
HAKKINDA
2000 yılından bu yana, Tıbbi Kimyasal Ürünler, Dezenfektan ve Antiseptik Ürünler, Reçetesiz Ürünler (OTC), Cinsel Sağlık Ürünleri, Dermokozmetik ve Kişisel Bakım Ürünleri kategorilerimiz ve özel markalarımız olarak ürettiğimiz Konix, KLY, Konicare, Gynoseed, Gynotal, Gynolab, Lumiederm ve Joydrops markalarımız ve OEM ürünlerimiz ile yaklaşık 20 yılı aşkın tecrübemizle Türkiye ve 128’den fazla ülke ile dünyanın dört bir yanına ulaşmaktayız. Medikal sektöründe ülkemizi küresel arenada başarıyla temsil eden lider bir üreticiyiz.
Turkuaz Healthcare olarak dünyanın en büyük 5 üreticisinden biriyiz. Medikal ürünlerde üretim kapasitemizin %70’ini kapsayan ihracat performansımızla ‘Türkiye İhracatçıları’ sıralamasında ikincilik elde ettik. Ürünün tüm süreçlerinde uluslararası kalite standartlarına sahip olduğumuzu gösteren GMP (İyi Üretim Uygulamaları) Sertifikası; Sınıf I, CE sertifikalı Sınıf IIA, Sınıf IIB ve Sınıf III ürünler ürettiğimizi belgeleyen ISO 13485:2016 sertifikamız var. Medikal sektöründe Sınıf III seviyesinde üretim standartlarına sahip Avrupa’nın önde gelen üreticilerinden biriyiz.
İstanbul’da, ISO 9001 standartlarına göre tasarlanmış 16.000 m2 kapalı alanda dünya standartlarında üretim, depolama ve Ar-Ge çalışmaları yürütmekteyiz. Bilim ve Teknoloji Bakanlığı onaylı Ar-Ge merkezimiz, çeşitli patentli ürünlerimiz ile sektörün tasarımcılarından biri haline gelmiştir. Değişen dünya trendleri merkezimizde, modern cihazlarla donatılmış laboratuvarlarımızda titizlikle inceleniyor ve bilimsel yöntemler ile geliştirilen inovatif ürünlerimizi uluslararası standartlarda üretim standartları ile piyasaya sunarak sektöre yön vermeye devam ediyoruz.
İsmail Sevinç - Genel Müdür
Şirketimizde benimsediğimiz insan odaklı yaklaşım, çalışanlarımızın mutluluğunu, gelişimini ve bağlılığını önceliğimiz haline getiriyor. Bu anlayışın bir yansıması olarak dahil olduğumuz Happy Place to Work araştırma süreci, sadece mevcut durumumuzu değerlendirmekle kalmadı; aynı zamanda bizi daha iyisini hedeflemeye teşvik eden kıymetli içgörüler sundu. Bu süreçte elde ettiğimiz anket ve HR Check verileri, organizasyonel gücümüzü anlamamız ve geleceğe daha sağlam adımlarla ilerlememiz için yol gösterici oldu. Aldığımız Olağanüstü Çalışan Deneyimi Sertifikası ve Ödülü, yalnızca bir başarı belgesi değil; aynı zamanda RubikUP çatısı altında hayata geçirdiğimiz insan kaynakları uygulamalarımızın ve çalışan odaklı yaklaşımımızın somut bir kanıtıdır. Bu ödül; çalışanlarımızın güvenini, mutluluğunu ve bağlılığını taçlandırırken işveren markamıza güç katıyor. Sektörde fark yaratan uygulamalarımızın bir kez daha tescillenmiş olması bizi gururlandırıyor. Bu başarı, yalnızca bugüne dair bir kutlama değil, geleceğe yönelik motivasyonumuzun ve hedeflerimize olan bağlılığımızın da bir simgesi. Çalışan odaklı uygulamalarımıza yön veren bu ödül, her bir çalışma arkadaşımızla birlikte oluşturduğumuz güçlü bağın ve karşılıklı güvenin önemli bir göstergesi. Daha da iyisini yapmak ve her zaman çalışanlarımızın mutluluğunu önceliklendirmek için yolculuğumuza aynı azimle devam ediyoruz.


