile şirket içi ortak dosyalarımızda çalışanlarımız ile paylaşılmaktadır.

Konferans ve Seminere Katılım
Şirketimiz bu konferanslara katılımı desteklemektedir. Gerek yurtiçi, gerek yurt dışı güncel sektör konferansları takip edilir. Yurtdışı konferanslarına katılan çalışanlarımızın ulaşım ve konaklama masrafları şirketimiz tarafından karşılanır.

Kişiye Özel Gelişim Planları
İlgili ekip yöneticileri ile pozisyon / kişi bazlı alınması gereken eğitimler listeleniyor ve ilgili eğitim planlamaları yıl içerisinde yapılıyor.

Eğitim ve Kurs Desteği
Müşterilerle aktif iletişimde olan çalışanlarımız için İngilizce eğitimi gerçekleştirildi ve tamamı şirket tarafından karşılandı. Farklı eğitimlerde de şirket olarak karşıladığımız eğitimler oluyor. Yurt dışındaki digital marketing üzerine olan seminerlere de çalışanlarımızı gönderiyoruz.

Liderlik Eğitimi
Orta ve üst düzey yöneticilerimiz için geçmiş dönemlerde yöneticilik eğitimi verilmiş olup; yine güncel olarak liderlik eğitimi planlanmaktadır.

Gelişim Saatleri
Çalışanlarımız yüksek lisans ya da doktora programına katılmak isterlerse, farklı izin hakedişleri sağlıyoruz. Ders döneminde ayda 1,5 gün, tez döneminde ise ayda 1 gün ücretli izin hakkı bulunmaktadır.

Mentorluk Programları
Deneyimli yönetici veya ekip arkadaşlarımız, daha az deneyimli arkadaşlarımızı geliştirmek adına mentörlük yapmakta ve gelişimlerini yakın takip edip; raporlamalarını yapmaktadırlar.

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği
Şirket içinde duyurulan açık pozisyonlara başvurmak isteyen çalışanlarımız başvuruda bulunarak değerlendirmeye alınır. Genel olarak şirket içinden ve dışından olan başvurulara eşit fırsat tanınır.

Araştırma ve Geliştirme Destekleri
Şirketimizde ürün ekibimiz bulunmaktadır. Ürün süreçlerine katkıda bulunmak isteyen ve ilgisi olan diğer departmanlardaki çalışanlarımızın da ürün süreçlerimize dahil olması şirket yönetimi olarak desteklenmektedir.

Kariyer Planlama ve Danışmanlık
Dileyen çalışanlarımız koçluk eğitimi alan ve sertifikası bulunan insan kaynakları yöneticimiz ile kariyer planlama ve danışmanlık üzerine birebir görüşmeler yapabilmektedir.

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları
Ekiplerdeki ihtiyaç analizleri yapılıp, hangi ekibin hangi teknik eğitime ihtiyacı varsa ilgili departmanlar arası eğitim planlanır ve eğitimin sonunda teknik sınav yapılır.
Hem sektöre hem kendi bünyemize insan kaynağı yetiştirmiş olduğumuz “SEM Academy” adında bir eğitim departmanımız bulunmaktadır. SEM’de şirket içerisindeki çalışma arkadaşlarımızdan bazılarının eğitmen olma ve bu deneyimi yaşama fırsatı da olmaktadır. SEM Academy, FAZ 1 ve FAZ 2 olarak adlandırılan, temel ve ileri düzeyde dijital pazarlama eğitimleri tasarlamakta ve uygulamaktadır. Sunduğumuz bu eğitimde çalışma arkadaşlarımız, eğitmen olarak deneyim elde etmekte. Bu programda uzmanlık alanlarımızda verdiğimiz eğitimlerle sektörü öğrenmek isteyenler için fırsat yaratmış oluyoruz. Aynı zamanda eğitim programını başarıyla tamamlayan arkadaşları açık pozisyon olması halinde çalışan olarak aramıza dahil ediyoruz.
Ofis Olanakları


Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler
Ofisimizde ücretsiz içeceklerin (kola,soda,meyve suyu) bulunduğu bir dolabımız bulunuyor. Ek olarak düzenli periyotlarda çay ve filtre kahve demleniyor. Türk kahvesi, americano, latte gibi farklı kahveleri tüketmek isteyen ekip arkadaşlarımız için ise çeşitli kahve makinelerimiz bulunmakta.

Otopark
Ofisimizde 5 araçlık otoparkımız bulunuyor.

Öğrenme ve Gelişim Alanları
Çalışanlarımız için farklı deneyimsel atölyeler düzenlenmektedir. Şarap tadımı, viski tadımı atölyesi, ahşap & seramik boyama atölyesi gibi etkinlikler ofisimizdeki uygun alanlarda yapılmaktadır.

