
HAKKINDA
20/06/2013 tarihinde yürürlüğe giren 6493 sayılı ''Ödeme ve Menkul Mutabakat Sistemleri, Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para Kuruluşları Hakkında Kanun'' kapsamında UPT Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para A.Ş. olarak Lisans sürecini başarı ile tamamladık ve Türkiye'de lisansı alan ilk kuruluş olduk. BDDK web sitesinde ilgili kararı görmek için tıklayınız.
UPT, Türkiye’nin ilk yerli, global para transferi ve ödeme platformu olup yurt içi ve yurt dışında birden fazla para cinsinden hesaba, kredi kartına ve isme para gönderip alabilirsiniz. 2010 yılında UPT - Ucuz Para Transferi markası ile Türkiye'de başladığı yolculuğuna 2012 yılından beri UPT – Uluslararası Para Transferi markası ile devam ediyor.
Dünya genelinde 200’e yakın ülkede 400 bin işlem noktasına ulaşan UPT 5 kıtada büyümeye devam ediyor. Bu yaygınlık UPT’yi Türkiye’nin yurt içi ve yurt dışında en yaygın transfer sistemi haline getirmiştir. Yeni Nesil Para transfer sistemi olan UPT ile yurt içine isme, hesaba ve karta, yurt dışına hesaba ve anlaşmalı UPT Hizmet Noktalarına alıcının ismine anlık olarak TL, USD, EUR ve GBP döviz cinsi olarak para gönderilip alınabilmektedir. Yapılan para transferi otomatik olarak banka hesabına veya kredi kartına geçmektedir.
Bugün dünyadaki milyonlarca insan para transferi için UPT’yi tercih etmektedir. UPT’nin diğer para transfer sistemlerinden farkı müşteri memnuniyeti ve müşteri odaklı bir hizmet sistemi üzerine kurulmuş farklı bir teknik altyapısının olmasıdır.
UPT, “Financial World Innovation 2012 Ödülleri”nde “En Etkili Altyapı” kategorisinde birincilik ödülü ile Payment Systems Magazine (PSM) Dergisi 2011 Ödüllerinde “Yılın ödeme sistemi" kategorisinde birincilik ödülü aldı. Türkiye İhracatçılar Meclisi (TIM), 2016 yılı Türkiye’nin 500 büyük hizmet ihracatçısı araştırma sonuçlarına göre, UPT ilk 500 ihracatçı sıralamasında 173. Bankacılık ve Diğer Mali Hizmetler sıralamasında 4. sırada yer aldı.
Murat Kastan - Genel Müdür


Neden UPT?
KÜLTÜR
Çeviklik
İş Birliği
Güven
ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Şeffaf Yönetim

Şirket Gezileri

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim
Kültür
+12
OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Konferans ve Seminere Katılım

Öğrenme & Gelişim Programları

Eğitim ve Kurs Desteği
Profesyonel Gelişim İmkanları
+4

Esnek Çalışma Programı

Yerinde Fitness Merkezi

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları
Ofis Olanakları
+10
Çeşitlilik
+70

Bonus Programı

Ulaşım Avantajları
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik
+70

Yerinde Fitness Merkezi
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası
+70

Aile Sağlık İzni

Ücretli Ebeveyn İzni

Emzirme Odaları
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları
+70

Vefat İzni
+70
Tatil ve İzin
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

96%
Yaptığım iş ve elde ettiğim sonuçlar benim için özel bir anlam taşımaktadır.

87%
Yaptığım işin sonuçlarını ve sağladığım katkıyı görebiliyorum.

87%
İş ortamında kendim olabilirim, bir şeyler gizlememe gerek yok.

86%
Q.
Add a Title

Add a Title
Add a Title
Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.
A.
Nasıl Kutladılar
Kültür


Şeffaf Yönetim
Yöneticilerimiz karar alma süreçlerinde, ekibin düşüncelerini önemser, ortak paydada buluşarak nihai kararı verir.

Şirket Gezileri
Yaza veda partisi veya yılbaşı partisi gibi organizasyonlarla çalışanlar motive edilerek yeni bir dönemin başlangıcı eğlencelerle duyurulur.

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim
Yıl içerisinde ara değerlendirmeler yapılarak çalışanın performansı gözden geçirilir, aynı zamanda yöneticilerin yıl içerisinde çal ışanlarına düzenli geri bildirimler vermesi beklenir.

Sosyal Etkinlikler
Her ayın son cuması, tüm şirket genelinde 1 saat yapılan ikramlıkların bulunduğu happy hour süreçleri bulunmaktadır.

