top of page
Happy Place To Work Logo
Doğuş Teknoloji
Doğuş Teknoloji

Sektör:

Bilgi Teknolojileri

Çalışan Sayısı:

522

Kuruluş:

2012

HAKKINDA

Doğuş Teknoloji adı altında 2012 yılında bilgi teknolojileri alanına değer katma heyecanıyla Doğuş Grubu’nun bir parçası olarak kurulduk. İlk günden beri genç kadromuzla yeni teknolojilerin peşinden koşarak, çevik ve güvenilir çalışma kültürünü benimsedik. Ülkemizde ve küresel pazarlarda bilişim sektöründe ilklere imza atan teknoloji şirketlerinden biriyiz. Türkiye’nin önde gelen Ar-Ge merkezlerinden biri olarak, Üretken Yapay Zeka, Veri Analitiği, Sistem Entegrasyonu, CRM ve ERP çözümleri, Altyapı ve Network, Siber Güvenlik, IoT, Web ve Mobil Teknolojiler gibi geniş bir hizmet yelpazesi sunuyoruz.

Semih İncedayı - CEO

Happy Place to Work ödülü, iş dünyasında başarının sadece finansal sonuçlarla değil, aynı zamanda çalışan mutluluğu ve bağlılığı ile de ölçüldüğünün güçlü bir göstergesi. Çalışan deneyimini odağına alan bir kurum olarak, bu ödül, benimsediğimiz insan odaklı yönetim anlayışının doğruluğunu teyit ederken, şirketimizin sürdürülebilir başarısına yönelik en değerli yatırımın mutlu ve bağlı çalışanlar olduğunun da altını çiziyor. Özetle, bu başarı hem çalışanlarımızın hem de şirketimizin gelişim yolculuğunda önemli bir kilometre taşı oldu.

Semih İncedayı - CEO

Neden Doğuş Teknoloji?

Teknoloji ve insan odaklılığın kesiştiği noktada, hedeflediğimiz başarıların kaynağının çalışanlarımızın olduğunun farkındayız. Bu nedenle herkesin kendini değerli hissettiği, desteklendiği, esnek bir yapı içerisinde sürekli öğrenme fırsatlarıyla donatıldığı bir ortam sağlıyoruz. Doğuş Teknoloji’deki tüm çalışanlarımız, hem kendi potansiyelini gerçekleştirme hem de toplumsal anlamda gerçek bir fark yaratma imkânı bulabiliyor.

KÜLTÜR

İş birliği ve Dayanışma

İnovasyon

Sürekli Öğrenme

ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Kardel Ruveyda Çetin

Kardel Ruveyda Çetin

Software Development Lead

Sabri Demir

Sabri Demir

Partnership Management & Automation Group Manager

Şenda Yıldırım

Şenda Yıldırım

Data Scientist

Çıkış Mülakatı

Şeffaf Yönetim

Öneri Sistemi

Kültür

+20

OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Öğrenme & Gelişim Programları

Liderlik Eğitimi

Profesyonel Gelişim İmkanları

+12

Ulaşım Faydaları

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Otopark

Ofis Olanakları

+16

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

İş Ortaklıkları

Çeşitlilik Elçileri

Çeşitlilik

+11

Referans Programı

Bonus Programı

Esnek Harcama Hesabı

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

+70

Ergonomik Çalışma Alanı

Kilo Kaybı Programları

Mental Sağlık Faydaları

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

+7

Ebeveyn için Spor ve Aktivite Desteği

Uzatılmış Anne/Baba İzni

Ücretli Ebeveyn İzni

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

+5

Vefat İzni

Hastalık İzni

Doğum Günü İzni

+5

Tatil ve İzin

ÇALIŞAN DENEYİMİ

Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

93%

Çalışma arkadaşlarımla işbirliğine dayanan güçlü ilişkilerimiz var.

89%

Başkalarına çalıştığım işyerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

85%

İş ortamında kendim olabilirim bir şeyler gizlememe gerek yok.

84%

Q.

Kurum içi girişimcilik imkanlarımızdan bahsedebilir misin?

Mert Yavuz

Productization and Intrapreneurship Expert

Girişimcilik programımız kapsamında fikir belirleme & geliştirme, yazılım geliştirme, satış, pazarlama, ekip fonlama, network vb. tüm konularda gerekli destekler ve mentorlükler sağlanıyor. Belirli fikir ve ürün geliştirme aşamalarını geçtikten sonra tanıştırmalar neticesinde yatırımcıların dahil olacağı projelerde ise spin-off imkânı sağlıyoruz. Kurumsal hayattan ayrılmadan, düzenli gelirden vazgeçmeden, şirket kurma, ofis kiralama, çalışan masrafları vb. riskleri tek başına üstlenmeden, kurumun kaynaklarını kullanarak iş fikrini hayata geçirmek istiyorsanız her zaman yanınızdayız.

