
HAKKINDA


KÜLTÜR
Sosyal Etkinlikler
Tanıma ve Takdir
Profesyonel Gelişim
ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

Şeffaf Yönetim

Özgün Olma Özgürlüğü
Kültür
+22
OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları

Araştırma ve Geliştirme Destekleri

Projeye Özgü Roller
Profesyonel Gelişim İmkanları
+17

Esnek Çalışma Programı

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Öğrenme ve Gelişim Alanları
Ofis Olanakları
+12

Dil ve Kültür Programları

Yaş Eşitliği Programları

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri
Çeşitlilik
+7

Kar Paylaşımı

Esnek Harcama Hesabı

Yer Değiştirme Yardımı
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik
+4

Beslenme Danışmanlığı

Kilo Kaybı Programları

Mental Sağlık Faydaları
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası
+3

İşe Dönüş Programları
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları
+70

Mazeret İzni

Vefat İzni

Hastalık İzni
+70
Tatil ve İzin
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Yaptığım işin sonuçlarını ve sağladığım katkıyı görebiliyorum.

82%
Başkalarına çalıştığım işyerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

81%
İş ortamında kendim olabilirim bir şeyler gizlememe gerek yok.

80%
Yaptığım iş ve elde ettiğim sonuçlar benim için özel bir anlam taşımaktadır.

78%
Q.
Add a Title

Add a Title
Add a Title
Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.
A.
Nasıl Kutladılar
Kültür


Çapraz Fonksiyonel Eğitim
Konusunda deneyimli departman yöneticilerimiz, diğer departmanlarda görev yapan çalışanlarımızın teknik yetkinliklerinin geliştirilmesi adına eğitimler vermektedir. Örn; Planlama Koordinatörünün tüm şirkete excel eğitimi vermesi, E-Ticaret Müdürünün Dijital Pazarlama Eğitimi vermesi. Oryantasyon programı kapsamında departman müdürlerimiz, farklı departmanlarla olan iş birlikleri ile ilgili görüşmeler yapmaktadır. Perakende sektöründe faaliyet gösterdiğimiz ve müşteri odaklı stratejileri belirlediğimiz için, işe başlayan tüm yeni arkadaşlarımıza sahada çapraz eğitimler vererek onları Madame Coco kültürüne hazırlarız.

Şeffaf Yönetim
Düzenli olarak CEO’muzun katıldığı canlı yayın toplantıları yapılır ve çalışanlar şirketle ilgili gelişmeler konusunda bilgilendirilir. Ayrıca bu toplantılar esnasında çalışanlarımızdan sorular alınır ve hassasiyetle cevaplandırılır. Şirketin odak alanları, işleyişi, iş yapış süreçlerimizle ilgili tüm kararlar çalışanlarımızla paylaşılır.

Özgün Olma Özgürlüğü
Şirket genelinde iş ortamına uygun olarak istenilen tarzda, kişiliklerini, hayata bakış açılarını yansıtan kıyafetlerin giyimi konusunda serbesti bulunmaktadır. Madame Coco’da çeşitlilik ve kapsayıcılığa yönelik oldukça yalın bir yaklaşımımız var. Biz burada herkesi kucaklıyor; insanların hoş karşılandığı, değer verildiği ve saygı duyulduğu bir ortamı hep birlikte inşa ediyoruz. Çalışma arkadaşlarımızı tüm benliklerini işe getirebilecekleri, kapsayıcı bir müşteri deneyiminin olduğu ve toplumun refahına katkıda bulunduğumuz bir şirket olmayı hedefliyoruz.

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim
Stratejik hedeflerimizden beslenen performans sistemimizle, çalışma arkadaşlarımız tarafından belirlenen iş hedeflerimize ve şirket kültür ve değerlerimizle uyumlu yetkinliklerimize ulaşmayı hedefliyoruz. Tüm iş süreçlerimizi, gelişim ve iletişimimizi kuvvetlendiren sürekli geri bildirim kültürü etrafında şekillendiriyoruz. Madame Coco, oluşturmak ve muhafaza etmek istediği kültürel özellikler doğrultusunda ekiplerin ve yöneticilerin yürütmüş olduğu süreçlerle ilgili çalışanlarına etkin geribildirim verilmesini destekler. Bu bağlamda “Dur-Başla-Devam Et” geri bildirim uygulaması ve 360 derece yetkinlik değerlendirme sistemimiz ile şirketimizde iş arkadaşları arasında geri bildirim, yöneticiden çalışana geri bildirim ve çalışandan yöneticiye geri bildirim şeklinde 3 boyutlu bir geri bildirim süreci uygulanmaktadır.

