top of page
Happy Place To Work Logo
Multinet Up
Multinet Up

Sektör:

Ödeme Sistemleri

Çalışan Sayısı:

363

Kuruluş:

1999

HAKKINDA

1999 yılında kurulan Multinet Up, geliştirdiği yenilikçi teknolojiler ve ödeme çözümleri ile kurumlara, kart kullanıcılarına, üye iş yerlerine ve tedarikçilerine değer katan hizmetler sunmaktadır.  Multinet Up, sektöre kazandırdığı alternatif ödeme yöntemleri ve entegre çözümlerle farklı sektörleri birleştiren büyük bir ekosistemi yönetmektedir. 2010 yılında Up Group bünyesine katılan şirket, Fransız – Türk ortaklığı olarak; 552 çalışanı, 1,5 milyondan fazla kart kullanıcısı, 74 binden fazla anlaşmalı noktası ve 40 binden fazla kurumsal müşterisi ile Türkiye’nin 81 ilinde faaliyet göstermektedir. Kurumların çalışana bağlı giderlerinin yönetimini avantajlı bir şekilde yönetmesini sağlayan Multinet Up, şirketlerin çalışan yan hakları, teşvik ve ödüllendirme sistemleri gibi ihtiyaçlarına ve şirket çalışanlarının, filo çözümleri, akaryakıt ve konaklama masraflarının yönetimine yönelik yeni nesil çözümler sunar. Ayrıca, toplu satın alma ve tedarik zinciri çözümü ile işletmelerin operasyonel giderlerinin maliyet avantajıyla yönetilmesini sağlar. Teknoloji şirketi inventiv ile kurumlara dijital cüzdan, mobil pos, sadakat programı geliştirir ve siber güvenlik hizmeti verir.

Ali Emre Sever - CEO

İnsan kaynakları uygulamalarımızın başarı, gurur ve güven gibi boyutlarıyla detaylı olarak analiz edildiği bu süreçte Multinet Up’lı arkadaşlarımızın cinsiyet, yaş ve şirkette çalışma süreci gibi farklılıklarını da gözeterek memnuniyet ölçümü yapıldı. Bu detaylı ve iyi tasarlanmış ölçüm kriterlerinin, Multinet Up’ta senelerdir titizlikle yürüttüğümüz çalışmaları analitik olarak değerlendirebilecek nitelikte olması, elde ettiğimiz skorun anlamını bizim için çok daha değerli kıldı. Çalışanların değerlendirmesine ilaveten bağımsız bir bilim kurulunun değerlendirmesinin baz alındığı HPW araştırmasında yüksek skor almış olmaktan gurur duyduk. Önümüzdeki süreçte de en önemli paydaşımız olan Multinet Up çalışanlarının deneyimine yatırım yapmaya devam edeceğiz.
Ali Emre Sever - CEO

Neden Multinet Up?

Multinet Up'ta çalışmak, yenilikçilik ve girişimciliği teşvik eden, sektördeki ilklere imza atan bir ekosistemde yer almanızı sağlar. Çalışanlara yaratıcılıklarını serbest bırakmaları için geniş bir özerklik sunan bu çevik ve esnek yapı, müşteri merkezli ve veri odaklı karar alma süreçleri ile birleşerek, sadece kendi kariyer hedeflerinize değil, aynı zamanda teknoloji ve hizmet sektörlerinde gerçek bir etki yaratmanıza olanak tanır. Multinet Up'ta çalışmak, kariyerinizde ilerlerken yenilikçi projelerde önemli roller üstlenme fırsatı sunar.

KÜLTÜR

Şeffaf Yönetim

İş Özel Yaşam Dengesi

İşbirliği ve Dayanışma

ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Şirket Gezileri

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Programları

Günlük Toplantılar

Kültür

+26

OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Projeye Özgü Roller

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Öğrenme & Gelişim Programları

Profesyonel Gelişim İmkanları

+17

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği

Oyun Odası

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Ofis Olanakları

+13

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri

Çeşitlilik Elçileri

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Çeşitlilik

+13

Referans Programı

Esnek Harcama Hesabı

Bonus Programı

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

+4

Sağlık ve İyi Olma Programları

Masaj Terapisi

Beslenme Danışmanlığı

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

+4

İşe Dönüş Programları

Ücretli Ebeveyn İzni

Aile Sağlık İzni

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

+2

Gönüllü Hizmet İzni

Vefat İzni

Sınırsız Tatil Politikası

+2

Tatil ve İzin

ÇALIŞAN DENEYİMİ

Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

91%

Yaptığım iş ve elde ettiğim sonuçlar benim için özel bir anlam taşımaktadır.