A.

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Nasıl Kutladılar

Kültür

Çıkış Mülakatı

İstifa eden çalışan işten ayrılmadan önce kendisine iletilen “Çıkış Görüşmesi Anketi”ni tamamlar. Sonrasında Business Partner’ı ile gerçekleştireceği çıkış görüşmesi toplantısı gerçekleştirilir.

Şeffaf Yönetim

Açık ve şeffaf yönetim yaklaşımını destekleyecek davranış alışkanlığı kazandırabilmek adına şirketimizde her sene “geri bildirim” konusunda farklı odaklarda eğitimleri düzenlenmektedir. OKR sistemi dahilinde gerçekleştirilen CFR görüşmelerinin bir rutinde ve paylaşımı kolaylaştıracak yapılandırılmış soru setleriyle takip edilmesi, tüm çalışanlarımızın yöneticileriyle kurduğu geri bildirim alma&verme süreçlerini netleştirmiştir.

Öneri Sistemi

Doğuş Grubu’nun tüm grup şirketlerinde ortak olarak kullandığı “MINDO” isimli fikir paylaşım platformu üzerinden herkes önerilerini paylaşabiliyor. Ek olarak Doğuş Teknoloji olarak yürüttüğümüz InvenDO ile çalışanlarımızın girişimcilik fikirlerini destekleyerek mentörlük desteği veriyoruz.

Sosyal Etkinlikler

Yaza Merhaba Partisi, Yeni Yıl Partisi, Happy Hours, Küçük Sürprizler “Motivasyonel Eğitim” başlığı altında topladığımız eğitimlerimiz hep iş dışı gelişimi desteklemekte hem de kişilerin eğlenirken farklı insanlarla çalışmalarına olanak sağlamaktadır. 2024 yılında bu kapsamda “Akrilik boya ile tuval boyama atölyesi” gerçekleştirilmiştir

Şirket Gezileri

Gezi Kulübümüz aktif olarak belirlediği rotalara gezi düzenler. Ayrıca takımlarımız awayday bütçesini kullanarak gezi, yemek veya eğlence organizasyonu düzenler.

360 derece performans değerlendirme

Her sene çalışma arkadaşlarımızın her birinin kendileri, yöneticileri ve seçtikleri çalışma arkadaşları tarafından değerlendirileceği bir sistem yürütüyoruz. 2024 yılında değerlendirilecek yetkinliklerimizi şirket stratejilerine ve ihtiyaçlarına göre güncelledik. Değerlendirici seçimlerinde ortak iş yapılan çapraz ekiplerden kişilerin seçilmesini teşvik etmeye çalışıyoruz. Bir çalışanı, kendisi dışında, en az 4 kişinin değerlendirmiş olmasını önemsiyoruz.

Kurum İçi Çalışan Anketleri

Şirket etkinliklerimiz sonrasında memnuniyet anketi uyguluyoruz. Yıllık gerçekleştirdiğimiz iç müşteri anketlerimiz ile IK, İdari İşler, Kullanıcı Destek ve Arge gibi ekiplerimize karşı memnuniyet skorlarını ölçüyoruz. Bunlar dışında wellbeing anketleri ile uygulayıp anket sonuçları doğrultusunda aksiyon oluşturup çalışanlarımız esenliklerine önem veriyoruz.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Meeting Master ismini verdiğimiz uygulamamız ile mesai saatleri dışında toplantı daveti iletildiğinde uyarı verilmektedir. Yine mesai saatleri dışında iletilen e-postalarda da maili mesai saatlerinde iletmesine dair uyarı vermektedir.

Düzenli Geri Bildirim

Şirketimiz, 2024'te OKR sistemi kullanmaya başlamıştır. Sistem üzerinden her çalışan, hedef ve anahtar sonuçlar belirler. İki ayda bir Check-In, üç ayda bir CFR görüşmeleri ile takım olarak OKR ilerlemeleri ve bireysel gelişim odaklı görüşmeler gerçekleştirir. Check-In ve CFR ile her çalışan düzenli performans geri bildirimi alırlar.

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

Sürekli talebe açık iç eğitim kataloğumuzdan isteyen herkesin istediği eğitime dahil olabileceği sistemimizin dışında, doğrudan çapraz fonksiyonel odakta planlamalarımız da olmaktadır. Bir İdari İşler Ekibi çalışanımız kendi girişimi için; temel yazılım-temel web ve uygulama tasarım-sunum hazırlama-sunum teknikleri eğitimlerini almıştır. Örneğin; birlikte çalışan analist&yazılımcı arkadaşlarımızın çapraz içerik eğitimlerine katılımı sağlanmaktadır.