Şirket İçi İntranet
Şirket içi ana iletişim ve dokümantasyon paylaşımında kullandığımız platformumuz Cocolife düzenli olarak güncellenmektedir. Cocolife platformu ile çalışan bağlılığını maksimize etmek ve şirket içi iletişimi en etkin ve kesintisiz şekilde sağlıyoruz. Dokümantasyon (Prosedür, Yönetmelik, Süreç vb.), Mağaza Duyuruları, Özel Gün Kutlamaları, Müşteri Teşekkürleri, Madame Coco Biz Dergisi, İletişim Numaraları, Bölge Yapılanmaları, İç İlanlar vb. içerikler sistem üzerinden paylaşılmaktadır.

Açık Kapı Politikası
Şirketimizde açık ofis düzeninde çalışılmaktadır. Yönetim ekibine tüm çalışanlar ihtiyaç duyduklarına her zaman ulaşabilmekte öneri, geri bildirim ve fikir alışverişinde bulunabilmektedir. Her ay CEO’muz tarafından yönetilen ve canlı yayınlanan Kahve Toplantısına çalışanlarımız direkt olarak sorularını göndermekte, canlı yayın esnasında da CEO’muz tarafından tüm sorular şeffaf bir şekilde okunmakta ve cevaplandırılmaktadır. Ayrıca Mayıs ayı itibariyle Açık Kapı etkinliklerimiz ayda bir defa olacak şekilde planlanmış olup, randevu sistemi ile tüm yönetim ekibinin kapıları bire bir görüşmek isteyen çalışanlarımıza açık olacaktır.

Rekabet Yerine İşbirliği
İş birliğini teşvik etmek için ekibi bir bütün olarak ödüllendirmenin önemini unutmuyoruz. Bu sebeple her bir ekip üyesinin çalışmalarda değerli olduğunu göstererek ve onları iş birlikçi davranışlarda bulundukları için ödüllendirmeye özen gösteririz. Diğer bir yandan her ekip üyesinin güçlü yönlerini kullanmalarına izin vererek, görevlerin daha yüksek standartlarda tamamlanmasını ve çalışanların görevlerini yerine getirirken daha motive olmalarını sağlıyoruz. Happy Place to Work çalıştayları ile farklı departmanlardan çalışanlar bir araya getirilmiş, birlikte çalışmanın şirketi büyütme yolunda sağladığı katkı vurgulanmıştır. Yürütülen ortak projelerle iş birliği perçinlenmiştir. Ayrıca yine farklı departmanlardan çalışanlarla yaptığımız Focus Grup Toplantılarında düzenli olarak iş birliğinin önemi vurgulanmakta ve başarılı sonuçlar alınmaktadır.

İç Kariyer Fırsatları
Şirketimizde çalışanlarımız ve yöneticilerinin talepleri doğrultusunda, uygun somut kriterlerin karşılanması durumunda rol değişiklikleri ve terfiler gerçekleşmektedir. Kariyer Fırsatlarımız İnsan Kaynaklarının aldığı kararlar doğrultusunda açılan İç İlanlar ile de sürekli olarak teşvik edilmektedir

Takım Oluşturma Etkinlikleri
Takım çalışması ve ruhunu oluşturmak ve vurgulamak amacıyla şirket içinde düzenli olarak futbol ve bowling turnuvalarımızı gerçekleştirmekteyiz. Ayrıca şirket içi bowling ve futbol turnuvalarında dereceye giren arkadaşlarımızdan oluşturduğumuz takımlar ile farklı sektörden firmalarla da yarışma heyecanı yaşadığımız şirketler arası turnuvalara katılmaktayız.

360 derece performans değerlendirme
Şirketimizde tüm çalışanlarımızın dahil olduğu 360 derece yetkinlik değerlendirme sistemi bulunmaktadır.
İş birliği ve şeffaflık temelleri ile oluşturduğumuz 360 derece değerlendirme sistemimiz ile farklı hiyerarşik düzeylerden tüm çalışma arkadaşlarımız birbirlerinin performanslarını değerlendirme ve geribildirim sağlama fırsatına sahip oluyorlar. Bu değerlendirme süreci, sadece yöneticilerin bakış açısından değil, aynı zamanda ekip arkadaşlarının gözüyle de gerçekleştirilip, böylece objektif bir değerlendirme ortamı sağlanmış olmaktadır. Bu sistem ile, dikey ve yatay yetenek yönetimi mümkün olup; her Madame Cocolu’nun güçlü ve geliştirilmesi gereken yönlerini belirleyebiliyor ve buna göre eğitim ve gelişim programları oluşturabiliyoruz. Amacımız, her çalışanın potansiyelini en üst düzeyde kullanabilmesini sağlamak ve böylece kurumsal hedeflere ulaşmak için gerekli olan yetenekleri ve motivasyonu desteklemektir.