85%

Başkalarına çalıştığım iş yerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

84%

Yaptığım işin sonuçlarını ve sağladığım katkıyı görebiliyorum.

83%

Q.

Add a Title

Add a Title

Add a Title

Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.

A.

"MÜKEMMEL" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Nasıl Kutladılar

Kültür

Şirket Gezileri

Cumhuriyet Bayramı’nda tüm şirketi davet ederek Anıtkabir ziyareti gerçekleştirdik. Hayvanları Koruma günü için tüm bölgelerimizde (Ankara, Antalya, Bursa, Adana, İzmir) de eş zamanlı olarak barınak ziyareti gerçekleştirdik. Mama bağışında bulunduk.

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Programları

Multinet Up olarak farklılarımızdan beslendiğimiz ve güç aldığımız bir kültür yarattık. Bunun bir getirisi olarak da farklı konu başlıklarında şirket içerisinde komiteler oluşturduk. Bu komiteler; Farklı cinsiyet, yaş ve departmanlardan kişilerin tüm etkinlik süreçlerinde bir arada çalışmakta olduğu İç İletişim Komitesi, farklı cinsiyet, yaş ve departmanlardan kişilerin iş sürekliliği süreçleri için bir arada çalıştığı İş Sürekliliği Komitesi, farklı cinsiyet, yaş ve departmanlardan kişilerin çeşitlilik ve kapsayıcılık konuları için bir arada çalıştığı Sürdürülebilirlik Komitesi, farklı cinsiyet, yaş ve departmanlardan kişilerin KVK süreci ve bilgilendirmesi için bir arada çalıştığı KVK Komitesi, Risk Komitesi, Satın Alma Komitesi olarak adlandırdığımız birçok konuya hitap eden komitelerimiz bulunmakta.

Günlük Toplantılar

Şirket genelinde agile bakış açışını kullandığımız için Daily ve kick off toplantılarımızı sıklıkla gerçekleştiriyoruz. Projenin ilerleyişine ve gerekliliğine göre daily ve weekly olarak toplantılarımızı güncelliyoruz.

Etik Davranış

Etik davranışlar için Etik Komitesi adını verdiğimiz bir komitemiz bulunuyor. Tüm şirketimize düzenli olarak bilgilendirme amaçlı e-posta gönderimi yapılıyor. Multinet Up Kurumsal İlkeleri, Multinet Up Kurumsal Etik İlkeler Yönetmeliği, Multinet Up Etik Bildirim Politikası, Multinet Up Disiplin Talimat’ları etik kurallarımızı çerçevelemektedir. Tedarikçilerimizin de etik ilke ve çalışma prensiplerimizi sahiplenmesi adına “Tedarikçi Davranış Kuralları” dokümanımız bulunmaktadır. Çalışanlarımıza işten ayrıldıklarında yaptığımız çıkış mülakatlarında çalıştıkları süre boyunca etik dışı bir davranış ile karşılaşıp karşılaşmadıklarını soruyoruz.

Çalışan Tanıma Programları

Bireysel performansa aylık düzenli prim verilmektedir.
Şirketimizde ayrıca kişiye özel ödüllendirmeler de yapılmaktadır. Bu ödüller çeşitli başlıklar altında toplanabilir; terfi hediyesi, başarılı bir proje, dönemsel bir proje, inisiyatif alınıp hayata geçirilen şirkete değer katan her türlü fikir ve projeler gibi. Bunları ödüllendirirken bazen nakit bazen ayni yardımlar bazen de kişiye özel ödüllendirmeler yapabiliyoruz; MSA'dan eğitim, özel bir kalem, Genel Müdür ile yemek, çalışanlardan en çok teşekkürü alanlara prim, başarılı veya dönemsel projelere MultiGift gibi.
Ayrıca ofislerimize teşekkür panoları asarak teşekkür kültürü pekiştiriyoruz.

Performansa Dayalı Ödüllendirme

Şirketimizdeki belli fonksiyonlara özel düzenli aylık bireysel primler verilmektedir.
Duruma bağlı ayni yardım ödüllendirilmesi bazen de kişiye özel ödüllendirmeler de yapılmaktadır. Örneğin özel dönemlerde ekstra efor harcayan üstün bir başarı gösteren çalışanların ödüllendirilmesi gibi.