Çalışan Kaynak Grupları

Holding genelinde çalışanların psikolojik, hukuk gibi çeşitli danışmanlık alanlarında destek alabilecekleri çağrı merkezi hizmeti bulunmaktadır. Eğitim fonksiyonu olarak hem sosyal konumları hem şirket içi konumları odağında çalışanlarımızın ortaklıkları üzerinden belirli gruplar oluşturuyoruz. Ayrıca iç iletişim fonksiyonumuz aracılığıyla sosyal kulüpler uygulaması ortak ilgi alanına sahip çalışanlarımızın bir araya gelmesi fırsatını sunuyor.

Özgün Olma Özgürlüğü

Çalışanlar şirket kültürünü göz önünde bulundurarak rahat kıyafetler giyebilmektedir.

Performansa Dayalı Ödüllendirme

Satış ekiplerimiz performansa dayalı prim sistemi ile çalışmaktadırlar. Ayrıca tüm Grup Müdürü seviyesindeki çalışanlarımıza yönelik performansa dayalı prim uygulaması bulunmaktadır. Bunun dışında “Geleceğe İz Bırakanlar” ödül sürecimiz ile yıl içerisinde projelerinde fark yaratan çalışma arkadaşlarımız da ödüllendirilmektedir.

Etik Davranış

Şirketimizin değerlerine uygun etik ilkeler prosedürümüz tüm çalışanlarımızın erişimine açık olarak ortak alanda bulunmaktadır.

Şirket İçi İntranet

Doğuş Grubu şirketlerimizin ortak olarak kullandığı iç iletişim platformumuz Do’lu Hayat ağını ve Yetenek Kültür mail hesabımızı ve Doğuş Teknoloji kariyer isimli Instagram hesabımızı kullanıyoruz.

Yenilikçilik Zamanı

Şirket içerisinde chapter, inisiyatif ve guild adını verdiğimiz organizasyonlarımız ile çalışanlar mevcut projeleri dışında kendilerini geliştirmek istedikleri projelerde geliştirme imkanına sahip olmaktadır.

Günlük/Haftalık/Aylık Toplantılar

Tüm departmanlarımız ihtiyaçlarına göre uyarlanmış çevik pratiklerle çalışmaktadır. Tüm ekiplerinin benimsediği Daily aktivitesi bu pratiklerin başında gelir. Her ekip, ilerlemelerini Azure Devops Board ve Backlog üzerinden günlük olarak Daily aktivitelerinde takip eder. Ayrıca ekipler Review aktiviteleri yaparlar.

Rahat Kıyafet Politikası

Çalışanlar jean ve mevsime uygun kıyafetler giyebilmektedir.

Rekabet Yerine İşbirliği

Şirket içinde geliştirdiğimiz COP(Community of practice) çalışmalarımız, inisiyatiflerimiz ve agile çalışma yöntemiyle iç içe geçmiş chapter ve guild yapılarımız var. Bu çalışmalarla farklı departmanlardan kişiler ortak projeler üretiyor ve ortak hedefler için beraber çalışıyorlar. Tüm bunlara ek olarak 2025 yılında proje bazlı takımlar arası rotasyon sürecini de canlıya almayı hedefliyoruz.

Açık Kapı Politikası

Çalışanlar yöneticileriyle sorunlarını ve fikirlerini kolaylıkla paylaşabilir. Executive Check-in Görüşmesi adını verdiğimiz toplantılar ile çalışan işe başladıktan sonra ilk 2 ayı içerisinde ilgili GMY’si ile İK tarafından organize edilen sohbete katılmaktadır. Aynı zamanda Genel Müdürümüz ile Kahvaltılı Sohbet uygulamamız olmaktadır.

Hata Yapma Hakkı

Proje sonlarında retrolar yapılıp hatalar ve tekrar gerçekleşmemesi için neler yapılabileceği detaylı bir şekilde ekip olarak konuşulmaktadır. Hatalar gelişim fırsatı olarak görülmekte ve hatalardan neler öğrendiğimiz konuşulmaktadır.

Takım Oluşturma Etkinlikleri

Doğuş Şampiyonlar Ligi etkinliğine tüm çalışanlarımız ilgi alanlarına göre katılabilir. Birden fazla spor branşında gerçekleştirilen ligler; ön eleme ve final maçlarından oluşmaktadır. Ligin sonunda tüm yarışmacıların katıldığı ödül töreni düzenlenir ve ödüller takdim edilir.

İç Kariyer Fırsatları

Grubumuzun iç iletişim platformundaki kariyer sayfasında tüm şirketlerimizdeki ilanlar diğer platformlardan önce yayınlanır ve çalışanlardan gelen başvurular öncelikli olarak değerlendirilir.

Profesyonel Gelişim İmkanları

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Çalışanlar, açık olan rollere, yöneticilerinin bilgisi dahilinde iç aday olabilir ve değerlendirme sürecine dahil edilir.