Neden Turkuaz Sağlık?
KÜLTÜR
İş birliği
Öğrenme ve Gelişim
Kapsayıcılık
ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Düzenli Geri Bildirim

Sosyal Etkinlikler

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması
Kültür
+18
OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Konferans ve Seminere Katılım

Öğrenme & Gelişim Programları

Sertifikasyon ve Lisans Desteği
Profesyonel Gelişim İmkanları
+14

Yerinde Kantin

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar
Ofis Olanakları
+11

Farklı Kültürel Etkinlikler

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları

Çeşitlilik Raporlama ve İzleme
Çeşitlilik
+10

Esnek Harcama Hesabı
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik
+70

Ergonomik Çalışma Alanı
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası
+70

Emzirme Odaları
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları
+70

Doğum Günü İzni

Vefat İzni

Babalık İzni
+4
Tatil ve İzin
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

90%
Çalışma arkadaşlarımla işbirliğine dayanan güçlü ilişkilerimiz var.

76%
İş ortamında kendim olabilirim bir şeyler gizlememe gerek yok.

75%
Yaptığım işin sonuçlarını ve sağladığım katkıyı görebiliyorum.

75%
Q.
Add a Title

Add a Title
Add a Title
Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.
A.
Nasıl Kutladılar
Kültür


Düzenli Geri Bildirim
Firmamızda, çalışanlarımız gelişimini desteklemek amacıyla düzenli performans geri bildirimi sağlanmaktadır. Çalışanlar, yılda bir gerçekleştirilen performans değerlendirmeleri ile hem yetkinlikleri hem de hedeflere ulaşma oranları açısından değerlendirilmektedir.

Sosyal Etkinlikler
Belirli periyodlarda çalışanların rahatlayıp sosyalleşebileceği etkinlikler düzenlenmektedir. Bu etkinlikler; yaz piknikleri, kıdem ödülleri, şirket kuruluş yıldönümü, doğum günü etkinlikleri gibidir.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması
Firmamız, çalışanlarının iş-özel hayat dengesini destekleyerek kişisel hayatlarına saygı göstermektedir. Çalışanlarımıza iş saatleri dışında çalışma zorunluluğu getirilmemektedir ve şirket içi eğitimler, çalışma saatleri içinde gerçekleştirilmektedir. Bu yaklaşım, çalışanların verimli, huzurlu ve motive bir şekilde çalışmalarını sağlayarak iş performansını artırmaktadır.

Şirket Gezileri
Firmamızda, tüm çalışanlarımızın bir araya geldiği çeşitli etkinlikler düzenlenmektedir. Bu etkinlikler arasında yemek organizasyonları (örneğin waffle ve kumpir), ödül törenleri, kıdem ödülleri, şirket piknikleri ve spor turnuvaları gibi sosyal etkinlikler yer almaktadır.

Kurum İçi Çalışan Anketleri
Firmamızda çalışanların mutluluk düzeylerini izlemek amacıyla yılda bir kez anket düzenlemekteyiz. Bu anket, çalışanların genel memnuniyetini ve işyeri ortamına dair görüşlerini toplamak için kullanılır. Anket, anonim olarak yapılmakta olup, çalışanların rahatça geri bildirimde bulunabilmesini sağlamaktadır.

Performansa Dayalı Ödüllendirme
Çalışanlarımıza her yıl başında departman bazlı hedefler belirlenir. Bu hedefler, üç aylık periyotlarla değerlendirilir ve yıl sonunda puanlama sistemi ile ölçülerek bir ortalama puan elde edilir. Çalışanın aldığı puan, belirlenen hedef puanını geçtiği takdirde, performans primi kazanmaya hak kazanır.

360 derece performans değerlendirme
Firmamızda, çalışanların performansları yöneticilerinden, ekip arkadaşlarından, astlardan ve kendilerinden alınan geri bildirimlerle değerlendirilen 360 derece performans değerlendirme sistemi yılda bir kez uygulanmaktadır.

Şirket İçi İntranet
Şirketimizde, firma içi etkinlikler ve duyuruların paylaşıldığı bir iletişim platformu ve departmanların belge, form ve özel çalışmalarını sakladığı bir "ortak alan" ağ sistemi bulunmaktadır.

Rahat Kıyafet Politikası
Turkuaz Sağlık olarak, iş günlerimizde çalışanlarımız smart casual diye adlandırdığımız rahat ve şık giyim tarzında giyinmektedirler.

