top of page
Happy Place To Work Logo
Parafinans Faktoring
Parafinans Faktoring

Sektör:

Faktoring

Çalışan Sayısı:

100

Kuruluş:

1997

HAKKINDA

1997 yılında kurulan Parafinans 25 senedir kobi ve mikro işletmelere yurtiçi faktöring işlemlerinde kaliteli hizmet sunmayı temel ilke edinmiştir. 25 yıllık faaliyet süresi boyunca 70.000 den fazla müşteriye temas etmiş ve finansal ihtiyaçlarında çözüm ortağı olmuştur. Faaliyetlerine İstanbul’da Merkez, Avrupa ve Anadolu şubeleri ile İzmir, Ankara, Bursa ve Adana şubeleri olmak üzere 7 şube ile devam eden Parafinans; sektörde öncü, yenilikçi yaklaşım ve ürünleriyle 5.000'i aşan müşterisine hızlı, güvenilir ve etik ilkelere bağlı finansal çözümler sunmaya devam ediyor. Parafinans Faktoring, güçlü sermaye yapısı, kurumsal yapısı ve uzman kadrosu sayesinde müşterilerine her zaman en iyi hizmeti sunmayı ilke edinmiştir. Şirket, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak için sürekli olarak kendini yenilemekte ve geliştirmektedir. Parafinans Faktoring, sektöründe lider bir şirket olmanın yanı sıra, toplumsal sorumluluk bilinciyle de hareket etmektedir. Sürdürülebilir bir gelecek için çevreye duyarlı, adil ve etik iş prensipleriyle hareket eden bir firma olarak, topluma katkı sağlamayı hedeflemektedir. Parafinans Faktoring, geleceğe güvenle ilerleyen bir şirkettir. Yenilikçi bakış açısı, uzman kadrosu ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla sektöründe öncü konumunu sürdürmektedir.

Neden Parafinans Faktoring?

Adil ücret politikası, çalışan memnuniyeti odaklı yönetim politikaları, şeffaf yönetim, iletişim ve geribildirime açık yönetim politikası, işin gerekliliği için gereken araçların çalışanlara sağlanması, çalışanların yaptığı işte anlam bulabileceği bir amaçla hareket etmesi örneğin gerçek ticaretin fonlanarak ülke ekonomisine ve topluma fayda sağlama amacımız.

KÜLTÜR

Müşteri ve Çalışan Memnuniyeti

İş Birliği

Gelişim Odaklı

ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Hata Yapma Hakkı

Düzenli Geri Bildirim

Rahat Kıyafet Politikası

Kültür

+15

OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Uzaktan Eğitim Olanakları

Öğrenme & Gelişim Programları

Konferans ve Seminere Katılım

Profesyonel Gelişim İmkanları

+4

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği

Ücretsiz Yemekler veya Hazır Öğle Yemekleri

Kahve Barları

Ofis Olanakları

+6

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası

Çeşitlilik

+70

Şirket Kredi Kartı

Bonus Programı

Esnek Harcama Hesabı

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

+1

Tele-sağlık Hizmetleri

Sağlık Taramaları

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

+70

Bebek Bakım Paketi

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

+70

Vefat İzni

Evlilik İzni

Babalık İzni

+4

Tatil ve İzin

ÇALIŞAN DENEYİMİ

Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

97%

Başkalarına çalıştığım iş yerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

94%

Yaptığım iş ve elde ettiğim sonuçlar benim için özel bir anlam taşımaktadır.

90%

Çalışma arkadaşlarımla iş birliğine dayanan güçlü ilişkilerimiz var.

90%

Q.

Add a Title

Add a Title

Add a Title

Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.

A.

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Nasıl Kutladılar

Kültür

Hata Yapma Hakkı

Şirketimiz belirli ölçüde hataya tolerans göstermektedir. Çalışanların hata yapma hakkına saygı göstermektedir.

Düzenli Geri Bildirim

Personellerimize 2., 5. ve aylık olarak performans değerlendirmeleri yapılıp, yöneticisi tarafından geri bildirim verilmektedir.