Çalışan Tanıma Programları
Her yıl düzenli olarak mağaza çalışanlarımız arasında belirlenen KPI lar doğrultusunda bu KPI’ları başarı ile tamamlayan mağaza çalışanlarımız ve mağazalarımızı ödüllendirmekteyiz.Ayrıca şirket içinde oluşturduğumuz ve tüm çalışanlarımıza dağıttığımız Taktir & Teşekkür Formları ile çalışanlarımız örnek gösterilebilecek davranışlar sergileyen çalışma arkadaşlarına nedenini belirterek teşekkürlerini yazıyor, doldurulan formlar İcra Kurulu tarafından değerlendirildikten sonra uygun bulunan kişiler ödüllendirilmektedir.

Rahat Kıyafet Politikası
Çalışanlarımız için, birbirlerine, dış müşterilerimize, tedarikçilerimize, çözüm ortaklarımıza karşı Madame Coco marka kimliğine uygun bir şekilde temsil edecek rahat kıyafet politikamız mevcuttur. Haftanın her günü merkez ofisimize casual kıyafetle (Kot, Spor Ayakkabı, Spor Gömlek vb.) gelebiliyoruz.

Mentorluk
Şirketimizdeki deneyimli üst yönetim ekibi, değerlendirme merkezleri çıktıları doğrultusunda, gelişim alanı olarak tespit edilen yetkinlerle ilgili farklı ekiplerdeki kişilere mentorluk yapmaktadır. Satış Bölge Müdürümüzün kişisel gelişim programı kapsamında Genel Müdür Yardımcımızdan mentorluk aldı. Mentorluk programını başarıyla tamamlayan Bölge Müdürümüz genel müdürlükte Kiralama ve Ticari İş Geliştirme Müdürü pozisyonuna atanmıştır.

Çıkış Mülakatı
Merkez ve Mağaza bünyesinde görevden ayrılan her çalışan ile formlar ve birebir görüşmeler aracılığı ile çalışanların çıkışları ile ilgili tüm geri bildirimler toplanarak ileriye dönük önlemlerin alınması için stratejiler kurguluyoruz.

Şirket Gezileri
Çalışanların motivasyonunu arttırmak ve birlikte keyifli vakit geçirebilecekleri alan ve ortamlar yaratabilmek amacıyla zaman zaman gezi ve etkinlikler düzenliyoruz. Cumhuriyetin 100. Yılı özelinde günü birlik Anıtkabir gezisi düzenlenmiştir. Katılmak isteyen tüm merkez çalışanlarımızı misafirleri ile ağırladığımız anlamlı bir anma etkinliği olmuştur. Kültürel Gezi Kulübümüz kurulmuştur. Kulüp başkanı ve üyelerinin yönlendirmeleri doğrultusunda şehir içi / şehirler arası gezi tur ve seyahatleri planlanmaktadır.

Düzenli Geri Bildirim
Uygulanan 360 derece performans sistemi dönemlerinde yöneticilerimiz ve çalışanlarımız arasında karşılıklı geri bildirimlerin verileceği toplantılar İnsan Kaynakları tarafından takip edilerek gerçekleştirilmektedir.

Hata Yapma Hakkı
Perakende sektörü her geçen gün büyük bir değişime uğruyor. Madame Coco ise bu değişimin ötesinde çok daha hızlı bir şekilde büyüyor. Bu devinim sırasında işlerimizi eksiksiz ve operasyonlarımızı hatasız bir şekilde yürütmek elbette en büyük isteğimiz. Ancak hatalarımızı bir fırsat olarak görüyor ve hatalarımızdan ders almasını biliyoruz. Ekip arkadaşlarımızın özverili çalışmalarına duyduğumuz saygı gereği hata yapma şansı da veriyor, hatalar tekrar edilmediği taktirde başarısızlığın değil öğrenmenin kaynağını oluşturduğunun farkındayız.

Performansa Dayalı Ödüllendirme
Mağaza ve merkez birimlerimizde önceden belirlenen kritik performans göstergelerine bağlı olarak kurgulanmış olan hedeflerle performans yönetim sistemi doğrultusunda gerçekleşen performansa göre başarılı çalışanlara prim ödemesi yapıyoruz. Karne sıralamasında belirlenmiş olan başarı sıralamasına giren mağaza çalışanlarımızı maddi (prim ve özel haklar) ve manevi olarak (plaket, CEO ile Kahve Sohbetleri’nde özel konuk olarak katılma imkanı) ödüllendiriyoruz.