Öneri Sistemi

Kurum içi girişimciliği desteklemek ve çalışma arkadaşlarımızın sahip olduğu yeni ürün ve iş modeli fikirlerini dinleyerek uygun olanlarının hayata geçirilmesini sağlamak için yaptığımız “Bir Fikrim Var” projesini hayata geçirdik.

Takım Oluşturma Etkinlikleri

2023 yılında Dragon Kürek Festivali ve Business Cup Futbol Turnuvası’na katılarak takım ruhunu pekiştirdik. Maçlara ve festivale tüm şirketi davet ettik.
İstanbul Maratonu’na katılarak hep beraber iyilik peşinde koştuk. Bağışlarımızı dayanışma içerisinde topladık.

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim

Her çalışan haftada bir ya da iki haftada bir yöneticisi ile bire bir check-in dediğimiz görüşmeler gerçekleştiriyor. Anlık olarak yapıcı geri bildirimler alıp verebiliyor.

Kültürlerarası Farkındalık

Fransız şirketi olmamız sebebiyle ayda 1 kere 23 ülkenin İK yöneticilerinin katılım sağladığı HR Talks seminerleri düzenleniyor. Bu seminerlerde ülkelerin gerçekleştirdiği en iyi uygulamaların üzerinden geçiliyor. Bu uygulamalar; performans yönetimi, yetenek geliştirme, şirket içerisindeki çeşitliliği artırma, çalışanların eğitim ve gelişim süreçlerini kapsayıcı başlıklardan oluşuyor.

Ters Mentorluk

Genç çalışma arkadaşlarımızın yekinliklerini kullanarak şirket içerisinde eğitim vermelerine olanak tanıyoruz. Tüm şirketimize verilen Excel Eğitimini genç bir çalışanımız vermekte. Ayrıca her yıl aramıza katılan genç yetenekler ile üst yönetimi bir araya getirdiğimiz buluşmalarda gençler yöneticilere fikirlerini, düşüncelerini söyleyebiliyor, öneri sunabiliyor.

Çalışan Kaynak Grupları

Kullandığımız Viva Engage platformunda çalışan segmentasyonuna uygun olarak ayrılmış kadınlar kulübü, pati dostları, gezginler gibi farklı ilgi alanlarına dair 17 adet grubumuz bulunmaktadır. Kişiler bu gruplardan birbirleri ile paylaşımlar yapabilmektedir.

İç Kariyer Fırsatları

Belirli pozisyonlarda şirket içerisinde iç ilan paylaşarak mevcut çalışanlarımıza öncelik vermeyi amaçlıyoruz. Özellikle yönetsel rollerde önceliği kendi çalışanlarımıza veriyor, olası her fırsatta açık olan pozisyonlarımızı içeriden hem dikey hem yatay görev değişiklikleri gerçekleştiriyoruz.

Rekabet Yerine İşbirliği

Çalışanlarımızın ilk işe başlangıçlarından itibaren kaynaşabilmelerini kolaylaştırabilmek adına oyun süreçlerimize oryantasyonlarımızdan başlıyoruz. Yeni işe başlayan arkadaşlarımızın bu oyunlarla öncelikle birbirlerini tanıyabilmelerini sağlıyoruz. Takım içi oyunlar dışında yaptığımız sanal veya yüz yüze aktivitelerde de oyunlar oluşturup gruplar kurarak şirket içi farklı birimlerin birbirleriyle kaynaşmasını sağlamış oluyoruz.

Şeffaf Yönetim

Şirketimizde her türlü önemli ve herkesi ilgilendiren gelişmeler öncelikle çalışanlarla açık ve şeffaf bir şekilde paylaşılmaktadır. Bu iletişimler genellikle İnsan ve Kültür ekibi tarafında şirketle paylaşılmakla beraber zaman zaman CEO tarafından da e-posta veya herkesin katıldığı online veya fiziksel toplantılarla paylaşılmaktadır. Örneğin yönetilecek büyük sosyal sorumluluk projeleri, şirketimizin yeni alanlardaki girişimleri gibi. Her hafta düzenli gerçekleşen İcra Kurulu toplantıları sonrası yeni bir gelişme olması durumunda yöneticiler ekiplerini bu konular hakkında bilgilendiriyor.

