
HAKKINDA
1960 yılında İngiltere'de kurulan Reed Specialist Recruitment, İngiltere'de ve uluslararası alanda büyüme sağlayarak İnsan Kaynakları sektörünün lider bir markası haline gelmiştir. Reed, dünyanın dört bir yanındaki 180 ofisi ve 3000'den fazla çalışanı ile 20 uzmanlık alanında hizmet vermektedir. Türkiye'deki ilk ofisini 2011 yılında İstanbul’da açan Reed Danışmanlık, Orta ve Üst Düzey Yönetici Seçme ve Yerleştirme, Dönemsel Personel Temini (Esnek İşgücü), Bordrolama, RPO (İşe Alım Süreç Yönetimi) ve Yeni Kariyere Geçiş (Outplacement) hizmetleri sunmaktadır. Reed Türkiye, merkez ofisi İstanbul’da olmakla birlikte İzmir ve Ankara’da faaliyet gösteren 2 şubesi ile ülke genelinde tüm sektörlere hizmet vermektedir.
Asiye Yıldırım - Genel Müdür
“Çalışarak hayatı iyileştirme misyonumuzla; kariyer yolculuklarında insanların anlamlı adımlar atmalarına destek olurken, çalışma arkadaşlarımız ve tüm paydaşlarımız için işimizi daha iyi hale getirmek amacıyla her gün kararlılıkla çalışıyoruz.
Sürekli gelişim tutkumuzla eşleşen Happy Place to Work’ün anket ve değerlendirme metrikleri, çalışan deneyimini derinlemesine anlamaya yönelik oldukça kapsamlı ve sistematik bir yaklaşıma sahipti. Anket süreci, çalışanlarımızın görüşlerini samimi ve güvenli bir ortamda paylaşmalarına olanak tanırken; HR Check uygulaması ise insan kaynakları uygulamalarımızı objektif bir bakış açısıyla değerlendirmemizi sağladı.
Yürüttüğümüz stratejilerin ve ekiplerimizin özverili çalışmalarının sonucu olarak, Türkiye’nin En Mutlu İş Yeri ödülünü almamızın sevincini; bu değerli ödülü alan ilk insan Kaynakları danışmanlığı firması olmanın gururunu yaşıyoruz..
REED yönetimi olarak, çalışan deneyimini iyileştirmeye yönelik çalışmalarımıza aynı kararlılıkla devam edecek; sektörde ilham veren uygulamalarla fark yaratmayı sürdüreceğiz.”


Neden Reed?
Reed’in varlık amacı olan; “Çalışarak hayatları iyileştiriyoruz” felsefesine inanan ve işini temel değerlerimiz ile olabildiğinin en iyisini yaparak ortaya koyan bir ekibiz. Fonksiyonel bilgi ve deneyimlere kıymet veriyor; ancak varlık amacımızda buluşabilmeyi, hata yapmaktan çekinmeden maksimum iş tatmini ile çalışabilmeyi önemsiyoruz.
KÜLTÜR
ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ
Kültür
+70
OLANAKLAR / YAN HAKLAR
Profesyonel Gelişim İmkanları
+70
Ofis Olanakları
+70
Çeşitlilik
+70
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik
+70
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası
+70
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları
+70
+70
Tatil ve İzin
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Q.
Add a Title

Add a Title
Add a Title
Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.
A.
Nasıl Kutladılar
Kültür

Profesyonel Gelişim İmkanları

Ofis Olanakları

Çeşitlilik

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

Tatil ve İzin

Çalışan Görüşleri
Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

Gelişim Odaklı Staj Programı

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?
İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!