İç Kariyer Fırsatları
Öncelik Bizim uygulamamızla birlikte tüm çalışanlarımıza İç Kariyer Fırsatları tanımaktayız.

Mentorluk
Yol Arkadaşım atamasıyla yeni başlayan personele ihtiyacı olacağı birçok konuda yardımcı oluyoruz.

Düzenli Geri Bildirim
Yıl içerisinde ara değerlendirmeler yapılarak çalışanın performansı gözden geçirilir, aynı zamanda yöneticilerin yıl içerisinde çalışanlarına düzenli geri bildirimler vermesi beklenir.

Günlük Toplantılar
İş rutinlerini takip etmek amacıyla , günlük , haftalık veya aylık toplantılarla ekip birliğini sağlamaktadırlar.

Rahat Kıyafet Politikası
Şirketimizde çalışanların daha rahat kıyafetler giymelerine çalışan memnuniyetini artırmak için olanak sağlıyoruz. Bu politikayı destekliyor, kabul edilebilir ve kaçınılması gereken kıyafetler konusunda da bilgilendirme yapıyoruz.

Çalışan Tanıma Programları
Alkış uygulamasıyla birlikte başarılı olan çalışan ödüllendirilir

Öneri Sistemi
İyi Fikir Platformu üzerinden çalışanlarımız fikirlerini şeffaf bir şekilde beyan edebilmektedirler.

Performansa Dayalı Ödüllendirme
Alkış uygulamasını kullanarak anlık ödüllendirmeler yapılabiliyor. Çalışanın katkısı ve başarısını yönetici anlık olarak Alkış uygulaması üzerinden belirli limitler dahilinde TL tutar olarak yapabilir. Ay sonunda bordroda bu tutarlar çalışana ödenmektedir.

Çıkış Mülakatı

Şirket İçi İntranet

Kurum İçi Çalışan Anketleri
Profesyonel Gelişim İmkanları


Konferans ve Seminere Katılım
Sektörün takibi ile ilgili olan TÖDEB gibi kurumların eğitim programlarına UPT çalışanları katılmaktadır.

Öğrenme & Gelişim Programları
Hem BT ekiplerinde hem diğer fonksiyonlarda grup bölüm ihtiyacına uygun eğitimler planlanmaktadır. Ayrıca sektörün takibi ile ilgili olan TÖDEB gibi kurumların eğitim programlarına UPT çalışanları katılmaktadır.

Eğitim ve Kurs Desteği
UPT çalışanlarının yabancı dil gelişimi için dijital platformlarda 6 ay süreli olarak haftada 1,5 saat olarak eğitim imkanı sunulmaktadır.

Kütüphane ve Eğitim Materyalleri
Eğlen, öğren, paylaş platformu üzerinden hem zorunlu olan hem eğitim kataloğunda eğitimler çalışanlara sunulmaktadır. Bu dijital eğitimlere çalışan herkes 7 gün 24 saat internet erişimi olan cihazlardan eğitimleri alabilmektedir. Kişisel gelişim, profesyonel gelişim, Office uygulamaları gibi birçok kategoride dijital eğitimler, podcastler, video eğitimler ve e-book’lar çalışanlara sunulmaktadır.

Uzaktan Eğitim Olanakları

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Yükseköğrenim Desteği
Ofis Olanakları


Esnek Çalışma Programı
Çalışma saatleri 08:00 – 17:00 veya 09:00 – 18:00 dır. Personeller kendileri için uygun olan saatleri seçerek çalışabilmektedirler.

Yerinde Fitness Merkezi
Binanın -3. Katında spor salonu yer almaktadır. Tüm personeller ücretsiz bir şekilde yararlananabilmektedir.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları

Öğrenme ve Gelişim Alanları

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Gündelik Kıyafet Kodu

Otopark

Açık Ofis Planı

Yerinde Kantin

Merkezi Konum

Yemek Kartı

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar

Ulaşım Faydaları
Çeşitlilik

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik


Bonus Programı
Senede 1 kez üst yönetim tarafından belirlenen kriter ve bütçede Mart ayında çalışanlara performanslar neticesinde ödeme yapılmaktadır

Ulaşım Avantajları
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası


Yerinde Fitness Merkezi
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları


Aile Sağlık İzni

Ücretli Ebeveyn İzni

Emzirme Odaları
Tatil ve İzin


Vefat İzni
Çalışan Görüşleri
Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

Gelişim Odaklı Staj Programı

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?
İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!