Sosyal Etkinlikler

Her çeyrekte farklı konseptlerde happy hours düzenliyoruz. Kıdem ödüllerini bir tören halinde gerçekleştiriyoruz. Yalnızca 5, 10, 15, 20 yıl gibi kıdemini alan çalışanlarımız için özelleştirdiğimiz bir süreç. 2 haftada 1 olarak düzenlediğimiz Ben Bilirim olarak adlandırdığımız bilgi yarışmamız bulunuyor. Çalışanlarımız topladıkları puanlarla hediye kataloglarımızdan hediyeler seçebiliyorlar.

Açık Kapı Politikası

Şirketimizde bunu kelime anlamıyla da hayata geçirerek açık ofis mantığını benimseyip CEO hariç tüm yönetici odalarını iptal ettik. Böylelikle fiziki olarak da uyguladığımız bu kural sayesinde çalışan üst yönetim arasındaki ilişkiyi güçlendirip üst yönetimi çalışan gözünde daha ulaşılabilir bir konuma getirmeyi başardık. Filtresiz Kahve sohbetleri adını verdiğimiz görüşmelerimiz bulunuyor. CEO’muz ile organize edilen bu görüşmeler departman bazlı olarak iletiliyor. Online ve yüz yüze olarak organize ediliyor. Haftada bir veya iki haftada bir her yöneticinin çalışanlarıyla ayrı ayrı bir araya geldiği check-in görüşmelerini gerçekleşmektedir. Bu check-in görüşmelerinde çalışanlar tüm sorularını, endişelerini, fikirlerini ve geri bildirimlerini doğrudan yöneticileri ile paylaşabiliyor.

Yenilikçilik Zamanı

Kurum içi girişimciliği desteklemek ve çalışma arkadaşlarımızın sahip olduğu yeni ürün ve iş modeli fikirlerini dinleyerek uygun olanlarının hayata geçirilmesini sağlamak için yaptığımız “Bir Fikrim Var” projesini hayata geçirdik. Bu proje kapsamında kişiler düzenli olarak bir araya gelerek fikirlerini paylaşıp derinleştiriyor.

360 derece performans değerlendirme

Mentorluk

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

Çıkış Mülakatı

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Şirket İçi İntranet

Kurum İçi Çalışan Anketleri

Özgün Olma Özgürlüğü

Hata Yapma Hakkı

Rahat Kıyafet Politikası

Düzenli Geri Bildirim

Profesyonel Gelişim İmkanları

Projeye Özgü Roller

İç İletişim Komitesi, İş Sürekliliği Komitesi, Sürdürülebilirlik Komitesi, KVK Komitesi, Risk Komitesi, Satın Alma Komitesi olarak adlandırdığımız birçok konuya hitap eden komitelerimiz bulunmakta. Müşteri Deneyimi, Satış, Kurumsal İletişim, Hukuk, İK gibi farklı departmanlarımızın bir arada çalıştığı, farklı rollerde çalışarak geniş bir deneyim yelpazesi kazanmalarını sağlayan komiteler.

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Mesleki yeterlilik veya uzmanlık kazanmak adına alınan sertifikaları karşılıyoruz. Teknoloji şirketimizde yan hak paketi içerisinde mesleki olarak almak istedikleri sertifikasyon ve lisans desteğini karşılıyoruz.
Ek olarak Udemy gibi çeşitli eğitim platformlarından şirket hesabımız bulunmakta. Bu platformlardan çalışanlar istedikleri eğitimlere sınırsız olarak katılım sağlayıp sertifika alabiliyorlar.

Öğrenme & Gelişim Programları

Dışarıdan eğitmen ağırladığımız çeşitli eğitimler düzenliyoruz; Finansal Okuryazarlık, Problem Çözme ve Analitik Düşünme Eğitimi, Stratejik Satış Becerileri Eğitimi, İz Bırakan İletişim Eğitimi, Bilgi Güvenliği ve Farkındalık Eğitimi, Önceliklendirme ve Zaman Yönetimi Eğitimi, Temel ve İleri Seviye Excel Eğitimi, Proje Yönetimi Eğitimi, Süreç Yönetimi Eğitimi, Verimlilik Eğitimi, İngilizce Eğitimi, Koçvari Liderlik Eğitimi gibi.

Gelişim Saatleri

Çalışanlar master, dil kursu gibi kendilerini geliştirme amaçlı aldıkları aksiyonları esnek çalışma saatlerimiz sayesinde gerçekleştirebiliyorlar. Yöneticileri ile konuyu görüşerek çalışma saatlerini buna göre ayarlayabiliyorlar.