Rahat Kıyafet Politikası

Pazartesi’den Perşembe’ye kadar smart casual Cuma günleri serbest kıyafet uygulamamız bulunmaktadır.

Günlük/Haftalık/Aylık Toplantılar

Şirketimizde iş ve projelerin değerlendirilmesinin yapıldığı günlük, haftalık, aylık toplantılar yapılmaktadır.

Öneri Sistemi

Çalışanlarımızın ürün, hizmet, sistem vb. şirketin gelişimi için öneri iletebilecekleri bir sistemimiz bulunmaktadır.

Şirket Gezileri

Şirket geneli ve birimler bazında yıllık ve/veya 3-6 aylık dönemlerde gezi ve/veya organizasyonlar düzenlenmektedir.

Performansa Dayalı Ödüllendirme

Şirketimiz personellerin performanslarını yakından takip eder ve performansa dayalı prim sistemi politikası yürütür.

Çapraz Fonksiyonel Eğitim

Şirketimizde oryantasyon, departmanlar arası eğitim ve geliştirme süreçlerimiz vardır.

Rekabet Yerine İşbirliği

Şirketimiz tüm departman ve şubeleri ile birlikte ortak amaca hizmet ederek hareket etmektedir.

İç Kariyer Fırsatları

Şirketimizde açık pozisyonlarımız için öncelikle iç ilanlar yayınlanmaktadır.

Etik Davranış

Etik değerlerin ihlaline sıfır tolerans gösterilmektedir.

Açık Kapı Politikası

Üst yönetim, şube ve birim yöneticilerine doğrudan ulaşılabilir ve doğrudan görüşme yapılabilir.

Takım Oluşturma Etkinlikleri

Şirket mevcut çalışanları ve bazen eski çalışanlarımızın da dahil olduğu spor organizasyonu düzenlenmektedir.

Şirket İçi İntranet

Şirket için intranet kullanımımız vardır.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

İş-özel hayat dengesini sağlayan bir yaklaşımımız vardır iş saatleri dışında iş ile ilgili şirket çalışanlarına mail ya da telefon edilmemektedir.

Şeffaf Yönetim

Şirketimiz yöneticileri, genel görüşe açık konuları çalışanlar ile paylaşır ve geri bildirim alır.

Çıkış Mülakatı

İşten Ayrılış Mülakatları İnsan Kaynakları tarafından gerçekleştirilir ve İşten Ayrılış Mülakat Formları personele iletilir.

Sosyal Etkinlikler

Yılbaşı eğlencesi, departmanlara özel yemek organizasyonları gibi organizasyonlar düzenlenmektedir.

Profesyonel Gelişim İmkanları

Uzaktan Eğitim Olanakları

Departmanlardan gelen talepler üzerine excell, powerpoint, ofis programları vb. eğitimler yapılmaktadır.

Öğrenme & Gelişim Programları

Şirketimizde ihtiyaca göre eğitim planlamaları yapılmaktadır.

Konferans ve Seminere Katılım

Sektöre yönelik konferans ve seminerlere katılım teşvik edilmektedir.

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Şirketimiz sertifika ve lisans eğitimlerinde personelin gelişimi ve yetkinliği açısından planlamalar yapmakta ve destek sağlamaktadır.

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Yatay kariyer hedeflerinde departmanlar arası geçişler sağlanmaktadır, her 2 yılda bir dikey kariyer hareketliliğine yönelik çalışmalar şirketimizde yapılmaktadır.

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Çalışanlarımızın eğitimine önem ve destek verilmektedir.

Liderlik Eğitimi

Şirketimizde departman ve birim müdürlerine verilmektedir.

Ofis Olanakları

Uzaktan/Hibrit Çalışma Desteği

Evden çalışma gerektiği hallerde çalışanlara destek sağlanmaktadır.

Ücretsiz Yemekler veya Hazır Öğle Yemekleri

Bazı özel günlerde yemek kartlarına ek ödemeler yapılmaktadır

Kahve Barları

Genel müdürlüğümüz ve şubelerimizde mutfak ve görevli bulunmaktadır.