Oyun Odası
Oyunlar ve aktivitelerle donatılmış alan bulunuyor. Playstation, masa tenisi, langırt gibi çalışanların hem dinlenip hem de eğlenebileceği çeşitli imkanlar ofisimizde mevcuttur.

Esnek Çalışma Programı
Çalışma saatlerimiz 09.00-18.00. Eğer o günkü işlerimiz erken bittiyse ilgili yöneticiye de haber vererek erken çıkma imkanımız bulunmakta.

Ulaşım Faydaları
Hibrit düzende çalışıldığı için, ofise gelinen gün üzerinden maaşa ek net yol ücreti ödenmektedir.

Çalışan İndirimleri
Çalıştığımız müşterilerden dönemsel olarak tüm çalışanlarımızın faydalanabileceği indirim kodları, olanakları gelmektedir. İlgili bilgilendirmeler tüm çalışanlarımız ile paylaşılır.

Köpek Dostu Ofis
Çalışanlarımızın evcil hayvanlarını ofise getirmesi serbesttir. Yıllardır bizimle birlikte olan, ofisimizde yaşayan bir evcil dostumuz Şanslı’mız (köpeğimiz), kaplumbağlarımız bulunuyor.

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar
En üst katta terasımız, en alt katta bahçemiz bulunuyor. Terasımızda ısıtıcı ile birlikte yaz kış çalışanlar manzaraya karşı oturabiliyorlar. Bahçemiz ağaçlık ve ferah olduğu için bahar ve yaz mevsimlerinde etkinliklerimizi burada gerçekleştiriyoruz. Çalışanlar hava güzel olduğunda burada da çalışabiliyorlar.

Yemek Kartı
Kısıtlı işyerlerinde geçerli yemek kartı uygulamaları yerine nakit yemek ödeneği ile ilerliyoruz.

Ücretsiz Yemekler veya Hazır Öğle Yemekleri
Her sabah kahvaltılık atıştırmak isteyen çalışanlarımız için simit, poğaça gibi kahvaltılıklarımız bulunuyor.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği
İnternet yardımı desteğimiz bulunuyor.

Açık Ofis Planı
Açık ofis düzenimiz bulunuyor. Böylelikle iletişimi ve sosyalleşmeyi daha da kolaylaştırıyoruz.

Merkezi Konum
Konumumuz oldukça merkezi noktada bulunuyor. Zincirlikuyu metrobüsüne yürüme mesafesi, gayrettepe metrosuna yürüme mesafesi, Zorlu Center AVM, Astoria, Kanyon, Özdilek, Metrocity AVM’lerine yürüme mesafesinde.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları
Uzaktan/hibrit çalışma fırsatımız bulunuyor. Çalışma günlerini, her çalışan kendi yöneticisi ile netleştirerek ofise geliş günlerini netleştirir. Bu bazen haftanın 5 günü uzaktan çalışma olarak netleştirilebilir.
Bodrum Konacık’ta çalışıp aynı zamanda konakladığımız ofisimiz bulunmaktadır.
Bodrum’da bulunan ofisimizde çalışmaya gitmek isteyen çalışanlarımız için ücretli 1 gün bodrum ofis yol izni hakkı verilmektedir.

Gündelik Kıyafet Kodu

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği
Çeşitlilik


Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları
Çalışanlarımız cinsiyet, yaş, dil, din ayrımı yapılmadan tüm süreçlerimizde eşit haklara sahiptirler. Kariyer gelişimleri için ayrım yapılmadan yetkinlik gelişimleri, deneyimleri göz önünde tutulur.

İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik
Özel olarak bu şekilde bir ilan yayınlamıyoruz. Pozisyon bazlı ilan yayınlamaktayız. İlanımıza farklı grupları temsil eden adaylar da başvurursa diğer adaylardan farksız olarak herkesi aynı şekilde değerlendirmeye alıyoruz.

Ayrımcılığa Karşı Politikalar
İnsan Kaynakları El kitabımızda yer alan ve tüm çalışanlarımız ile paylaşmış olduğumuz politikamızda tüm çalışanlarımıza ırk, cinsiyet, etnik köken ayrımı yapmadan yaklaşım sergilediğimiz yazılı olarak da yer almaktadır.

Farklı Kültürel Etkinlikler
Şirket olarak özel günlerin çoğunu kutluyoruz. Bunu mailing, kişiye özel hediye, hediye çeki, tatlı dağıtımı, para yardımı gibi yollarla sağlıyoruz.