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları

Her yıl mesleki bazı önemli toplantı ve seminerlere katılım sağlanmaktadır. Örneğin uluslararası İnsan Kaynakları Zirvesi, Uluslararası Pazarlama Zirvesi, AI toplantısı, Teknoloji Toplantısı gibi.
Ek olarak hibrit çalışma düzenimiz sayesinde çalışanlarımız yurtdışında yaşayarak oradan çalışabilmektedir.

Yetenek Geliştirme Programları

Her üç ayda bir uyguladığımız performans değerlendirme anketleri sonucunda çalışanlarımızın gelişim alanlarını analiz edip GMY seviyesindeki yöneticilerimizle bu analizleri paylaşıp buna yönelik gelişim programları ve eğitimler tasarlıyoruz. Bu eğitim ve gelişim programlarına örnek olarak; Çatışma sürecini yönetebilmeleri için İz Bırakan İletişim Eğitimi, Stratejik Satış Becerileri Eğitimi, farkındalığı artırabilmek ve pozitif bakış açışını pekiştirebilmek adına nefes terapileri, Bütçe ve Finansal Okuryazarlık Eğitimi, Kurumsal Risk Yönetimi Eğitimleri ve ek olarak Koçluk ve Mentorluk çalışmaları tasarlandı.

Konferans ve Seminere Katılım

İK Zirvesi, Teknoloji Zirvesi, Pazarlama Zirvesi, Müşteri Deneyimi Zirvesi, Ekonomi Zirvesi, Sürdürülebilirlik Zirvesi gibi önemli sektörel etkinliklere, konferanslara veya seminerler için bütçe ayırıyor ve katılımlarını destekliyoruz.

Mentorluk Programları

S4 (Specialist 4) ve üzeri kademedeki çalışanlarımızın hem mesleki hem de kişisel gelişimlerini destekleyebilmek adına başlattığımız mentorluk programında Direktör ve üzeri kademedeki yöneticilerimizden seçtikleri konular üzerine mentorluk alabiliyorlar. Kişilerin hem yöneticilerine hem kendilerine hem de mentore ilettiğimiz anketlerle sürecin ve mentilerin gelişimlerini takip edebiliyoruz.

Kütüphane ve Eğitim Materyalleri

MultiWiki adını verdiğimiz şirket ansiklopedimiz bulunmakta. Şirkete dair tüm bilgiler içinde yer alıyor. Hibrit çalışma düzeninde çalıştığımız için eğitimlerimizi genellikle online olarak gerçekleştiriyoruz. Eğitimlerimizin çoğunu video kayıt ile kaydederek istenildiği zaman izlenebilecek kaynaklara dönüştürüyoruz.Ayrıca ofislerimizde fiziki kütüphaneler de bulunmaktadır. Burada çeşitli dergiler ve kitaplar yer almaktadır.

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Çalışanlarımızın iş yaşam dengesi kapsamında çalışma saatlerinde kendilerini geliştirmelerine önem veriyoruz. Bu sebeple eğitim ve gelişim fırsatlarını çalışma saatleri içerisinde organize ediyoruz.

Liderlik Eğitimi

Orta düzey çalışanlarımızın yönetimsel yetkinliklerini arttırmayı koçluk becerilerinin gelişimine destek olmayı amaçladığımız Koçvari Liderlik eğitimleri tasarladık.

Eğitim ve Kurs Desteği

Tüm yüksek lisans programları için Türkiye’deki çeşitli üniversitelerle çalışanlarımıza özel indirim anlaşmaları yapmaktayız. Çalışanların mesleki ve kişiler gelişimleri için talep ettikleri eğitimleri alıyoruz. Özellikle teknoloji departmanımızda arkadaşlarımıza diledikleri mesleki eğitimi alabilmeleri adına çeşitli bütçeler ayırıyoruz. Şirket içerisinde kalabalık bir grubun İngilizce eğitimi alabilmesini sağlayacak bir platform sunuyoruz.

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları

Multinet Up Akademi bünyesinde yer alan ‘’Eğitimcinin Eğitimi’’ eğitimini almış iç eğitmenlerimiz düzenli olarak eğitimler düzenlemekte. Birkaç örnek vermek gerekirse;Excel Eğitimi, KVK Farkındalık Eğitimi, Farmer Tazeleme Eğitimi, İhtiyaç Analizi Eğitimi, İhtiyaçları Öğrenmek ve Anlamak Eğitimi, İtiraz Teknikleri Eğitimi, MultiGift Ürün Eğitimi, MultiNet Ürün Eğitimi, MultiPetrol Ürün Eğitimi, MultiTravel Ürün Eğitimi, Mobiliz Ürün Eğitimi, Role Play Eğitimi, Salesup Eğitimi, Salesup Tazeleme Eğitimi, Salesup-E-Wallet-Kis Eğitimi, Satıs Kaynaklarını Verimli Kullanma Eğitimi, Satış Kalite Geri Bildirimi Eğitimi, Satış Teknikleri Eğitimi, Takım Lideri Eğitimi, Uzaktan Satış Eğitimi, Verimliliğin Şifresi Eğitimi, Satış Kapama Eğitimleri, MultiFlex Ürün Eğitimi, Ekran Eğitimleri.