Etik Davranış
Firmamızda, doğruluk ve etik değerler her zaman ön plandadır. Çalışanlarımız dürüstlük ve şeffaflıkla hareket eder. Bu yaklaşım, güven dolu bir çalışma ortamı yaratır.

Açık Kapı Politikası
Firmamızda Açık Kapı Politikası geçerlidir. Yöneticilerimiz ve üst düzey personelimiz, çalışanlarımızın görüş, soru ve endişelerini doğrudan paylaşabilecekleri bir ortam sunmaktadır.

Öneri Sistemi
Turkuaz Sağl ık çalışanları, firmada ürün ve hizmetlerin iyileştirilmeleri için oluşturmuş olduğumuz “Proje Teşvik” sistemini kullanmaktadır. Bu sistemde yapılmış olan öneriler değerlendirilir ve karşılığında ödüllendirmeye tabi tutulur.

Çıkış Mülakatı
Çıkış işlemleri esnasında işten ayrılış mülakatı adı altında önce yazılı daha sonra ise sözlü olarak uygulanmaktadır.

Şeffaf Yönetim
Şeffaf Yönetim yaklaşımımızda, yöneticiler karar süreçlerini çalışanlarla paylaşır ve onların geri bildirimlerini alarak kararları birlikte şekillendirir.

Günlük/Haftalık/Aylık Toplantılar
Firmamızda, projelerin takibini ve ekip içi iletişimi güçlendirmek amacıyla günlük, haftalık ve aylık toplantılar yapılmaktadır. Günlük toplantılar, projelerin güncel durumu hakkında hızlı bilgi paylaşımı sağlamak i çin kısa süreli olarak düzenlenir.

Rekabet Yerine İşbirliği
Firmamızda, rekabet yerine işbirliği anlayışını benimsiyoruz. Çalışanlarımız, birbirleriyle yarışmak yerine ortak projelerde birlikte çalışarak daha güçlü ve verimli sonuçlar elde ederler.

Hata Yapma Hakkı
Çalışanlarımız, yaptıkları hatalardan korkmadan, bu hataları analiz ederek nasıl düzeltileceği üzerinde çalışarak gelişmektedirler. Firmamızda yaratmış olduğumuz bu kültür, yenilikçi çözümler üretmeyi ve sürekli iyileşmeyi teşvik eder.

Yenilikçilik Zamanı
Yeni ürün fikirleri ve mevcut ürün geliştirme amacı ile belirli periyodlarda satış – pazarlama – arge ve kalite departmanları ile aşama geçit toplantıları yapılmaktadır.

İç Kariyer Fırsatları
Firmamızda, açık pozisyonlar söz konusu olduğunda öncelikle mevcut çalışanlarımıza fırsat tanınmaktadır. Uygun niteliklere sahip bir çalışanımız bulunması durumunda, öncelikle bu çalışanın terfisi sağlanmaktadır.

Özgün Olma Özgürlüğü
Toplantılarda ve resmi etkinliklerde tüm çalışanlarımız daha formal ve profesyonel giyinmektedir. Etkinlik vb. durum söz konusu olmadığında gündelik kıyafet seçimi tercih edilmekte olup, kot pantolon, lacos tişört, spor ayakkabı vb. rahat kıyafetler giyilmektedir.

Çapraz Fonksiyonel Eğitim
Firmamızda, çalışanların diğer departmanların iş süreçlerini öğrenerek becerilerini geliştirmelerini sağlamaktadır. Bu sayede çalışanlarımız diğer departmanlar ile iş birliğini kuvvetlendirir.
Profesyonel Gelişim İmkanları


Konferans ve Seminere Katılım
Her yıl departmanların kendi alanları ile ilgili gitmiş oldukları etkinlikler, konferanslaralar ve seminerler şirket tarafından karşılanmaktadır.

Öğrenme & Gelişim Programları
Departmanlarımızda ihtiyaç durumlarında alanında uzman kişi veya kurumlardan danışmanlık hizmeti alınmaktadır. Ek olarak çalışanlarımız kişisel gelişimlerinin artmasına yardımcı olmak adına takım çalışması, zaman yönetimi, verimlilik, liderlik, etkili iletişim gibi kişisel gelişim eğitimleri verilmektedir.

Sertifikasyon ve Lisans Desteği
Firmamız, çalışanlarımızın mesleki yeterlilik veya uzmanlık kazanmak adına aldıkları sertifikaların masraflarını karşılayarak, onların kariyer gelişimlerini desteklemektedir.