Öneri Sistemi
Değişen ve gelişen sektör trendlerine ayak uydurmak amacıyla, çalışanların fikirleri şirketimizde her zaman önceliklendirilir. İç İletişim ve Dokümantasyon platformumuzda bulunan “Bi Fikrim Var” ve “Ürün Önerileri” uygulamaları ile çalışanların şirketi geliştirecek fikirlerini ve ürün önerilerini anlık olarak topluyor, değerlendiriyor ve hayata geçiriyoruz. Böylece çalışanlarımızla birlikte Madame Coco’nun gelişmesi devam ediyor.

Günlük Toplantılar
Şirket olarak başarının etkin ve kesintisiz iletişim ile sağlandığının farkındalığı ile, her bir ekip düzenli toplantılar aracılığıyla yürütmekte oldukları mevcut görevleri, planlanan süreçleri ve varsa performanslarına yönelik detaylı görüşme yaparlar. Ayrıca farklı departmanlardan iş ortakları bir araya gelerek yürütülmekte olan projeler ve süreçlerle ilgili günlük toplantılar yaparlar. (IK Ekipleri, IT Sprint Toplantılar vs.)

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Programları
Şirketimiz gerçekleştirmiş olduğu iç/ dış (Üniversiteler, İşkur, İBB İstihdam Ofisi vb.) toplantı ve seminerle çeşitli kültürel geçmişlerden, yaş gruplarından, öğrencilerden oluşan farklı yetenekleri bünyesine dahil ederek şirket kültürümüzü bu gruplarla kurduğumuz iletişim çerçevesinde oluşturmaktayız.

Sosyal Etkinlikler
Her ay toplu doğum günü etkinliği ile çalışanlarımızla bir arada keyifli vakit geçiriyor, doğum günü olan arkadaşlarımıza çekiliş ile hediyeler veriyor, etkinliğe ait fotoğraf ne video kayıtlarla sosyal medya kariyer hesaplarımızdan paylaşımlar gerçekleştiriyoruz. Düzenli olarak farklı konsept ve içeriklerde Happy Hour etkinlikleri gerçekleştiriyoruz. Bu etkinlikler esnasında DJ Performans ve şirket içi turnuvalarla (Dart, Jenga, Tavla, Fifa) çalışanlarımızın keyifli vakit geçirmelerini sağlıyoruz.

Çalışan Kaynak Grupları
Çalışanlarımızın iş-özel yaşam dengesini koruyabilmek ve motivasyonlarını arttırabilmek amacıyla ortak ilgi alanlarına sahip çalışma arkadaşlarımızın talepleri doğrultusunda 3 adet sosyal aktivite kulübü kurulmuştur. Yeme- İçme, Kültürel Gezi ve Sosyal Sorumluluk Kulübü göreve başlamıştır.

Etik Davranış

Kurum İçi Çalışan Anketleri
Profesyonel Gelişim İmkanları


Yurt Dışı Eğitim ve Çalışma Programları
Şirketimiz yurt dışında gerçekleştirilen sektörel ve fonksiyonel alanlarda gelişim sağlayacak eğitim konferans fuar kongre gibi etkinliklere katılım sağlar. Örneğin: Dublin’de gerçekleştirilen Google Uluslararası Pazarlara Genişleme Programına katılım, New York’da gerçekleştirilen National Retail Federation Kongresine katılım, Fuarlarına sağlanan katılımlar (Mapic, Maison Objet vb.) Bilgi Teknolojileri seminerleri

Araştırma ve Geliştirme Destekleri
Şirket bünyesinde gerçekleştirilen “Coco Star Proje Yarışması”nda şirket süreçlerine katkı sağlayan fikirler hayata geçirilerek, fikir sahibi çalışanlarımızı ödüllendirmekteyiz. Örn : Odito-Mobil Mağaza Denetim Uygulaması

Projeye Özgü Roller
Coco Star Proje Yarışmamız kapsamında, farklı departmanlardan proje grupları oluşturularak, şirkete katkı sağlayacak projeler geliştiriliyor ve oylama ile en başarılı bulunanları hayata geçiriyoruz.

Gelişim Saatleri
Çalışanlarımızın eğitim ve kendini geliştirme faaliyetlerine katılabilmeleri için onlara uygun zaman yaratıyoruz. Esnek çalışma modelimizle isteyen çalışanımız gelişim saatini değerlendirebiliyor.