Öğrenme & Gelişim Programları

Öğrenme ve gelişim fırsatları olarak aşağıdaki kırılımlarda eğitimler sağlanmaktadır; Teknik ve softskill, Kapalı ve açık sınıf, İç ve dış kaynaklı, Asenkron online platform, Kongre ve konferans katılımları, Liderlik vb benzer grup eğitimleri, Yabancı Konuşma Kulübü, Ekipçe ya da bireysel olarak başvuruda bulunulabilir.

Liderlik Eğitimi

Geleceği Tasarlayan Liderler adını verdiğimiz liderlik programımız, tüm yöneticilerimizin ve her sene yeni yönetici olan arkadaşlarımızın da katılımının sağlandığı bir programdır. “Değişim Zihniyeti İle Koçvari Liderlik Yolculuğu Eğitimi” 4 tam günlük yüz yüze eğitimlerin ardından “Paylaşım Çemberi” uygulamaları ve tamamlayıcı liderlik eğitimleriyle davranış değişikliklerini ve birbirinden öğrenmeyi sağlayan bir uygulamadır.

Kariyer Planlama ve Danışmanlık

ICF akredite profesyonel koçluk eğitimi alan kişiler şirket içinde iç koçluk desteği veriyor, buna ek olarak ihtiyacı olan yönetici adaylarına ya da potansiyel olarak değerlendirilen çalışanlara ve yöneticilere Gelişim Danışmanlığı desteği veriliyor. Çalışanların gelişim alanları ve güçlü yönleri tespit edilip, geliştirilecek yetkinlikler için odaklı gelişim görüşmeleri gerçekleştiriliyor.

Yetenek Geliştirme Programları

Liderlik Gelişim Programı, İngilizce Dil Desteği Programı, iç eğitmenler için Eğitmenlik Yetkinlikleri Gelişim Programı, ihtiyaç analizleri ve strateji çalışmaları sonucunda çıkan Softskill Gelişim Programımız her sene güncel ihtiyaçlar doğrultusunda yenilenerek planlanmaktadır.

Yükseköğrenim Desteği

Doktora programlarına maddi destek verilmektedir. Verilecek destek doktora programına göre değişiklik gösterebilir. Maddi desteğin miktarı, doktora programının bedeli dikkate alınarak, üst yönetim tarafından belirlenmektedir.

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Eğitim kataloğumuza dahil tüm eğitimlerimiz mesai saatleri içinde gerçekleşmektedir. Bu eğitimler online/yüz yüze olabilmektedir.

Staj Programları

Geleceğe Giriş Genç Yetenek Programı, üniversite öğrencileri ve yeni mezun adayların kısa/uzun dönem staj yapma fırsatını yakaladıkları bir staj programıdır. 2017 yılından bu yana toplam 41.848 staj başvuru alındı, 1.037 genç yetenek staj imkanına sahip oldu ve 254 genç yeteneğin kadroya geçişi gerçekleştirildi. Mevcut çalışanlarımızın %30’unu stajdan kadroya geçenler oluşturmaktadır.

Kişiye Özel Gelişim Planları

“Gelişim Planlama ve Takibi” eğitimi yöneticilere özel içeriğiyle, bağlı çalışanlara uygulanmak üzere kariyer planlama sürecine katkı sağlayacak bir içerik sunmaktadır. Aynı eğitimin yönetici olmayan çalışma arkadaşlarımızın da hem gelişim takibi konusunda yöneticilerinden talep edebilecekleri sınırları öğrenmeleri hem de çalışma arkadaşlarına destek olabilmeleri için fayda sağlayacak bir içerik sunmaktadır.

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Mesleki yeterlilik veya uzmanlık konularında başarılı olunan sertifika sınavlarının ücretleri şirket tarafından karşılanmaktadır.

Konferans ve Seminere Katılım

Yetenek Geliştirme ekibi olarak; C level yöneticilerimizin, tüm şirketteki uzman pozisyonların ve iş özelinde katılım sağlanabilecek ulusal ve uluslararası konferans ve seminer araştırmaları yapılmaktadır. Bu araştırma ilgili yöneticilerle paylaşılarak katılım talebi toplanmaktadır. Konferans ve seminerlere katılım konusunda genel müdürlük bazına ayrı bir bütçe çalışılarak en etkin şekilde kullanımı sağlanmaktadır.

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları

Geniş iç eğitim kataloğumuz, yıl boyu talebe açık ve gelen taleplere göre online-sınıf içi-uygulama ya da teorik ağırlıklı olacak şekilde planlanmakta ve gerçekleştirilmektedir. Eğitim başlıkları ihtiyaca yönelik olarak yıl içinde güncellenmektedir. 2024 yılında gerçekleşen online ve yüz yüze, iç&dış kaynaklı toplam 219 Eğitim oturumumuza, 6.845 çalışma arkadaşımız katıldı.