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı
Çalışanlarımız gerek firma tarafından alınmış olan gerekse kendi özel imkanları ile almış oldukları eğitimlere çalışma saatleri içerisinde girebilmektedirler. Talep ettikleri taktirde eğitim haklar ı kendilerine tanımlanmaktadır

Uzaktan Eğitim Olanakları
Çalışanlarımıza online platformlar üzerinden talep etmiş oldukları kişisel gelişim, dil eğitimleri, mesleki eğitimler firmamız tarafından aldırılmaktadır.

Liderlik Eğitimi
Yöneticilerimizin daha etkili liderler olabilmesi ve organizasyonel başarıya katkı sağlaması amacıyla düzenli eğitimler verilmektedir. Bu eğitimler, liderlik, takım çalışması ve problem çözme gibi alanlarda yetkinlik kazandırmayı hedefler ve yöneticilerimizin becerilerini artırarak ekip içi iş birliğini güçlendirmeye yardımcı olur.

Staj Programları
Staj programları, genç bireylerin kariyer yolculuklarında önemli bir basamaktır ve aynı zamanda şirketimize yeni yetenekler kazandırmak için büyük bir fırsat sunmaktadır. Şirket içindeki farklı alanlarda staj ve çıraklık fırsatlarıyla, genç çalışanlarımıza değer katmayı ve onların gelişimlerini desteklemeyi amaçlamaktayız.

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları
Mevcutta çalışan ve yeni işbaşı yapan çalışanlarımızın firma kültürünü tanıması ve bilgilendirme amaçlı belirli başlı eğitimler verilmektedir. Bu eğitimler; iş sağlığı ve güvenliği eğitimleri, insan kaynakları oryantasyonları, temiz alan eğitimleri ve mikrobiyolojik eğitimlerdir.

Araştırma ve Geliştirme Destekleri
Firmamız kuruluş kültürlerinden birisi olan “Turkuaz Akademi” çalışanlarımızı sürekli olarak araştırmaya ve geliştirmeye teşvik etmektedir.

Kişiye Özel Gelişim Planları
Çalışanlarımızın kariyer hedeflerine uygun olarak kişiselleştirilmiş gelişim yolları bulunmaktadır. Örneğin, kalite departmanımız için MDR, teknik dosya hazırlığı için dışarıdan alanında uzman kişilerden eğitimler alınmaktadır.

Yükseköğrenim Desteği
Çalışanlarımıza, yüksek lisans ve doktora programlarına katılım süreçlerinde maddi destek sağlanmakta ve çalışma saatlerinde esneklik tanınmaktadır. Bu destek, çalışanlarımızın akademik kariyerlerini geliştirmelerine yardımcı olmayı ve profesyonel bilgi birikimlerini artırarak şirketimize katkı sağlamalarını hedeflemektedir.

Yetenek Geliştirme Programları
Yetenek geliştirme programımız, organizasyonun ihtiyaçlarına uygun yetenekli çalışanlar yetiştirerek şirketin verimliliğini ve rekabet gücünü artırmayı hedeflemektedir. Bu program, liderlik, iletişim, problem çözme ve teknik beceriler gibi alanlarda gelişimi destekler.

Mentorluk ve Ters Mentorluk Programları
Alanında deneyimli çalışanlarımız kendilerinden daha az deneyimli kişilere rehberlik yaparken, alanında deneyimsiz olan çalışanlarımız deneyimli çalışanlara yeni bilgiler ve bakış açıları katmaktadır.

Projeye Özgü Roller
Firmamız, sürekli gelişim ve inovasyona odaklanan bir yaklaşımla çalışmaktadır. Yeni süreçlerde, farklı departmanlardan üyelerin yer aldığı komiteler oluşturulmakta ve bu komiteler takım çalışması ve iş birliği sağlamak amacıyla yönetilmektedir. Süreçler, farklı roller üstlenen çalışanlar tarafından ortaklaşa yürütülmektedir.

Gelişim Saatleri
Çalışanlarımıza, talep ettikleri eğitimleri istedikleri saatlerde alma fırsatı sunulmakta olup, yüksek lisans ve doktora yapan çalışanlarımıza, ders programlarına uygun olarak şirket içi çalışma saatlerinde esneklik sağlanarak erken çıkmalarına izin verilmektedir.