Uzaktan Eğitim Olanakları
Çalışanlarımız, gelişim alanları doğrultusunda uzaktan eğitim platformlarından ilgili eğitimlere erişebiliyorlar. Bu doğrultuda çalışanlarımız farklı kaynaklardan faydalanabiliyorlar (dil eğitimi, teknik eğitimler vb.)

Liderlik Eğitimi
Her yıl düzenli olarak üst ve orta düzey yönetici kadrolarına yönelik Liderlik Gelişim Programı düzenleriz ve bu programlara katılanların gelişimini takip ederiz. İlgili katılımcıların kariyer planlamasını bu doğrultuda gerçekleştiririz.

Mentorluk Programları
Şirketimizdeki deneyimli üst yönetim ekibinin, değerlendirme merkezleri çıktıları doğrultusunda, gelişim alanı olarak tespit edilen yetkinlerle ilgili farklı ekiplerdeki kişilere mentorluk yapmaktadır. Satış Bölge Müdürümüzün kişisel gelişim programı kapsamında Genel Müdür Yardımcımızdan mentorluk aldı. Mentorluk programını başarıyla tamamlayan Bölge Müdürümüz genel müdürlükte Kiralama ve Ticari İş Geliştirme Müdürü pozisyonuna atanmıştır.

Kişiye Özel Gelişim Planları
Çalışanlarımızın teknik yetkinliklerinin geliştirilmesi adına dış kaynaklı sertifikalı eğitimler aldırmaktayız. Örn; IT ekibinin performansını artırmak ve teknik bilgilerini geliştirmek adına alınan Agile ve SQL eğitimi, Akademi ekibi için eğitmenliklerini geliştirebilmeleri için yapılan Eğiticinin Eğitimi gibi

Sertifikasyon ve Lisans Desteği
Çalışanlarımızın teknik yetkinliklerinin geliştirilmesi adına dış kaynaklı sertifikalı eğitimler aldırmaktayız. Örn; IT ekibinin performansını artırmak ve teknik bilgilerini geliştirmek adına alınan Agile ve SQL eğitimi, Akademi ekibi için eğitmenliklerini geliştirebilmeleri için yapılan Eğiticinin Eğitimi gibi.

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları
Mağaza Yönetici adaylarımız, yetkinliklerini geliştirebilmek adına düzenli olarak Yönetici Geliştirme Programı’na dahil olurlar. Mağaza Yöneticileri, takımlarının yönetimi ile ilgili Etkin Takım Yönetimi Eğitimi’ne dahil olurlar. Marka Elçisi pozisyonundaki çalışanlarımız, iletişim ve satış becerilerini geliştirebilecekleri eğitimlere dahil olurlar.Merkez Ofis ekiplerimiz yetkinlik ve excel gibi teknik eğitimlere dahil olurlar.

Kütüphane ve Eğitim Materyalleri
Dönemsel olarak yayınlanan Gelişim Dergisi içeriğinde belirlenen yetkinlikler doğrultusunda gelişimi destekleyecek kitap, film ve ücretsiz eğitim fırsatları paylaşılır. Madame Coco Academy LMS programı içeriğinde tüm çalışanların erişebileceği teknik, yönetsel ve kültürel içerikler yayınlanır.

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı
Çalışanlarımızın eğitim ve kendini geliştirme faaliyetlerine katılabilmeleri için onlara uygun zaman yaratıyoruz. Esnek çalışma modelimizle isteyen çalışanımız gelişim saatini değerlendirebiliyor.

Staj Programları
Genç yeteneklerin Madame Coco’nun geleceğinde çok önemli bir rol oynayacağının farkındayız.
Bu nedenle üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyan ve perakende sektöründe kariyer planları olan öğrencilere kapımızı açıyor ve onlara uzun dönemli staj imkanı sağlıyoruz. Gerek bireysel başvuru, gerekse üniversite iş birlikleri kapsamında görüştüğümüz adaylardan karşılıklı olarak mutabakata vardığımız öğrencileri Madame Coco Genç Yetenek Programı dahilinde staj programına alıyoruz. Bu staj programında başarılı olan öğrencileri ise mezun olduktan sonra tam zamanlı iş sözleşmesi ile istihdam ederek, hem onların kariyerlerine doğru bir başlangıç yapmalarını sağlıyor, hem de Madame Coco’ya genç yetenekleri kazandırıyoruz.

