
HAKKINDA
2007 yılında SEM olarak performans pazarlama sektöründe faaliyete başladık. Nisan 2018 yılında Facebook Marketing Partner’ı olduk. Kasım 2019 yılında da Google Cloud Partner’ı olarak devam ettik. 2021 yılında EMEA bölgesinde her kategoride sadece 5 finalistin açıklandığı yarışmada “Online Sales ve App Growth” kategorilerinde finale kalan tek Türk firması ve Online Sales ödülünü alan ilk Türk firması olduk. Haziran 2022 yılında SabancıDX BV satın almasıyla birlikte yolumuza devam etmekteyiz.
SEM'de, çalışma arkadaşlarımıza genç ve dinamik bir çalışma ortamı sunmaktayız. Çalışma kültürü; işbirliği ve takım ruhuna dayalıdır. Çalışanların fikirlerine değer verilir ve şirket içi iletişim oldukça aktiftir. Bu sayede, yaratıcı düşünceleri paylaşabildiğimiz ve projelerde birlikte çalışarak başarıya ulaşabildiğimiz gibi şirket içi etkinlikler ve kutlamalar düzenleyerek motivasyonumuzu artırmaya önem veriyoruz.
Neler Yapıyoruz, Hizmetlerimiz Neler?
Google, Adobe, Adjust, IBM ve Optimizely sahip tek ajans olarak hizmet vermekteyiz.
SEO, performans, medya planlama, ileri veri analitiği veya marka bilinirliğini artırmak isteyen markalara/müşterilerimize uzman olduğumuz alanlarda danışmanlık veriyoruz. Müşterilerimiz için arama motoru reklamcılığı, yeniden pazarlama ve programlı satın alma teknolojileri kullanılarak, fırsat yaratma ve satış odaklı pazarlama stratejiler oluşturuyoruz. Sosyal medya, video ve görsel reklamlar kullanılarak bilinirlik ve erişim odaklı pazarlama stratejileri oluşturuyoruz. Teknik, içerik ve halkla ilişkiler konu başlıkları altında doğal trafiği artırıcı stratejiler geliştiriyoruz. Tüm online pazarlama verilerinin takip ederek, bu verilerin CRM veritabanı bilgileri ile eşleştirilerek gerçek müşteri segmentlerinin oluşturulmasını sağlamak ve bu sayede harekete geçirilebilir içgörüler üreterek müşteri sadakatini ve memnuniyetini sağlayacak stratejiler geliştiriyoruz. Müşterilerimizin odaklanacağı alanları belirlemelerine yardımcı olmak için çevrimiçi ve çevrimdışı müşteri verilerinin içgörülerini paylaşarak bir yol haritası geliştiriyoruz. Firmaların analitik olgunluğunu değerlendirmek için şirketin CRM veritabanı ve yönetim çerçevesinde genel bir analitik strateji geliştiriyoruz.
İhsan Ceyhan Solak - CEO


Neden SEM?
SEM, dinamik ve yenilikçi bir çalışma ortamı sunar. Çalışanlar, kendilerini sürekli geliştirebilecekleri ve yaratıcı fikirlerini hayata geçirebilecekleri bir ortam bulurlar. Ayrıca, şirketin sunduğu çeşitli kariyer fırsatları ve eğitim imkanları sayesinde her zaman ilerleme ve büyüme potansiyeline sahiptirler. Takım çalışmasını ön planda tutar ve her bir çalışanın değerli katkılarını takdir eder. Şirketin genç ve dinamik bir ekibe sahip olması, çalışma ortamını daha da canlı ve motive edici kılar. Müşteri portföyü geniş ve çeşitlidir, bu da çalışanların farklı sektörlerde deneyim kazanma fırsatı bulmalarını sağlar.