Eğitim ve Kurs Desteği
Çalı şanlarımızın mesleki ve kişisel gelişimlerini desteklemek amacıyla, katılmak istedikleri kurslar, seminerler ve eğitim programları için maddi destek sunmaktayız. Bu destek, çalışanların becerilerini geliştirmelerine ve kariyer hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmayı amaçlamaktadır.

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği
Şirketimiz, 2 yıl aynı pozisyonda görev yapan çalışanlara terfi imkanı sunarak dikey kariyer gelişimini desteklemektedir. Ayrıca, benzer niteliklere sahip açık pozisyonlar bulunduğunda, çalışanlarımıza yatay geçiş fırsatı da tanınmaktadır. Bu uygulama, çalışanların kariyerlerinde ilerlemelerini ve gelişimlerini teşvik etmeyi amaçlamaktadır.
Ofis Olanakları


Yerinde Kantin
Şirketimizde çalışanlarımız yeme – içme ihtiyacını karşılayacak bir otomat bulunmaktadır.

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler
Çalışanlarımıza günde birkaç kez ücretsiz çay-kahve servisi yapılmaktadır.

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar
Firmamızda çatı katında oturabilecekleri, kahve içip muhabbet edecekleri bir alan tasarlanmıştır. Çalışanlarımız mola saatlerinde bu alanı talep ettikleri gibi kullanmaktadırlar.

Yemekhane
Şirketimizde tüm çalışanlarımızın kullanmış olduğu bir yemekhane mevcuttur. Öğle ve akşam yemekleri bu yemekhanede yenilmektedir.

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği
Çalışanlarımız şirket otoparkından ücretsiz olarak faydalanabilmektedir.

Öğrenme ve Gelişim Alanları
Şirketimizde öğrenme ve gelişim alanı olarak tasarlamış olduğumuz “Turkuaz Akademi” adı altında bir seminer salonumuz bulunmaktadır. Ek olarak arge, kalite çalışanlarımız için yeni ürün denemeleri için geniş bir laboratuvarımız mevcuttur.

Oyun Odası
Firmamızda, çalışanlarımızın iş stresini azaltmaları ve sosyal etkileşimi artırmaları amacıyla özel bir sosyal alan oluşturulmuştur. Bu alanda, masa tenisi ve dinlenme alanları gibi imkanlar sunularak, çalışanlarımızın dinlenmeleri ve takım ruhunu güçlendirmeleri teşvik edilmektedir.

Esnek Çalışma Programı
Şirketimizde satış departmanımız için esnek çalışma saatleri mevcuttur. Seçenek olarak kendilerine 2 farklı çalışma stili sunulmaktadır. Çalışan seçmek istediği saat dilimini seçip, çalışmalarını yürütmektedir.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları
Uzaktan çalışma sistemimiz yeni geçmiş olduğumuz bir sistemdir. Örneğin satış departmanımız haftanın istediği bir günü uzaktan çalışma yapabilmektedir. Uzaktan çalışma sistemimizle çalışanlarımızın motivasyon ve verimliliğini arttırmak ana hedeflerimizdendir.

Yemek Kartı
Çalışanlarımız arasında alerjisi olan veya çölyak gibi özel durumları olanlara yemek kartı verilmektedir.

Çalışan İndirimleri
Firmamız çalışanları için yıl içerisinde belirli firmalar ile görüşüp özel indirimler almaktadır. Örneğin, bir hastane’den çalışanlarımız ve aileleri için %20 indirim paketi alınmıştır.

Ulaşım Faydaları
Çalışanlarımıza ulaşım olanağı olarak servisler mevcuttur. Çalışanlarımız ulaşımlarını servis ile gerçekleştirmektedir. Üst düzey yönetici pozisyonumuzdaki çalışanlarımıza ise özel araç tahsis edilmiştir.

Açık Ofis Planı
Firmamızda iletişimin hızını ve doğruluğunu artırmak amacıyla açık ofis alanları tasarlanmıştır. Bu ofis düzeni, ilgili departmanların işlemlerini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirmelerini sağlamaktadır. Açık ofis ortamı, çalışanlar arasında daha hızlı bilgi akışı ve iş birliği olanağı sunarak süreçlerin etkin bir şekilde yönetilmesine katkıda bulunmaktadır.