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği
Şirketimizde yayınlanan iç ilanlar sonucunda farklı departmanlara rol değişikliği gerçekleştirilebilmektedir.
Kurumsal Kariyer Planlama sürecinin ikinci boyutu olan çapraz görev değişimi modeli ile yetenek havuzunda yer alan potansiyeli yüksek çalışanlarımıza farklı bölümlerde farklı roller veriyoruz. Bu roller kimi zaman paralel unvanda olabilirken kimi zaman ise dikeyde farklı unvanda terfi olarak uygulanabilmektedir.

Öğrenme & Gelişim Programları
Çalışanlarımıza her yıl belirli takvimlerle kişisel, mesleki ve kültürel gelişimleri kapsamında iç ve dış kaynaklı eğitimler veriyoruz. Pozisyonlar özelinde planlanmış ve yapılandırılmış eğitim programlarımız bulunmaktadır. Örn; Agile Eğitimi, SQL Eğitimi, Liderlik Gelişim Programı, Eğiticinin Eğitimi, Yönetici Geliştirme Programı, Excel Eğitimi vb.

Eğitim ve Kurs Desteği
Yetenek havuzunda yer alan çalışanlarımız için Turquality kapsamında Yönetici Yüksek Lisans Programları’na (MBA vb.) katılım imkanı sağlıyoruz. İşi gereği yabancı dil bilgisine sahip olması gereken çalışanlarımız için yurt içi ve yurt dışı yabancı dil eğitim kurslarına katılım imkanı sağlıyoruz. Üniversite ortaklıkları kapsamında anlaşmalı yüksek öğretim kurumları ile çalışanlar için yüksek lisans ve doktora indirimleri sağlıyoruz.

Konferans ve Seminere Katılım
Hem perakende sektöründeki hem de birimlerin kendi fonksiyonlarındaki güncel gelişmeleri takip edebilecekleri ya da katılımcıları Madame Coco uygulamaları ile bilgilendirdikleri farklı konferans ve seminerlere düzenli olarak katılım sağlıyoruz. Örn: TEGEP Kurumsal Akademi Zirvesi, İnsan Kaynaklarında Yapay Zekanın Yeri Zirvesi vb.

Yükseköğrenim Desteği

Yetenek Geliştirme Programları

Kariyer Planlama ve Danışmanlık
Ofis Olanakları


Esnek Çalışma Programı
Çalışanlarımız esnek çalışma programı çerçevesinde normal çalışma saatleri dışında erken gelip erken çıkabilme hakkına sahiptir.

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler
Şirketimizde çalışanlarımız için çay, kahve makinalarından ücretsiz çay, filtre kahve ve türk kahvesi alma imkanı sunmaktayız. Ayrıca, Şirketimizde her hafta düzenli olarak popcorn, dondurma gibi atıştırmalıklar ikram etmekteyiz.

Öğrenme ve Gelişim Alanları
Şirket içinde çalışanlarımıza zaman zaman dışarıdan davet ettiğimiz uzmanlar, zaman zaman da çalışanlarımızın farklı yetkinlikleri doğrultusunda seminer ve atölyeler gerçekleştirmekteyiz. (Kişiye Özgü Makyaj ve Bireysel Hijyen, Sağlıklı Beslenme vb.)

Açık Ofis Planı
Şirketimizin tüm ofislerinde açık ofis politikası uygulanarak çalışanların kolayca iletişim kurabilmeleri ve bilgi paylaşabilmelerini amaçlayan şirket kültürü yer almaktadır.

Oyun Odası
Şirketimizde bir DART oyun alanı yer almaktadır. Ayrıca her ay gerçekleştirilen happy hour etkinliklerimizde jenga, tavla, dart ve PS Turnuvası gerçekleştirilmektedir.

Kahve Barları veya Baristalar
Merkez binamızın farklı noktalarında yer alan filtre kahve makineleri ile günün her saati çalışanlarımız ücretsiz filtre kahve keyfi yapabilmektedir. Ayrıca mutfaklarımızda yer alan çay ve türk kahvesi makinaları ile çalışanlarımız arzu ettikleri her an ücretsiz olarak çay ve türk kahvesi içebilmektedir.

Çalışan İndirimleri
Tüm şirket çalışanlarımızın mağazalarımızda ve online sitemizde geçerli olmak üzere %20 indirimi bulunmaktadır. Aynı zamanda farklı sektördeki firmalardan çalışanlarımıza özel farklı oranlarda indirim kampanyaları gerçekleştirip çalışanlarımıza sunmaktayız. (Çiçek Sepeti, Taze Çiçek...vb)

Ücretsiz Yemekler veya Hazır Öğle Yemekleri
Her ay düzenlediğimiz toplu doğum günü etkinliği ile çalışanlarımıza pasta, kurabiye, atıştırmalık ve soft içecekler ikram ediyoruz. Her ay düzenlediğimiz Happy Hour etkinliği ile çalışanlarımıza yiyecek ikramları (kumpir / waffle vb), atıştırmalık ve her türlü içecek ikramı yapıyoruz. “Anlık Mutluluk Aktiviteleri” başlığı altında çalışanlarımıza kahve & cookie ikramları, sabah kahvaltısı ikramları gibi sürprizler sunuyoruz. Ayrıca cuma günleri çalışanlarımıza geleneksel popcorn ve tatlı ikramları yapıyoruz.