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Komiteleri
Şirket kültürümüz olarak çeşitlilik ve kapsayıcılığa önem veriyor; işe alım süreçlerimizde göz önünde bulunduruyoruz. Management ve üst yönetim ekibimizdeki kadın & erkek oranımız %50 olmakla birlikte tüm şirket sayımızda da kadın - erkek oranımıza önem veriyoruz.

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası
Eşitlik ilkesi gereğince pozisyonun beklentilerini karşılayan her adaya aynı deneyimi ve işe alım sürecini yaşatıyoruz.

Farkındalık Eğitimleri
Üye olduğumuz “Yanındayız” derneği ile toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik tüm çalışanlarımıza farkındalık seminerleri düzenliyoruz.

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri
Şirket olarak “Yanındayız” ve “Teknolojide Kadın Derneği” ne üyeliğimiz bulunmaktadır. Yıl içerisinde üye olduğumuz dernekler ile hem işbirliği yapıyoruz, hem de şirket içi seminerler düzenlemekteyiz.

Dil ve Kültür Programları
İngilizce bilgisinin geliştirilmesi için anlaşmalı olduğumuz öğretmenlerle sınıf içi eğitimler verilmektedir. Aynı zamanda online dil platformu ile de çalışanlarımıza yabancı dil desteği sunmaktayız.
Çalışanlarımızın işe başladıktan 2 ay sonra dahil olabilecekleri İngilizce Eğitim desteğimiz bulunmaktadır. Eğitim bedelinin %60’ı SEM tarafından, %40’ı ise çalışan tarafından karşılanmaktadır.

İş Ortaklıkları
“Yanındayız” ve “Teknolojide Kadın Derneği” ne üyeliğimiz bulunmakta olup, iş birlikleri yapmaktayız.
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik


Emekli Aylığı Planı
Emekli olup çalışmaya devam eden çalışanlarımız aylık maaş ödemelerini almaktadırlar.

Şirket Kredi Kartı
Üst yönetim ekibimizde şirket kredi kartı bulunmaktadır.

Referans Programı
Ödül-takdir sistemimizde şirkete yeni çalışan kazandıran çalışanlarımız için referans ödülü bulunmaktadır. Aday işe başladıktan sonra 2 ay deneme süreci sonucu olumlu ise referans olan çalışan için ödül verilmektedir. Ödül-takdir sistemindeki skalaya göre hediyesi verilir.

Esnek Harcama Hesabı
Şirketimizde acil durumlarda (örneğin sağlık, ailevi bir yakının sağlıksal durumları vb.) avans desteği uygulamamız bulunmaktadır. Aynı zamanda bedelli askerlik için de belirlediğimiz rakamlarda avans alabilme hakkı bulunmaktadır.

Yer Değiştirme Yardımı
Şirketimizin İstanbul dışında başka bir şehirde/ülkede ofis açması ve oraya bir çalışanımızın taşınması gerektiği durumda çalışanımızın taşınma masrafı karşılanır. Çalışanlarımızın taşınma sürecinde kullanabilmeleri için 1 gün ücretli taşınma izni verilmektedir.

Ulaşım Avantajları
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası


Beslenme Danışmanlığı
Beslenme uzmanlığını da içeren bir uygulama ile anlaşmalıyız. Burada her çalışanımıza aylık 2 seans ücretsiz görüşme olanağı sağlamaktayız.

Hayat Sigortası
Çalışanlarımız işe girdikleri ilk andan itibaren Metlife hayat sigortasına dahil olmaktadırlar. Vefat, Kaza Sonucu Vefat, Hastalık Sonucu Maluliyet, Kaza Sonucu Maluliyet’in teminat tutarı 300.000 TL, Kritik Hastalık Teminatı ise 150.000 TL’dir.

Mental Sağlık Faydaları
Mental sağlık hizmetlerini de içeren Salus uygulaması ile anlaşmalıyız. Burada her çalışanımıza aylık 2 seans ücretsiz görüşme olanağı sağlamaktayız. İçerisinde psikolojik, fizyoterapi, anne-çocuk sağlığı ve diyetisyen desteği bulunuyor.

Kilo Kaybı Programları
Beslenme uzmanlığını içeren uygulaması üzerinden uzaktan bağlantıyla kolaylıkla destek alabildiğimiz bir firma ile anlaşmalıyız. Burada her çalışanımıza aylık 2 seans ücretsiz görüşme olanağı sağlamaktayız.

Sağlık Taramaları
Özel sağlık sigortası teminatımız içerisinde yıllık mini check-up paketi ve diş muayenesi paketleri bulunmaktadır. Bunlara ek olarak çalışanların istedikleri tarama ve tetkiklerin evlerinde veya ofiste yapılmasına imkan veren yerinde laboratuvar hizmeti veren bir kurumla da anlaşmalı olarak çalışmaktayız.