Otopark
Çalışanlarımıza özel olarak tasarlanmış açık geniş bir otopark bulunmaktadır. Bu otoparktan çalışanlarımız ücretsiz olarak faydalanmaktadır.
Çeşitlilik


Farklı Kültürel Etkinlikler
Firmamızda dini ve çeşitli ulusal bayramlarda firma içi etkileşimin arttırılması için toplu olarak kutlamalar yapılmaktadır.

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları
Tüm çalışanlarımıza eşit imkanlarda ulaşabilecekleri kişisel gelişim eğitimleri, mesleki eğitimler aldırılmaktadır. Bu eğitimler kariyer gelişimini desteklemek amacı ile yapılmaktadır.

Çeşitlilik Raporlama ve İzleme
Çeşitlilik kavramında firmamızda bünyesinde engelli, yabancı çalışan ve kadın çalışan sayısını arttırmaya çalışmaktayız. İnsan kaynakları departmanımızın yıllık KPI hedeflerinde kapsayıcılık oranı %55 olarak belirlenmiştir. Bu oran 3 aylık periyodlar halinde kontrol edilip, raporlanır. Sene sonunda ise sonuçlar ortaya çıkmaktadır.

Yaş Eşitliği Programları
İşe alım, kariyer gelişimi gibi alanlarda yaş eşitliği söz konusudur. Yaş dikkate alınmadan çalışanların bilgi ve becerisine uygun olan bir kariyer yolu düzenlenmektedir.

İş Ortaklıkları
Kapsayıcılığı destelemek amacı ile çeşitli iş ortaklıklarında firmamız yer almaktadır. Bu ortaklıklardan bazıları; engelsiz kariyer platformu ile iş ortaklığımızın sonucunda birlikte çalışmaya başlamış olduğumuz engelli personellerimiz, Avrupa birliği destekli olan kadınların imalat sanayinde güçlenmesi projesi ile yapmış olduğumuz ortaklıktan dijitalleşme sürecine dahil olan çalışma arkadaşlarımızın bünyemizde yer almasıdır.

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Komiteleri
Çeşitlilik ve kapsayıcılık oranı, şirketimizde İnsan Kaynakları departmanı tarafından düzenli olarak izlenmektedir. Kadın çalışanların çoğunlukta olduğu firmamızda, yıl içinde elde edilen minimum kapsayıcılık oranı %64’tür. Kapsayıcılığı artırmak amacıyla, kadın çalışan oranına ek olarak engelli ve yabancı çalışanlara da iş imkânı sunulmaktadır.

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası
Şirketimiz, işe alımlarda adayları yalnızca yetkinlik ve deneyimlerine göre değerlendirir, kişisel özelliklere bakmaksızın eşit fırsatlar sunar. Engelli bireylerin başvuruları için erişim düzenlemeleri yapılır ve özel önlemlerle eşit değerlendirme sağlanır. Bu sayede, tüm çalışanlar için fırsat eşitliği sağlanmaktadır.

Dil ve Kültür Programları
Firmamızda çalışanlarımız için alanında uzman kuruluşlardan destek alınarak yabancı dil kursları verilmektedir.

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri
Şirketimizde, üretim hatlarında görev alan tüm hat liderleri ve operatörlerimiz kadın çalışanlardan oluşmaktadır. Kadın çalışanlarımızın gelişimini desteklemek amacıyla, kendilerine çeşitli eğitimler verilmekte ve profesyonel becerilerinin artırılması sağlanmaktadır.

İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik
İşe alım aşamasında yayınlamış olduğumuz ilanları farklı platformlarda, farklı gruplara hitap etmek amacı ile yayınlamaktayız.

Eşitsizliği Azaltma Eylem Planı
Çalışan kadınların istihdamının arttırılması adına işe giriş görüşmelerinde kadın çalışanlara ağırlık verilmesi.

Çeşitlilik Elçileri
Turkuaz Sağlık, WEPs üyeri olup, faaliyet göstermiş olduğumuz alanlarda kadının güçlenmesi konusunda yapacağımız çalışmalara yol göstermeyi amaçlamaktadır.