Araştırma ve Geliştirme Destekleri

Arge ekibimizin gerçekleştirdiği “Arge Oyunları”ile çalışma arkadaşlarımız ödüllendirilmektedir. Ürünleşme ve Kurum içi Girişimcilik ekibimizin önderliğinde çalışanların bir ürün fikri varsa bu ürün üzerinde çalışabilir ve mentorluk desteği alarak ürün fikrini hayata geçirebilir.

Uzaktan Eğitim Olanakları

Katalog eğitimlerimizin canlı sınıf online seçenekleri de sunulmaktadır. Bu uygulamaların yanı sıra şirketimize ait online eğitim platformu ile erişilebilecek eğitimlerimize ek olarak, çalışma arkadaşlarımız Bireysel Eğitim&Gelişim bütçeleriyle kendi uygun buldukları eğitim platformuna üyelik oluşturabilmektedir.

Eğitim ve Kurs Desteği

Bireysel Eğitim & Gelişim Bütçesi, Doktora programı desteği ve niş konularda gelen talepler için şirket destekli kurslar (ihtiyaç olarak belirtilen İngilizce gelişimi konusunda, şirket tarafından dış kaynaklı konuşma kulüpleri başarı ve devam şartına bağlı olarak) sağlanmaktadır.

Ofis Olanakları

Ulaşım Faydaları

Servis kullanmayan çalışanlarımız için yol desteği sağlanmaktadır.

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Çalışanlarımızın Sarıyer Belediyesi ile anlaşıp çalışanlara ücret yansıtmadan kullanabilecekleri bir otopark alanımız bulunuyor. Ayrıca şirket otoparkında müsaitlik olduğunda çalışan araçlarını ücretsiz park edebiliyor.

Otopark

Çalışanlarımıza ofise en yakın Sarıyer Belediyesi ile anlaşılarak ücret yansıtmadan kullanabilecekleri bir otopark alanımız bulunuyor.

Çalışan İndirimleri

Grubumuzun markalarında indirim hakkı bulunmaktadır.

Çocuk Bakım Tesisleri

Grubumuzun anlaşmalı olduğu kurumlarda indirim hakkı bulunmaktadır.

Öğrenme ve Gelişim Alanları

Ofis içerisinde online eğitimlere katılabilmek için ses yalıtımlı 1-2 kişilik kübiklerimiz bulunmaktadır. Ayrıca farklı eğitimlerin gerçekleştirilmesine olanak sağlayacak bir salonumuz bulunmaktadır; tribün düzeni, U düzende kolçaklı koltuk/masa düzeni, armutlarla rahat oturum düzenleri sağlamaktadır. Salonumuzun duvarları yazılıp silinebilen bir kaplamaya sahiptir. Ayrıca binamızda rezervasyon sistemiyle kullanabildiğimiz çeşitli salonlar bulunmaktadır.

Oyun Odası

Şirketimizde oyun odası bulunuyor. Bilardo masası ve langırt masası, dart, Playstation ile oyun odasında çalışanlar hem kendi ekip arkadaşları ile hem de faklı çalışanlarla sosyalleşme imkanına sahiptir.

Ücretsiz Yemekler veya Hazır Öğle Yemekleri

Düzenli olarak yemekhane hizmetimiz bulunmaktadır.

Açık Ofis Planı

Üst yönetim hariç tüm yöneticiler açık ofis düzeninde ekiplerle birlikte çalışmaktadır. Sadece üst düzey yöneticilerin odası vardır.

Yemekhane

Şirketimizde yemekhane hizmeti bulunmaktadır. Ofisten çalışanlar bu hizmetten yararlanabilmektedir. Yemekhanede farklı ülke mutfaklarından lezzetler, sağlıklı alternatifler ve vejetaryen tercihli menüler bulunmaktadır.

Merkezi Konum

Ana ofisimiz Maslak’ta yer almaktadır. Konumu itibari ile Maslak 42, metro, Parkorman,hastahane ve İstinye Park avm yürüme mesafesindedir. Aynı zamanda uydu ofislerimiz bulunmaktadır. Ankara, Kadıköy, Kozyatağı ve Bakırköy’deki bu ofislerimiz de merkezi bir konuma sahiptir.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları

Şirketimizde hibrit ve remote çalışma modeli uygulanmaktadır. Çalışanlar haftada 2 gün ofis 3 gün ev şeklinde çalışmaktadır.

Kahve Barları

Mutfağımızda profesyonel barista makinesi, otomatik çok fonksiyonelli latte makinesi ve manuel filtre kahve makineleriminiz bulunuyor.

Yerinde Kantin

Şirketimizde Grup şirketlerimizden D.ream tarafından işletilen bir cafe bulunmaktadır. Gruptaki restoranlardan farklı lezzetler indirimli fiyatları ile çalışanlarımıza sunulmaktadır. Ayrıca Cafe’de kullanabilecekleri belirli bir miktar şirket kartlarına yüklenmektedir.