Yemek Kartı

Şirketimiz yemek ödemelerini Multinet kart üzerinden gerçekleştirir.

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Şirket genel müdürlüğü ve şubelerimizde mutfak mevcuttur.

Ulaşım Faydaları

Şirketimizde çalışanlar için araç, servis ve yol ücreti imkanı sağlanmaktadır.

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Şirketimiz çalışanlarına ücretsiz otopark desteği sağlamaktadır.

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları

Şirketimiz belirli durumlara göre çalışanların evden çalışmasına olanak sağlar.

Merkezi Konum

Genel Müdürlük ve Şubelerimiz merkezi konumdadır

Çeşitlilik

Cinsiyet Eşitliği İnisiyatifleri

Özel bir program yürütülmemekle beraber uygulamamız bu yöndedir.

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası

Özellikle yazılı bir prosedür bulunmamakla beraber istihdam politikamız eşit davranma üzerinedir

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Şirket Kredi Kartı

Çalışanlarımızın iş ile ilgili harcamaları karşılanmakta ayrıca Şube müdürlerimizin temsil limitleri dahilinde harcama yapmasına olanak tanınmaktadır

Bonus Programı

Şirketimiz performanslarına göre çalışanlarını yılda 4 maaşa kadar prim ile ödüllendirmektedir.

Esnek Harcama Hesabı

Şirketimiz tarafından çalışanlarına acil giderleri için avans sağlanmaktadır

Yer Değiştirme Yardımı

Şirketimiz çalışanlarının farklı lokasyonlara tayini durumunda yer değiştirme yardımı sağlanmaktadır.

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Tele-sağlık Hizmetleri

İşyeri hekimi uygulaması ile genel müdürlük ve tüm şube personellerimize sağlık hizmeti imkanı sağlanmaktadır.

Sağlık Taramaları

Çalışanlarımıza sağlanan özel sigorta poliçelerinde sağlık taramaları klozu mevcuttur

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

Bebek Bakım Paketi

Yenidoğan için çeyrek altın uygulamamız mevcuttur.

Tatil ve İzin

Vefat İzni

Şirketimiz vefat durumlarında çalışanlarına izin ve esneklik sağlamaktadır.

Evlilik İzni

Evlenen çalışanlarımıza yasal süre içerisinde kullanım sağlandırılır.

Babalık İzni

Şirketimizde Babalık izni kullanımı yapılmaktadır.

Mazeret İzni

Çalışanlarımıza duruma göre mazeret izni kullandırılmaktadır.

Yıllık İzin

Çalışanlarımız 1 yılı doldurduğunda izin tanımlamaları yapılır.

Gönüllü Hizmet İzni

Sosyal sorumluluk kapsamında gerçekleştirilen projeler için ekstra ücretli izin verilmektedir.

Doğum Günü İzni

Çalışanlarımız doğum günlerinde 1 gün izin kullanımı hakkına sahiptir.

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Çalışan Görüşleri

Profesyonel Gelişim

Çalışma Yüzeyi 1_2_4x.png

Harika Çalışma Alanı

Çalışma Yüzeyi 1_12_4x.png

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Çalışma Yüzeyi 1_6_4x.png

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Çalışma Yüzeyi 1_4_4x.png

Yönetimde Kadın

Çalışma Yüzeyi 1_8_4x.png

Ücret ve Yan Haklar

Çalışma Yüzeyi 1_18_4x.png

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

Çalışma Yüzeyi 1_4x.png

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışma Yüzeyi 1_10_4x.png

Çalışan Karbon Ayak İzi

Karbon.png

Gelişim Odaklı Staj Programı

Çalışma Yüzeyi 1_16_4x.png

"OLAĞANÜSTÜ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

Happy Work Place To Work Türkiye HPW Certified 2025 Excellent Employee Expreince

Teşekkürler, talebiniz alınmıştır.

bottom of page