Kişiye Özel Gelişim Planları

Her Q gerçekleştirdiğimiz performans anketleri sonucunda çalışanlarımızın gelişim planlarını analiz ediyoruz. Genel Müdür Yardımcısı seviyesindeki yöneticilerimize kendi birimlerine dair sunumlar yapıyoruz. Bir sonraki yıl için kişi ve birim bazlı bu sonuçlara göre eğitim satın alımları gerçekleştiriyoruz.

Uzaktan Eğitim Olanakları

Araştırma ve Geliştirme Destekleri

Kariyer Planlama ve Danışmanlık

Yükseköğrenim Desteği

Staj Programları

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Ofis Olanakları

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği

Doğalgaz, elektrik, internet için Ev Destek paketimiz bulunmaktadır.

Oyun Odası

Çalışanların bir araya gelip kutu oyunları ve playstation oynayabildikleri bir oyun odamız bulunmaktadır.

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Açık Ofis Planı

Yemek Kartı

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Esnek Çalışma Programı

Gündelik Kıyafet Kodu

Öğrenme ve Gelişim Alanları

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar

Merkezi Konum

Otopark

Kahve Barları veya Baristalar

Çalışan İndirimleri

Ulaşım Faydaları

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları

Çeşitlilik

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri

Kadının iş gücüne katılımı konusunu Multinet Up Kurumsal İlkelerinden biri olan “Çeşitlilik ve Dahil Etme” ilkesi uyarınca ele alıyoruz. Bunun 3 bacağı var: İşe alım, kariyer planlama ve gelişimi. Kadın çalışanların bu üç açıdan güçlendirilmesine zemin hazırlayan bir şirket politikamız var. Bu politikaları eşitlikçi bir kurum kültürü içinde hayata geçiriyoruz.

Çeşitlilik Elçileri

Çember yapıların içerisinde tahsilat, deneyim, satış, üretim ekiplerinin bulunduğu gruplarımız bulunmaktadır. Aynı zamanda şirketimizin İç İletişim Komitesi her bir birimden farklı kademelerden oluşan kalabalık bir çalışan grubundan oluşmaktadır. Bu komitede herkes kendi temsil ettiği grubun beklentilerini dile getirip bu şekilde herkesi kapsayacak aksiyonlar alınmasını sağlıyorlar.

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Multinet Up Kurumsal İlkerleri kapsamında İnsan Kaynakları süreçlerin eşitlikçi bir biçimde ilerlemesini denetler ve Her tarzda ayrımcılıkla mücadele etmeyi (özellikle engellilik, yaş, cinsiyet, etnik köken, siyaset, din, cinsel eğilim) tahahhüt eder. Çeşitliliği teşvik etmek önceliğimizdir. Multinet Up Mesleki Davranış Yönetmeliğinde ayrımcılığı önleyen politikalarımızı net bir şekilde çerçeveledik. Köken, yaş, sağlık durumu, cinsiyet ve cinsel yönelimleri, siyasi görüş ya da dini inançları ne olursa olsun kariyer gelişimi için eşit fırsatlar sunmayı taahhüt ediyoruz. Yönetmeliğe uyulmaması halinde şirket bünyesinde bulunan yerel mevzuat ve toplu sözleşmeler uyarınca disiplin cezalarına yol açabilmektedir.

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Komiteleri

Sürdürülebilirlik komitesi bulunmakta. Çeşitlilik ve kapsayıcılıkla ilgili konular gündeme getirilip aksiyonlar alınması planlanmaktadır.

Eşitsizliği Azaltma Eylem Planı

Kadın erkek çalışan oranımızda her zaman %50 dengesini korumaktayız ve buna özel hassasiyet göstermekteyiz. Her ay düzenli olarak kadın/erkek çalışan sayımızı takip etmekteyiz.