Esnek Çalışma Programı

Şirketimizde esnek çalışma modeli uygulanmaktadır. Çalışanlarımız 08:00-17:00/ 07:00-16:00/ 09:00-18:00 saatlerinde çalışabilmektedir.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği

Çalışanlara ergonomik çalışma için ofiste masa üstü ekran, laptop yükseltici ve mouse ped desteği sağlanmaktadır.

Yemek Kartı

Çalışanlarımıza yemek kartı desteği ve şirket kafesinde kullanabilecekleri bakiye yüklü kart desteği sağlanmaktadır.

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar

Dinlenip açık alanda hava alabileceğimiz açık teraslarımız bulunuyor.

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Şirket mutfağından ücretsiz çay, bitki çayları, kahve, (türk kahvesi), soda ve süt temin edilebilmektedir. Ayrıca her ay Küçük Sürprizler etkinliğimizle ofisimize tadımlık lezzetleri getiriyoruz.

Çeşitlilik

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Doğuş Teknoloji, her türlü ayrımcılığa karşıdır. Din, dil, ırk, renk, cinsiyet, yaş, etnik köken, engellilik, vatandaşlık hali ya da diğer sosyal statülerden dolayı gerçekleşen ayrımcılık türlerine sıfır tolerans politikası uygular.

İş Ortaklıkları

2024 Mart ayından bugüne Sürdürülebilirlik Akademisi’ne üyeyiz.

Çeşitlilik Elçileri

Sürdürülebilirlik inisiyatifi üyesi arkadaşlarımız, sürdürülebilir kalkınma hedefleri kapsamında eğitim-seminer ve konferanslara katılım sağlamakta ve edinilen yeni bilgileri şirket içinde yaygınlaştırma çalışmaları yürütmektedir.

Çeşitliliğe Özel Burs ve Staj Programları

Geleceğe Giriş Staj Programı çeşitlilik, kapsayıcılık ve gençlerin hayatına dokunma vizyonunun, kültüre ve işe uygun seçimlerle desteklendiğinde çok başarılı sonuçlar vereceğine iyi bir örnek oluşturmaktadır. Geleceğe Giriş Akademisi ile Doğuş Teknoloji iç eğitmenlerinin tasarladığı ve yıl boyunca gönüllü olarak verdikleri eğitimlerden Geleceğe Giriş’e başvurmuş ve staja alınmamış olan adaylar faydalanabilirler.

Dil ve Kültür Programları

Çalışanların dil becerilerini geliştirmeleri için seviyelerine özel gruplarda 3 aylık Konuşma Kulübü uygulamamıza ek, gelişim hedefi koymuş çalışma arkadaşlarımızın gelişimlerini ölçümlemelerine destek olabilmek için talebe istinaden yılda 2 İngilizce Seviye Tespit sınavı uygulaması yapılmaktadır.

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği’ne önem veren Doğuş Teknoloji, bu alandaki çalışmalarını sürdürülebilirlik inisiyatifi içinde ana odak alanlarından biri olarak sürdürmektedir. Cinsiyet eşitliği politikasında belirtildiği üzere; üst yönetim ve diğer yönetim seviyesindeki kadın – erkek çalışan dengesi gözetilir ve en üst seviyede tedbirler alınır.

Erişilebilirlik İnisiyatifleri

Çalışan katlarımızda Engelli tuvaletlerimiz bulunuyor.

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Komiteleri

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği’ne önem veren Doğuş Teknoloji, bu alandaki çalışmalarını sürdürülebilirlik inisiyatifi içinde ana odak alanlarından biri olarak sürdürmektedir. Ayrıca 14 Kasım 2023 tarihinde, iki yıl geçerli olan İş’te Eşit Kadın Sertifikası’nı almaya hak kazanmıştır.

Farkındalık Eğitimleri

Sürdürülebilirlik inisiyatifimizin de katkılarıyla her sene hem kadrolu hem stajyer tüm çalışma arkadaşlarımızın davetli olduğu “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Semineri” gerçekleştirilmektedir.

Eşitsizliği Azaltma Eylem Planı

Cinsiyet eşitliği sağlamak anlamında İK ekipleri yıllık hedefler almakta ve ay bazlı olarak takip edilmektedir. Örneğin işe alınan adayların cinsiyet dağılımı.

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası

Doğuş Teknoloji İşe Alım Prosedürü ve Cinsiyet Eşitliği politikası yayındadır ve tüm çalışanlarımıza açıktır

Yaş Eşitliği Programları

İleri düzeyde deneyime sahip çalışanlar daha az deneyimli çalışanlara mentorluk yapmaktadır. Bunun için Geleceğe Giriş projemiz kapsamında çok deneyimli çalışanlar, iş hayatına yeni başlayan çalışanlara eğitimler ve birer saatlik kısa sohbetler vermektedir. Eğitimlerin dışında yapılandırılmamış doğalından işleyen mentorluk süreçleri de kurum içinde yaşatılmaktadır.