Ulaşım Faydaları

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Gündelik Kıyafet Kodu

Yemek Kartı

Otopark

Merkezi Konum
Çeşitlilik


Dil ve Kültür Programları
İşi gereği yabancı dil bilgisine sahip olması gereken çalışanlarımız için yurt içi ve yurt dışı yabancı dil eğitim kurslarına katılım imkanı sağlamaktayız.

Yaş Eşitliği Programları
Hem genç hem de yaşlı çalışanlarımızın tecrübelerinden faydalanmak amacıyla, merkezde “Danışmanlık”, sahada ise “Marka Elçiliği” adı altında yaş gözetmeksizin mentorluk/rehberlik uygulamalarımız bulunmaktadır.

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri
Madame Coco olarak, hayatın her alanında kadın-erkek eşitliği anlayışını benimsiyor ve bu doğrultuda, kadının toplumda, iş hayat ında ve ekonomik hayatta güçlendirilmesi konusundaki tüm çalışmaları destekliyoruz. Kurumsal anlamda yenilikçi fikirlerin ancak bireylerin akıl ve yeteneklerinin ortaklaşa çalışmasıyla filizlendiğine inanıyor ve kurumsal politikalarımızı, toplumsal cinsiyet eşitliğini teşvik edecek uygulamalarla güçlendiriyoruz. Bu bağlamda şirket bünyesinde belli bir yaşın üzerindeki ev kadınlarını çalışma hayatına kazandırmak için Marka Elçisi programını uyguluyoruz.

Farklı Kültürel Etkinlikler
Türkiye dışında 20’yi aşkın ülkedeki farklı dinden ve milletten 200’ü aşkın personelimizin özel günlerini yakından takip ederiz ve kendilerinin bu özel günlerini e-posta, Linkedin vb. ortamlarda kutlarız. Bu özel günlerde yerelde yaptıkları organizasyonlara gerekli olan tüm desteği sağlarız.

İstihdam Kaynaklarında Çeşitlilik
Engeli sebebiyle dezavantajlı olup çalışamayan bireylere, kendilerini geliştirmelerine ve sosyalleşmelerine katkı sağlamak amacıyla Türkiye’nin 77 ilindeki ofis ve mağazalarımızda istihdam etmek için Yetenek Kazanımı ekibimiz ile birlikte, İşkur, Bölgesel İstihdam Ofisleri ve özel kuruluşlarla sürekli bir iş birliği içindeyiz. Madame Coco olarak bu yetenekleri keşfedip, en doğru şekilde istihdam edilebilmesi için onların kariyer gelişimlerine destek veriyor, isabetli ve sürdürülebilir bir istihdam için doğru yeteneği, doğru pozisyonla eşleştirip omuz omuza vermelerini sağlıyoruz.

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları
Tüm çalışanlarımızın haklar, sosyal yardımlar ve ilerleme fırsatları açısından adil muamele görmesini sağlamaktayız. Eşitlik taahhüdümüzdür. Her çalışanımızın kariyer fırsatlarına erişmesi için bir standardımız mevcuttur. Madame Coco’da adalet sadece bir değer değil; tüm çalışanlarımızın özlük haklarını, sosyal haklarını ve gelişim fırsatlarını kapsayan bir uygulamadır.

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Komiteleri
Şirketimizde Marka Elçileri başlığı ile 35 yaş üzeri ve iş hayatına geri dönmüş kadın çalışanlarımız için bir proje yürütülmektedir. Bu pozisyonlar mağazalarımızda görevlendirilmektedir. Aynı zamanda da bu pozisyon özelinde istihdam çalışmalarımız devam etmektedir.

Erişilebilirlik İnisiyatifleri
Engelli çalışanlarımız için Ofis/Plaza içerisinde özel asansör ve özel lavabo kabinleri bulunmaktadır.

Ayrımcılığa Karşı Politikalar
Şirketimiz, yürürlükte olan Disiplin ve Etik yönetmeliğinin ilgili maddelerince ırk ve etnik köken ayrımını yasaklayıp, yapılmasının tespit edildiği durumlarda gerekli yaptırımların uygulanmasını görev edinir.