Sağlık ve İyi Olma Programları
Mental sağlık, beslenme uzmanlığı, fizyoterapi, kişisel antrenörlük gibi hizmetleri içeren bir uygulama ile anlaşmalıyız. Burada her çalışanımıza aylık 2 seans ücretsiz görüşme olanağı sağlamaktayız.

Ergonomik Çalışma Alanı
Şirketimizde 2 adet ayakta çalışma imkanı sunan ayarlanabilir masa bulunmaktadır. Tüm çalışanlarımız ergonomik sandalyelerde çalışmaktadır.
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları


Aile Sağlık İzni
Böyle bir durum söz konusu olduğunda şirket olarak çalışanlarımıza gerekli maddi - manevi tüm desteği sağlamaktayız.

Psikolojik Danışmanlık
Yeni ebeveyn olan çalışanlarımıza adaptasyon süreçlerini desteklemek için, profesyonel psikolojik danışmanlık hizmeti sağlıyoruz.

İşe Dönüş Programları
Devletinde sunmuş olduğu kısmı çalışma imkanı veya şirketimizde uygulanan uzaktan çalışma imkanı bulunmaktadır.

Çocuk Sağlığı Danışmanlığı
Tüm çalışanlarımıza sağladığımız uygulama üzerinden doğum yapmış çalışanlarımızın ihtiyaçlarına yönelik kişiselleştirilmiş danışman ekipleri tarafından destek sağlanıyor. Ayda 2 ücretsiz seans hakkımız bulunuyor.

Wellness Programları
Gebelik sağlığı da içeren bir uygulama ile anlaşmalıyız. Doğum öncesi ve doğum sonrası hizmetlerden faydalanabiliyorlar. Doğum öncesi gebelik süreçleri için, doğum sonrası emzirme ve bebek bakımı için. Burada her çalışanımıza aylık 2 seans ücretsiz görüşme olanağı sağlamaktayız.

Ücretli Ebeveyn İzni
İlk ve ortaöğretim seviyesinde öğrenim gören çocukları olan çalışanlarımız için okulun ilk günü ve karne günlerinde kullanabilecekleri 4 yarım gün ücretli izin verilmektedir.
Baba olan çalışanlarımız için 10 gün ücretli babalık izni verilmektedir.
Tatil ve İzin


Sınırsız Tatil Politikası
Çalışanlarımızın ilk yıllarına özel 10 günlük ücretli bonus izin hakları bulunmaktadır.

Vefat İzni
1.derece yakınlarında vefatında 3 gün ücretli izin hakkı bulunmaktadır.

Mazeret İzni
Hastane, refakatçi, devlet daireleri gibi mesai saatleri içerisinde kişisel ihtiyaçların karşılanması gereken günler için yılda toplam 4 gün izin bulunmaktadır.

Gönüllü Hizmet İzni
Şirket içerisinde sosyal sorumluluk projelerine katılmak isteyen çalışanlarımız için özel tanımlanmış yılda 4 tam gün sosyal sorumluluk iznimiz bulunmaktadır.

Doğum Günü İzni

Yıllık İzin

Evlilik İzni
Çalışan Görüşleri

“SEM şirketindeki çalışma ortamı, ekip ruhuyla birleşen yenilikçi ve motive edici bir atmosfere sahiptir. İşbirliği ve iletişim, herkesin potansiyelini en üst düzeyde kullanmasına olanak tanır ve başarıya giden yolda önemli bir rol oynar. ”
Erkan Ceran
Head of IT

“Sanıyorum kendine has kültürü olan çok az sayıda şirket vardır. SEM kendi kültürünü oluşturmuş ve yıllardır tüm çalışanlarını bu kültüre dahil etmeyi başarabilmiş nadir şirketlerden biri. Burada bir bütünün parçası gibi hissetmek ve çalışma arkadaşlarım ile açık iletişimde olabilme imkanına sahip olmak çok kıymetli. Burada her soruma cevap alabilecek olmayı bilmek bana güvende hissettiriyor.”
Sema Nur Solak
Digital Marketing Specialist

“SEM, dijital pazarlama sektöründe her zaman öncü bir şirket olup, çalışanlarına en iyisini sunmaya ve onların hayallerini gerçekleştirmelerine yardımcı olmayı misyon edinmiştir. Her zaman fikirlerinizin burada değerli olduğunu hissedebilirsiniz. Şirketimizde, dinamik ve destekleyici bir ortamda çalışarak, becerilerinizi geliştirme ve potansiyelinizi tam olarak ortaya koyma imkanı bulabilirsiniz.”
Buğra Tan
SEO Consultant
Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

Gelişim Odaklı Staj Programı

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?
İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!