Çeşitlilik Raporlama ve İzleme

Yıl bazlı olarak raporlarımız genel müdürümüz ve genel müdür yardımcılarımız ile paylaşılmakta ve yeni yıl içerisinde hedefler belirlenmektedir.

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları

Odak gruplara tasarlanan programlar (yönetici, stajyer vb) dışındaki tüm kataloğumuz tüm çalışma arkadaşlarımıza açıktır. Farklı iş alanlarına ait eğitimlere de başvuru yapmaya olanak sağlanmaktadır.

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Referans Programı

Yetenek Avcısı ismini verdiğimiz referans programımız bulunmaktadır. Bir çalışanın önerdiği cv olması durumunda işe alınan çalışan en az 6 ay çalışma süresini doldurduğunda “Yetenek Avcısı” ödülüne hak kazanır.

Bonus Programı

Satış çalışanlarının yıllık hedeflerini aşması durumunda ekstra bonus verilmektedir.

Esnek Harcama Hesabı

Çalışanlarımız evlilik, bedelli askerlik, eğitim masrafları, sağlık nedenleri ile avans talebinde bulunabilmektedir.

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Ergonomik Çalışma Alanı

Ofis masalarında masa üstü ekran, bilgisayar yükseltici ve mouse ped desteği sağlanmıştır. Uzun saatler boyunca bilgisayar başında çalışan yazılımcılarımız için ofisimizde ayakta çalışabilecekleri masalar bulunmaktadır.

Kilo Kaybı Programları

Şirket diyetisyenimiz bulunmaktadır. Çalışanlarımız ücretsiz olarak randevulu hizmet ile destek alabilmektedir.

Mental Sağlık Faydaları

Grup genelinde çalışan destek programı hizmeti bulunmaktadır. Tüm çalışanlar psikolojik, hukuk gibi alanlarda danışmanlık alabilmektedir. Çalışanlara yapılan Allianz özel sağlık sigortası poliçemizde psikolojik danışmanlık hizmeti bulunmaktadır.

Sağlık Taramaları

İş yeri hekimi tarafından periyodik muayeneler yapılmaktadır. Tüm sağlık sigortası poliçelerinde check-up paneli bulunmaktadır.

Wellness Programları

Esnek yan haklar kapsamında sağlıklı yaşam kategorimiz bulunmaktadır. Çalışan talep etmesi halinde paketi dahilinde spor imkanlarından faydalanabilmektedir.

Spor Salonu Üyelik İndirimleri

Çalışanlarımıza Doğuş Grubu şirketlerinden D-GYM ‘de özel indirim sunulmaktadır.

Çalışan Yardım Programı

Grup genelinde çalışanlarımızın ve ailelerinin faydalanabileceği bir çalışan destek programı bulunmaktadır.Psikolojik danışmanlık, mevzuat danışmanlığı, mali bilgi, tıbbi bilgi, ofis ergonomisi, yenidoğan bakım hizmetleri, sağlıklı beslenme danışmanlığı ve veteriner danışmanlığı gibi alanlarda destek alabilecekleri çağrı merkezi hizmeti bulunmaktadır.

Beslenme Danışmanlığı

Şirketimizde ücretsiz diyetisyen hizmetimiz bulunmaktadır. Çalışanlar diyetisyenimizden danışmanlık alarak sağlıklı beslenme programları hakkında bilgi alıp uygulayabilmektedir.

Hayat Sigortası

Kazaen vefat durumunda 75.000 USD. Çalışanın ecelen vefatı durumunda 50.000 USD

Sağlık ve İyi Olma Programları

Sağlık ve İyi Olma Programları kapsamında aşağıdaki etkinlikler gerçekleştirilmiştir; Ofiste & Evde Ergonomi ve Egzersizler Webinarı, Ofiste, yüz yüze, çalışılan masaların başında fizyoterapist eşliğinde egzersiz uygulamaları, Strese Bir Nefes Molası Webinarı ile nefes egzersizleri.

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

Ebeveyn için Spor ve Aktivite Desteği

Esnek yan haklar kapsamında spor desteği kategorimiz bulunmaktadır. Çalışan talep etmesi halinde paketi dahilinde imkanlarından faydalanabilmektedir.

Uzatılmış Anne/Baba İzni

Erkek çalışanların çocuğu olması durumunda 15 gün ücretli yıllık izin uygulaması bulunmaktadır.

Ücretli Ebeveyn İzni

Çalışanların talebi doğrultusunda çocuğun 72. Ayına gelene kadar kısmi zamanlı olarak çalışabilir.Erkek çalışanların çocuğu olması durumunda 15 gün ücretli yıllık izin uygulaması bulunmaktadır.