Farkındalık Eğitimleri

Yangın Eğitimi, AKUT Deprem Bilinçlendirme Eğitimi, Bilgi Güvenliği Eğitimi, Gezegenin Eşikleri ve İklim Değişimi Eğitimi gibi eğitimlerle farkındalık yaratmayı amaçlıyoruz. MultiWell çatısı altında bulunan meditasyon, multisağlık, nefes terapisi etkinlikleri ile öz farkındalık yaratıyoruz.

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları

Eğitim prosedürümüz kapsamında performans çıktılarına göre cinsiyet, yaş, ırk veya başka herhangi bir ayırım bulunmaksızın kariyer gelişimi ve eğitim planlamalarımızı gerçekleştirmekteyiz. Multinet Up Kurumsal İlkerleri kapsamında İnsan Kaynakları süreçlerin eşitlikçi bir biçimde ilerlemesini denetler. Multinet Up Mesleki Davranış Yönetmeliğinde ayrımcılığı önleyen politikalarımızı net bir şekilde çerçeveledik. Köken, yaş, sağlık durumu, cinsiyet ve cinsel yönelimleri, siyasi görüş ya da dini inançları ne olursa olsun kariyer gelişimi için eşit fırsatlar sunmayı taahhüt ediyoruz.

Çeşitlilik Raporlama ve İzleme

Her çeyrekte Up Grup ile bir raporlama platformu üzerinden kadın-erkek çalışan sayısı, engelli çalışan oranı, cinsiyete göre çalışan yaş ortalaması, terfi eden çalışan sayısı, çalışanların katıldıkları eğitimler raporlanmaktadır. Bu analizler yöneticilere ve Sürdürülebilirlik komitesine raporlanmaktadır.

Erişilebilirlik İnisiyatifleri

Engelli çalışan kadromuz genel olarak işitme engelli çalışanlardan oluştuğu için ağırlıklı olarak bu engeli aşmaya çalışan uygulamalarımız bulunuyor. Tüm şirketin katıldığı yüz yüze ve online etkinliklerimize işitme engelli çalışanlarımız için işitme engelli tercümanı davet ediyoruz. Ofislerimizde engelli tuvaletleri bulunmaktadır.

İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik

Çeşitliliğe Özel Burs ve Staj Programları

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası

Dil ve Kültür Programları

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Ödülleri

İş Ortaklıkları

Yaş Eşitliği Programları

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Referans Programı

Açık pozisyonlar için çalışanlarımızdan gelen referanslı özgeçmişler değerlendirilip olumlu sonuçlandığında iç referansla aldığımız adaylar 3. ayını doldurduktan sonra ilgili çalışana referans olan kişiye ayni yardım yapılmaktadır. 2023 yılı içerisinde referanslı özgeçmiş paylaşan 11 çalışanımıza ödüllendirme yapılmıştır.

Esnek Harcama Hesabı

Çalışanlar çeşitli ihtiyaçları sebebiyle maaş avansı veya taksitli avans kullanabilmektedir. Taksitli avans kullanımı ve tutarı kişinin kıdemine göre değişiklik göstermektedir.Ayrıca şirketimiz çalışanların özel durumlarında zaman zaman maddi destekler sağlayabiliyor.

Bonus Programı

Bazı fonksiyonlarda düzenli aylık prim sistemi bulunmaktadır. Ayrıca dönemsel başarılı projelerde zaman zaman ödüllendirilmektedir. Özellikle satış ekipleri arasında her çeyrek kazananların çeşitli ödüller kazandığı MultiSalesChallenge programı kapsamında hedeflerini aşan çalışanlar ekstra ödüller kazanmaktadır. Şirketin performansına bağlı olarak düzenli prim almayan çalışanlara yıl sonunda prim ödüllendirmesi yapılmaktadır.

Şirket Kredi Kartı

Bu tarz harcamalar için genellikle kendi çözümlerimizi kullanıyoruz. Seyahatlarde MultiTravel platformumuz üzerinden otel rezervasyonu yapabiliyoruz. Multinet Business cüzdanımız ile hem müşterilerimizle hem de ekiplerimizle yemek yiyebilmemizi sağlayan ek harcama limitlerimiz bulunmaktadır. Bazı birimlere veya pozisyonlara tahsis edilmiş şirket kredi kartı da kullanılmaktadır.

Yer Değiştirme Yardımı

Şirketin işi sebebiyle taşınması gereken çalışanlarımıza taşınma yardımı uygulamamız bulunmaktadır. Ayrıca şirketin görevlendirdiği çalışma arkadaşlarımıza 3 yıl boyunca çeşitli oranlarda kira yardımımız devam etmektedir.