Farkındalık Eğitimleri
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik


Esnek Harcama Hesabı
Çalışanlarımıza, hastalık, sağlık sorunları veya evlilik gibi özel durumlar söz konusu olduğunda, şirketimizden avans alabilme imkânı sunulmaktadır. Bu uygulama, çalışanlarımızın ihtiyaç duydukları dönemde maddi destek sağlayarak, kişisel durumlarını daha rahat yönetebilmelerine yardımcı olmaktadır.
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası


Ergonomik Çalışma Alanı
Çalışma arkadaşlarımız sağlıkları ve konforu için çalışma alanları için onlara sunmuş olduğumuz bazı olanaklar mevcuttur. Bu olanaklar özel koltuklar, yükseltici ve çift ekrandır.
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları


Emzirme Odaları
Emziren annelerin çalışırken sütünü sağabilmesi adına ve sütün uygun koşullarda saklanabilmesi için bir emzirme odası bulunmaktadır.
Tatil ve İzin


Doğum Günü İzni
Çalışanlarımıza doğum günlerinin olduğu haftada istedikleri bir gün kullanmaları için doğum günü izin hakkı bulunmaktadır.

Vefat İzni
Çalışanlarımıza aile yakınlarından birini kaybettiklerinde 5 iş günü boyunca kullanabilecekleri ölüm izni bulunmaktadır.

Babalık İzni
Çalışanlarımızdan yeni baba olanlara 5 günlük bir babalık izin hakkı bulunmaktadır.

Yıllık İzin
Çalışanlarımıza iş başı yaptıkları tarih itibari ile 1 yılını doldurduklarında yıllık izin hakkı tanımlanmıştır. Çalışanlar talep ettikleri dönemlerde yıllık izinlerini kullanmaktadırlar.

Hastalık İzni
Çalışanlarımız hastalandıkları dönemlerde herhangi bir gün belirtmeden rapor alıp izinlerini kullanabilmektedirler.

Mazeret İzni
Çalışanlarımız belirli dönemlerde mazeret izni kullanabilmektedirler. Bu izinler refakatçi izni, taşınma izni gibi izinlerdir.

Evlilik İzni
Çalışanlarımıza evlenmesi durumunda kullanabilecekleri 3 iş günü geçerli olan evlilik izni hakkı bulunmaktadır.
Çalışan Görüşleri

“Turkuaz Sağlık kendi vizyon ve çalışanlarının yeteneklerine göre eğitimler veren, kariyer planına katkıda bulunan yenilikleri, eğitimi, bilgi ve becerileri geliştirme kültürünü benimseyen bir şirket. Yerli ve global alanda aktif role sahip. Çalışana verdiği değer ile keyifli bir çalışma ortamı olanağı sağlıyor. Yeni mezun ve sektör için iş fırsatları sunuyor.”
Betül Ata Yozgatlı
Ruhsatlandırma Yöneticisi

“Üniversiteden mezun olduktan sonra TÜBİTAK projelerinde görev alabildiğim bir Ar-Ge merkezinde çalışma fırsatı verdikleri için Turkuaz Sağlık şirketine minnettarım. Günümüzde kadınların istihdamıyla öne çıkan nadir firmalardan birinde çalışıyor olmaktan da mutluluk duyuyorum. Bilgi ve tecrübeleriyle birbirinden değerli bir ekiple çalışmak beni motive eden en büyük etken.”
Zeynep Büşra Kalafat
Ar-Ge ve Laboratuvar Uzman Yardımcısı

“Turkuaz Sağlık, çalışanlarına değer veren bir firma. Özellikle kadın çalışan sayısının yüksek olması ve onlara kariyerlerinde sürekli gelişim fırsatları sunulması çok takdir edilesi. Eğitim programları sayesinde, herkes kendini sürekli geliştirme şansı buluyor, bu da çalışanların motivasyonunu artırıyor. Çalışanlar arasında güçlü bir ekip ruhu var. Departmanlar arası iletişim açık ve etkili, bu da işlerin hızlı ve verimli bir şekilde yürütülmesini sağlıyor. Herkes birbirini destekliyor ve ortak bir amaç için birlikte çalışıyor. Yönetim kuruluda çalışan geri bildirimlerine gerçekten önem veriyor, bu da çalışma ortamını oldukça pozitif kılıyor. Sonuç olarak, Turkuaz Sağlık, hem profesyonel hem de insana değer veren bir yaklaşım sergileyen bir firma. Bu yüzden, burada çalışmak oldukça keyifli ve tatmin edici.”
Hilal Zeynep Çetin
İnsan Kaynakları Uzman Yardımcısı
Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

Gelişim Odaklı Staj Programı

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?
İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!