Psikolojik Danışmanlık

Çalışan destek hattı bulunmaktadır. Çalışanlar ihtiyaçları olması halinde psikolojik destek hattından yardım alabilir ayrıca şirket tarafından yapılan özel sağlık sigortası kapsamında 1 seans ücretsiz psikolojik destek hakkı bulunmaktadır.

Emzirme Odaları

Ofisimizde emzirme odası bulunmaktadır. Buzdolabı, süt sağma makinası ve lavabo mevcuttur.

Aile Sağlık İzni

Çalışanlarımız ihtiyaç halinde ücretsiz izin kullanabilirler.

Bebek Bakım Paketi

Çalışanlarımızın bebeği olması durumda hediye çeki sağlanmaktadır.

Çocuk Bakımı İndirimleri

Grubumuzun anlaşmalı olduğu kurumlarda indirim hakkı bulunmaktadır.

Tatil ve İzin

Vefat İzni

Vefat izni olarak 5 gün izin hakkı bulunmaktadır.

Hastalık İzni

Çalışanların rapor almaları halinde ücretlerinde herhangi bir kesinti yapılmamaktadır.

Doğum Günü İzni

Doğum gününden 15 gün önce veya sonrasında kullanabileceği 1 günlük ücretli izin hakkı bulunmaktadır.

Evlilik İzni

Çalışanın evlenmesi durumunda 5 gün ücretli izin hakkı bulunmaktadır.

Yıllık İzin

İş kanununa göre uygulanmaktadır.

Babalık İzni

Babalık İzni olarak 15 gün ücretli izin hakkı bulunmaktadır.

Mazeret İzni

Çalışanların acil ihtiyaçları halinde kullanabilmeleri için yılda 8 gün mazeret izin hakkı bulunmaktadır.

Yenilenme İzni

Çalışanların 15 – 20 – 25. Yıllarında 7 gün ücretli izin sağlanmaktadır.

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Çalışan Görüşleri

Kardel Ruveyda Çetin

“Doğuş Teknoloji, çalışan odaklı kültürü ve yenilikçi projeleriyle hem kişisel hem de profesyonel gelişimi teşvik eden bir şirket. Sektör Kampüste gibi projelerle iş dünyası ve akademiyi buluştururken, yapay zeka ve büyük veri gibi geleceğin teknolojilerine odaklanarak çalışanlarına geniş bir deneyim yelpazesi sunuyor. Fikirlerinize değer verilen, katkılarınızın önemsendiği bu dinamik ortamda, potansiyelinizi en üst seviyeye taşıyacak fırsatlar bulmak hem motive edici hem de ilham verici. Böyle bir organizasyonun parçası olmaktan gurur duyuyorum. İyi ki Doğuş Teknoloji ailesindeyim!”

Kardel Ruveyda Çetin

Software Development Lead

Sabri Demir

“Doğuş Teknoloji, çalışanlarına sadece bir iş ortamı değil, aynı zamanda bir gelişim platformu sunuyor. Öncelikle sağlanan esnek çalışma koşulları, iş-özel yaşam dengesini kurmamıza büyük katkı sağlıyor. Bunun yanı sıra, her bireyin fikirlerine değer verilen açık iletişim kültürü, kendimi daha özgüvenli hissetmeme olanak tanıyor. Ayrıca, düzenli eğitimler ve kişisel gelişim fırsatları, kariyerimde ilerlememi destekleyen en önemli unsurlardan biri. Bu değerler, hem profesyonel olarak büyümeme hem de şirketime bağlılığımı artırmama olanak tanıyor.”

Sabri Demir

Partnership Management & Automation Group Manager

Şenda Yıldırım

“Yeni mezun bir genç yetenek olarak başladığım Doğuş Teknoloji'de 5. yılımdan herkese merhabalar. Burada büyüdüğümü hissettiğim için burayı evim gibi görüyorum. Doğuş Teknoloji’nin genç yetenek programı sayesinde, benim gibi birçok genç yetenek kariyerlerine güçlü bir başlangıç yapma fırsatı buluyor. Bir Data Scientist olarak, sürekli öğrenmeye açık ve yenilikçi bir ekibin parçası olmak bana büyük bir motivasyon sağlıyor. Ayrıca, çalışma ortamının esnekliği ve çeşitliliği sayesinde iş ve özel hayatımı dengede tutabilmek mümkün. Doğuş Teknoloji, bana profesyonel anlamda büyük bir gelişim, farklı sektörleri keşfetme fırsatı ve en önemlisi de iyi dostluklar kazandırdı. İyi ki Doğuş Teknoloji’liyim!”

Şenda Yıldırım

Data Scientist

Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

KAI.png

Gelişim Odaklı Staj Programı

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

Happy Work Place To Work Türkiye HPW Certified 2025 Excellent Employee Expreince

Teşekkürler, talebiniz alınmıştır.

bottom of page