Bireysel Emeklilik Katkı Payı

Ulaşım Avantajları

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Sağlık ve İyi Olma Programları

Multiwell programı, çalışanlarımızın hem fiziksel hem de mental olarak iyi hissetmelerine katkı sağlayabilecek uygulamaları hayata geçirmeyi hedefleyen bir programdır. Program kapsamında, sürekli yeni etkinlikler planlanmakta, etkinliği azalan uygulamalar yenileriyle değiştirilmektedir. Program kapsamında uygulamaya aldığımız etkinliklerden bazıları şunlardır: MultiMeditasyon,MultiDiyet, MultiSağlık, MultiAstroloji, MultiNefes, Spor Turnuvaları.

Masaj Terapisi

Yılda bir düzenlediğimiz Multinet Up Zirvesi’mizde çalışanlarımızı rahatlamasını amaçladığımız bir konsept oluşturarak masaj terapistlerini ağırladık. Bu sayede çalışanlarımız masaj yaptırarak rahatlama imkanı buldu.Düzenli olarak online gerçekleştirilen nefes koçu eşliğinde nefes egzersizleri yaparak doğru nefesi öğrenip odaklanmayı artırmak ve pozitif bakış açısını pekiştirmeyi amaçladığımız MultiNefes etkinliğimiz de bulunmaktadır.

Beslenme Danışmanlığı

Düzenli olarak online gerçekleştirilen diyetisyen eşliğinde sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşamdan bahsedilen ve diyetisyenlerle birlikte öğle arası için sağlıklı öğün hazırlanan etkinliğimiz bulunmaktadır.

Mental Sağlık Faydaları

Özel sağlık sigorta kapsamında online psikolog terapisi sağlanmaktadır.

Sağlık Taramaları

Ergonomik Çalışma Alanı

Wellness Programları

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

İşe Dönüş Programları

Hem esnek çalışma saati hem de esnek çalışma ortamı imkanı sunuyoruz. Doğum sonrası işe dönmek isteyen anneler dilerse yazlık bir bölgeden veya dilediği yerden işe devam edebiliyor. Ek olarak İşkur’un sağladığı yarı zamanlı çalışma şirketimizde uygulanmaktadır.

Ücretli Ebeveyn İzni

Aile Sağlık İzni

Ebeveyn Destek Grupları

Uzatılmış Anne/Baba İzni

Tatil ve İzin

Gönüllü Hizmet İzni

Çalışanlarımıza bu tarz gönüllü projelerde idari izin verebiliyoruz. Örneğin çalışanlarımız Hayvan Barınağı ziyareti gerçekleştirmeye gidebiliyor veya Anıtkabir ziyaretine gidebiliyorlar. Bu gibi durumlarda idari izinli sayılabiliyorlar.

Vefat İzni

1.derece yakınlarda 5 gün vefat izni uygulamamız bulunmaktadır. Cenazeye çelenk gönderimi yapılmakla beraber, yakınını kaybeden çalışanımızın yakını adına Tema’ya fidan bağışında bulunup anısını yaşatıyoruz.

Sınırsız Tatil Politikası

İzinlerde bir süre kısıtımız bulunmamaktadır. Hatta tatili ve izin kullanımını teşvik etmek maksadıyla şirket olarak 2 haftalık blok tatil uygulamamız, bayramlarda köprü tatil uygulamamız bulunmaktadır.

Hastalık İzni

Mazeret İzni

"MÜKEMMEL" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Çalışan Görüşleri

Profesyonel Gelişim

Çalışma Yüzeyi 1_2_4x.png

Harika Çalışma Alanı

Çalışma Yüzeyi 1_12_4x.png

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Çalışma Yüzeyi 1_6_4x.png

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Çalışma Yüzeyi 1_4_4x.png

Yönetimde Kadın

Çalışma Yüzeyi 1_8_4x.png

Ücret ve Yan Haklar

Çalışma Yüzeyi 1_18_4x.png

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

Çalışma Yüzeyi 1_4x.png

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışma Yüzeyi 1_10_4x.png

Çalışan Karbon Ayak İzi

Karbon.png

Gelişim Odaklı Staj Programı

Çalışma Yüzeyi 1_16_4x.png

"MÜKEMMEL" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

Happy Work Place To Work Türkiye HPW Certified 2025 Excellent Employee Expreince

Teşekkürler, talebiniz alınmıştır.

bottom of page