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik


Kar Paylaşımı
Her mağaza müdürümüze gerçekleştirdiği aylık cironun belli bir oranını, bir koşula bağlamaksızın ödemekteyiz. Ayrıca, yine koşulsuz olarak mağaza ciro segmentlerine göre de mağaza müdürlerimize her ay ek ödenek sağlamaktayız.

Esnek Harcama Hesabı
Acil durumlar ve çalışanlarımızın talebi doğrultusunda geri ödemesi taksitle olacak şekilde avans imkanı sağlamaktayız.

Yer Değiştirme Yardımı
Görev icabı yeni bir şehre veya ülkeye taşınma durumunda çalışanımıza taşınma ve kira yardımı yapmaktayız.

Referans Programı
Her bir çalışanımız Madame Coco bünyesinde çalışmasını istediği arkadaşını ya da arkadaşlarını potansiyel çalışan olarak referans gösterebilmektedir. Bu adaylar işe alındıkları ve şirketimizde asgari 3 ay çalışmaları halinde, referans gösteren çalışanımıza belli bir tutarda nakit ödeme yapmaktayız.

Bonus Programı
Mağaza ve merkez birimlerimizde önceden belirlenen performans göstergelerine bağlı olarak kurgulanmış olan hedeflerle, performans yönetim sistemi doğrultusunda, gerçekleşen performansa göre başarılı çalışanlara prim ödemesi yapmaktayız.

Şirket Kredi Kartı
Şirketimizde işle ilgili harcamalar için belirli görevlerde bulunan çalışanlarımıza şirket kredi kartı vermekteyiz.

Ulaşım Avantajları
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası


Beslenme Danışmanlığı
Çalışanlarımıza, talepleri üzerine hizmet aldığımız asistan kurum aracılığı ile, tüm Türkiye’de geçerli olmak üzere, yılda bir defa ücretsiz diyetisyen hizmeti sunuyoruz. Ayrıca çalışanlarımıza şirket içi seminerler ve danışmanlık sağlamaktayız. Bu bağlamda, asıl mesleği diyetisyenlik olan çalışanlarımız gönüllü destek vererek programımıza katkı sağlamaktadırlar.

Kilo Kaybı Programları
Çalışanlarımıza, talepleri üzerine hizmet aldığımız asistan kurum aracılığı ile, tüm Türkiye’de geçerli olmak üzere, yılda bir defa ücretsiz diyetisyen hizmeti sunuyoruz. Ayrıca çalışanlarımıza şirket içi seminerler ve danışmanlık sağlamaktayız. Bu bağlamda, asıl mesleği diyetisyenlik olan çalışanlarımız gönüllü destek vererek programımıza katkı sağlamaktadırlar.

Mental Sağlık Faydaları
Hizmet aldığımız asistan kurum tarafından tüm merkez ofis çalışanlarımız ve mağaza müdürlerimizi kapsayacak şekilde psikolojik gelişim ve sağlık desteği sunuyoruz. Çalışanlarımız bu program kapsamında telefonda görüşme talebinde bulunabiliyorlar. Gizlilik prensibi sebebiyle bu hizmetler, dış kaynaklı bir profesyonel danışman kurum tarafından verilmekte olup, görüşme notları Madame Coco dahil hiçbir üçüncü şahıs ile paylaşılmamaktadır.

Sağlık Taramaları
Yasal prosedür doğrultusunda şirketimiz tüm çalışanlarımıza sağlık taramalarını periodik olarak yaptırmaktadır.
Ayrıca tüm merkez ofis çalışanlarımız ve mağaza müdürlerimiz yılda bir defa doktor muayenesi, kalp kontrolü, akciğer kontrolü, kan ve idrar testlerinin yapıldığı kapsamlı bir check up hakkına sahiptir.

Hayat Sigortası
Şirketimizde vefat eden bir çalışanımız olduğunda, kişinin ailesine belli bir oranda yardım ödemesi yapmaktayız.

Tele-sağlık Hizmetleri
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları


İşe Dönüş Programları
Doğum izninden dönen çalışan annelerimiz ilk doğum için 60 gün, ikinci doğum için 120 gün, üçüncü ve sonraki doğumlar için ise 180 gün boyunca ücretsiz yarı zamanlı çalışma hakkına sahiptir. Bu süreleri, gerekli olan durumlarda doktor raporu ile uzatmaktayız.
Tatil ve İzin


Mazeret İzni

Vefat İzni

Hastalık İzni
Çalışan Görüşleri
Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

Gelişim Odaklı Staj Programı

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?
İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!
